e65, e66, vybava, postřehy

Nový design rv. 2001 - 2008
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od Snejk »

no prostě se shodneme že to se spotřebou 760 neni až tak tragický,. když už i m73 v e38 dokaže jezdit slušnou jizdou skoro stejěn jako 740.. ověřeno. takže když bmw prohlašuje že 760 ma v eku lepši spotřebu jak ten V8 starši... tak pohoda. njak to fungovat musi. samozřejmě pila bude rozežraná... ale jako přes 400 koni... to za to stoji.. a nejezdi se na to každej den :)
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
3man3
Příspěvky: 78
Registrován: úte srp 26, 2008 5:45 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od 3man3 »

tak kdyz si odmyslim fakt ze je to 150 kg tezsi , tak dalsi dulezita vec kterou to postrada je zvuk V8 :D
E38 740i - 6Gang rv. 96 M60
evlo
Příspěvky: 490
Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od evlo »

Tak ten u e38 stejne zabije vyfuk a motor jde slyset tak u 6000 a jak dlouho ho dakazes mit tak vytocenej smysluplne? No jeste obcas kdyz se podari, atk pri tech 2500-3000 do kopce jde kdyz clovek hodne natuje natahuje usyska slyset nejake to typicke bublani.
Uživatelský avatar
3man3
Příspěvky: 78
Registrován: úte srp 26, 2008 5:45 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od 3man3 »

moje E38 znela jako opravdovy V8 :D do budoucna bych to stejne vyresil u E65 i kdyz ta pusobi usedleji nez E38 tak kdo vi jestli by ji to sluselo ;)
E38 740i - 6Gang rv. 96 M60
evlo
Příspěvky: 490
Registrován: úte říj 20, 2009 10:56 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od evlo »

Si tam mel asi nejake upravy, nebo rozbity, protoze moje nejde poznat jestli je nastartovana nebo ne a za jizdy slysim tak mozna gumy a vitr \:
Uživatelský avatar
3man3
Příspěvky: 78
Registrován: úte srp 26, 2008 5:45 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od 3man3 »

jo , s nastavenim vyfuku jsem si docela v dilne vyhral, jestli jsi na FB koukni na video ktery jsem uploadoval na stranku 7er, je to tam slyset. ;)
E38 740i - 6Gang rv. 96 M60
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od JaraX »

3man3 píše:jo , s nastavenim vyfuku jsem si docela v dilne vyhral, jestli jsi na FB koukni na video ktery jsem uploadoval na stranku 7er, je to tam slyset. ;)
tak manual stejne nema ten spravnej jizdni komfort, takže ten zvuk se tam hodi, ale do automata vubec a do E65 už vubec ne, stejně ma vyfuky jen na jedne straně, tak se to neda řešit ani opticky
BMW service expert - http://www.jarax.net
Burosh
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 22, 2009 7:27 pm

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od Burosh »

Radek píše:co ma spolecneho valvetronic s odpojovanim valcu???
valvetronic nic

Systém Valvetronic kombinuje sytém Double Vanos s plně variabilním zdvihem sacích ventilů. Plně variabilním zdvihem ventilů nahrazuje škrtící klapku. Motory vybaveny tímto systémem mají škrtící klapku pouze pro nouzový režim, jinak je stále otevřena. Náhradou škrtící klapky se tak podařilo odstranit ztráty vznikající turbulencí proudění vzduchu kolem jen částečně otevřené klapky. Zvýšit výkon a současně snížit spotřebu
DK69411 - 740iA b.j. 98
DL90810 - 735iA b.j. 02
Uživatelský avatar
3man3
Příspěvky: 78
Registrován: úte srp 26, 2008 5:45 am

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od 3man3 »

http://www.bmwtuning.cz/?page=technika& ... motory-N73

tady je o nem pekny clanek, musim priznat ze se mi zacina vic a vic libit
E38 740i - 6Gang rv. 96 M60
Burosh
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 22, 2009 7:27 pm

Re: e65, e66, vybava, postřehy

Příspěvek od Burosh »

JaraX píše:
Radek píše:co ma spolecneho valvetronic s odpojovanim valcu???
že když do toho valce nejde skoro žadny palivo, tak je prakticky odpojenej, ale to ty socialni 735i neumí :)

CO JE SOCIÁLNÍHO NA 735? Jednu jsi se mnou kupoval, jsi mi asi dobře neporadil-co? Nebo tě snad něco sere :roll:

Při odpojování válců nejde oto jestli do nich jde nebo nejde palivo, jestli zapalování zapaluje ale oto jestli je v nich tlak. To skoro žádný palivo se jmenuje brždění motorem a umí ho dokonce auta s karburátorem a bez paliva všechny i-čka

Mimochodem základ E65 je 730i, 730d ad1 a ad2 není 735 jako 735.
DK69411 - 740iA b.j. 98
DL90810 - 735iA b.j. 02
Odpovědět