JaraXův E66 long 745Li

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

po pár dnech užívání jsem u g11 objevil další věc která mě hrozně sere, keyless!!!
jelikož je ten displaykey k ničemu (jediny co to umí navíc proti klíčku od E65 tak je že to zobrazuje dojezd a jeslti je auto zamčeny) to automaticky parkování je totiž za příplatek, takže při vidině dojezdu na klíčku dostal člověk další krám do ruky na kterým se časem rozbije display a kterej musí každej týden dobíjet.
no a keyless v G11 neumí hned otevřit, resp u E65 mám klíče u sebe, chytnu za kliku a nasedám, tady už není keyless aktivovaný posuvem kliky, ale dotykovou ploškou jako má třeba E90 a to je pěkně k ničemu, pro otevření zamčených dvěří musím bud 2x zatáhnout za kliku (což se mi většinou stane) a nebo nejdřív vložit ruku do kliky, chviličku počkat a pak otvírat.
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

jo s tím že DD je nanic mě caknakis moc pobavil, hlavně se soustředit na to aby se moc nehybalo volantem :D :D

Hermane, zkus popsat tvoje vnimani Logica v G11 a E65?

dle meho
jak psal Snejk, ta protorovost je u E65 mnohem lepší, hraje to hezky i když to není nahlas, G11 ti uděla díru do hlavy a ohromí výkonem a basama.
ale ani jedno audio by mi nevadilo, prostě bych si zvykl, horší sou ty ultrauzké sedačky s malým rozsahem nastavení, ty sou u G11/f01 prakticky stejne, tam nevidím žádný rozdíl, křesla z E65 by se tam ani nevešli, protože je tam už tapec.

a určitě netvrdím že co má mé jméno v TP je nejlepší, E65 je fantastické auto a určitě nejlepší auto s poměrem cena/výkon, za dvě kila lepší auto na cestování prostě koupit nejde, ještě s takovyma směšnyma nakladama.
jak jsem říkal hermanovi, když jsme sedli do E66, to auto je "podobné" te G11, jen stojí o 3,1 mega mín :D
třeba 760 je prostě jinde než vydechlá 745i, o tom žadná, ale na 760i prostě nemám, na to jsem socka jak říká caknakis,
X5 co mám je taky sráč, nepohodlný, hlučny a drncá, určitě bych X5 nikomu jako hlavní auto ani nedoporučoval, já to mám jen na ježdění s prckem po městě, (když to zrovna jede)
cabrio co mám je fajn, ale 2litrový benzín je zase sráč motor, kterej nejede odspoda ale od 4 tisíc otáček,
E38 je fanstastické auto a nemám proti ní nic,bohužel už stojí v topce víc jak E65 takže nevidím důvod si to koupit, kdybych sehnal za 80 top stav vybavenou E38 tak neváhám.
F01 je prostě v mnoha věcěch downgrade, v mnoha věcech upgrade, ale ty sedačky sou prostě zklamání jak v F01 tak v G11, ale stejně lidi co si koupí F01 nebo G11 tak je jim to uprdele protože s těma autama nikam nejezdí, všichni jezdí někde tady 200-300km komína, myslím že jet v G11 2000km v kuse tak je člověk dolamanej jak cigansky hračky.
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od herman17 »

V G11 mi prisel ten Logic, ze to spis trha usi :D proste kdyz jsi to hodne zesilil, tak to nejak moc nerozlisovalo tony, nebo nevim jak to popsat v e66 si to zesilil jak prase, ale porad hraly stredy, basy a vysky zvlast. Zvuk je fakt prostorovejsi a prulet stihacky, co jsi tam poustel byl jako v kine :D Ja zas takovej hudebni sluch nemam, takze bych se spokojil i s DSP v e38, ale ta e66 hraje opravdu lip.
Kdyz jsme u te hudby. Da se v e38 docilit alespon podobnyho zvuku, jako ma Logic7 v e65/66 :D v te moji DSP nemam a sere me to. Byl v tom Individualu co jsem rozdelal .... prehodit je to mrdacka a to uz je prej lepsi udelat hudbu novou...
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

prosím dnes každého kdo si tady ty hovna čte at se na to vysere a dá si panáka a zápálí svíčku za Radka Mentuliho Jalového, velkého fandu benzínových BMW a velkého srdcaře, budíž mu země lehká
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

tak další hotovej retrofit,
BT šuplíček, za 6kil super věc.
Obrázek
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od Spooner »

Můžeš nám majitelům aut z minulého tisíciletí vysvětlit, k čemu to slouží? :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

můžeš si tam dát klíče, mobil nebo nějaky další bordel, třeba bonbony :)
BMW service expert - http://www.jarax.net
JaraX
Příspěvky: 2630
Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od JaraX »

a BT šuplíček jsem to nazval jen proto že to maj auta co mají Bluetooth, auta bez BT toto nemají jelikož v tom šuplíčku je vždy telefon,
BMW service expert - http://www.jarax.net
Uživatelský avatar
herman17
Příspěvky: 1513
Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
Bydliště: Holomóc ♥

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od herman17 »

Suplicku neni nikdy dost. V tomhle se mi libi segrin renault megane :lol:
Tam je schovka v podlaze, v tapcich a tak ruzne... proste auto pro paseraky :lol:
To je jedina dobra vec na tom aute :D
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
Obrázek
http://WWW.BOZENOV.CZ
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: JaraXův E66 long 745Li

Příspěvek od caknakis »

A co tam bylo předtím, nebo v čem spočívá ten retrofit?
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Odpovědět