diky za info s tim diffem
co se tyce toho vykonu , na tak tezky auto ho neni nikdy dost idealne bych bral tak 750i ale zatim je stale jeste dost drahy, takze to vidim opravdu na tu 745i.... Pak je tu samozrejme jeste ta moznost 760 ale rekl bych ze je to zbytecne nehospodárný
e65, e66, vybava, postřehy
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- 3man3
- Příspěvky: 78
- Registrován: úte srp 26, 2008 5:45 am
Re: e65, e66, vybava, postřehy
E38 740i - 6Gang rv. 96 M60
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: e65, e66, vybava, postřehy
760i není nehospodarna, jde o styl jízdy, pokud budeš zrychlovat nízkýma otáčkama na krouták, budeš mít menší spotřebu jak 745i, pokud tomu budeš šlapat do omezovače, sežere tě. 760i je přímej vstřik, narozdíl od 4,5 a 3,5i, což je její velkýý plus, pokud teda neřešíš plyn.3man3 píše:diky za info s tim diffem
co se tyce toho vykonu , na tak tezky auto ho neni nikdy dost idealne bych bral tak 750i ale zatim je stale jeste dost drahy, takze to vidim opravdu na tu 745i.... Pak je tu samozrejme jeste ta moznost 760 ale rekl bych ze je to zbytecne nehospodárný
BMW service expert - http://www.jarax.net
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65, e66, vybava, postřehy
a hlavně je to valvetronic takže když jezdiš na pohodu tak přebytečne valce "odpojí". jo jo předsudky světem vladnou... aspon zbyde vic 760ek na nas ... zbytek si rozebere ty plečky naftove
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv srp 28, 2008 6:00 pm
- Snejk
- Příspěvky: 2637
- Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65, e66, vybava, postřehy
pravda. tak sem to špatně pochopil jak ten valvetronic funguje.. to viš je to zdroj JPP
ale i tak to flexibilni zdvihani vačky uplně změni chod a spotřebu toho motoru. takovej lepší vanos...
ja sem čet nějakej dementni članek kde to poisovali že to jako umi asi 4 valce otevřit ventily nafurt a přestat do nich davat palivo no... což takovou technologii dneska auta použivaj tak sem tomu i uvěřil
ale i tak to flexibilni zdvihani vačky uplně změni chod a spotřebu toho motoru. takovej lepší vanos...
ja sem čet nějakej dementni članek kde to poisovali že to jako umi asi 4 valce otevřit ventily nafurt a přestat do nich davat palivo no... což takovou technologii dneska auta použivaj tak sem tomu i uvěřil
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: e65, e66, vybava, postřehy
že když do toho valce nejde skoro žadny palivo, tak je prakticky odpojenej, ale to ty socialni 735i neumíRadek píše:co ma spolecneho valvetronic s odpojovanim valcu???
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv srp 28, 2008 6:00 pm
Re: e65, e66, vybava, postřehy
hmm... mno nevim no...co vim, tak skutecne odpojovani mel snad MB... jinak i moje lina socka ma valvetronic...
MHD
-
- Příspěvky: 490
- Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am
Re: e65, e66, vybava, postřehy
Vodpojovani ma vic znacek, treba caddy tomu rika 8-6-4 nebo 4-6-8 a pak mercedes a jeho derivaty jako dodge a buh vi co vsechno MDS.
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: e65, e66, vybava, postřehy
buh vi jak to tam fungujeRadek píše:hmm... mno nevim no...co vim, tak skutecne odpojovani mel snad MB... jinak i moje lina socka ma valvetronic...
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 148
- Registrován: čtv srp 28, 2008 6:00 pm