Filozof - E38 728ia Schwarz II
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Fakt si myslim ze to budou prostě čidla, proměřováni je na nic, napojit diag, zatocit kolama a hned vidíš zda dává "speed signal".... Pak postupovat dál. Užil jsem si s tím svoje....a tímhle se vše odhalilo, na čidlech jsme vzdy po otočení kolem něco naměřili. Vem to na pořádnou diagnostiku, kup kvalitní čidla a je hotovo.
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
jo klidně koupím siemens VDO .... jen to musíme tedy projet ještě jak píšeš Calife ... to je přesně ono na špatných kolech to protočit a zjistit zda jde či ne ....
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
V suché garáži s tím kolem můžeš točit třeba hodinu a nic se nemusí projevit. Chce to testovat normálně v provozu, nejlíp v tom největším bordelu.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- oxik
- Příspěvky: 2245
- Registrován: stř bře 13, 2013 4:46 pm
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Možná že sebe udělám debila, ale jak na Live datech otáčení kol zjistím, že spojení není preruseny v jednotce, ale někde v čidle? Teď nehledim na to, že to je asc co nedochází, ale obecně.. Tady si myslím je problém shit čidlo
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
já když to řešil tak snejk napojil diagnostiku, pak si nejsem jistej jestli byla kola ve vzduchu nebo sme do auta jen strčili aby se pohnula kola, ale hned bylo vidět zda signál od čidel jde nebo ne... pak udělal z kabelu prodlužku a ze čidla od kterého signál šel to napojil do čidla které se nehlásilo, a ejhle, čidlo se začalo opět hlásit, tím si ověřil že čidlo je skutečně KO ... víc neporadím, jsem elektrikářský antitalent, vrcholem mého umu je výměna vypínače na zdi nebo zásuvky na 220V a jako třešničku na dortu zvládnu zapojit na strop těleso zářivky
Proto radím zajet k někomu jako je Snejk, Falcon a podobně kteří podobný problém řešili xkrát a vědí kam sáhnout atd.....ikdyž je to prostě daleko...vyplatí se to....
Proto radím zajet k někomu jako je Snejk, Falcon a podobně kteří podobný problém řešili xkrát a vědí kam sáhnout atd.....ikdyž je to prostě daleko...vyplatí se to....
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Oxik: Pokud je na live datech něco ale kokotina, tak je to jasně čidlo pokud to vůbec nekomunikuje, může to bejt jednotka kabeláž... Ale stejně je vždycky nej začít čidlem, v případě obyč jednotky co má Filozof je ještě easy ji prohodit protože se nic nenastavuje jen ji zapojíš a běží to.
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Mám kamaráda a ten má auto stejně staré jako já. Počítám rozdíl asi 2-3měsíce taky 97čka ročník. Domluvím se sním a pujčím si stříbrnou krabici ABS/ASC co je u spoujezdce . Pokud to bude krabicí bude ihned vidět že je vše ok nebo musím najet nějaké kilometry ?
On mi totiž řekl že mu to taky někdy zlobí to asc/abs
A ted otázka do pranice. Proč by odešli najednou dvě čidla ??? Pokud jsme na DIAG smazali chyby tak se objevily zase dvě chyby. Přední pravé a zadní levé čidlo. A stejně se najdou dny kdy vše běží v pořádku. Přeci pokud jsou špatné čidla budou špatné pořád.
Nebo je možné vlivem teploty a počasí opravdu měnit fyzikální veličinu odpor a tím funkčnost čidel že by najednou obě šli v létě ale v zimě obě prostě přestanou fungovat ??? stále mi to nedává logiku a hledám chybu v něčem co to řídí a to mi říká bude ta krabička stříbrná.
Kdyby to bylo jedno čidlo řeknu ok asi to bude čidlem.
Proč se tato chyba objevuje dříve a později uplně u všech e38 ? starších i novějších ? a u některých i po výměně všech čidel za nové stále problém přetrvává ... a bavím s o ročníku 97 což je stříbrná krabice která je prý bezproblémová ?
Snažím se na to jít logicky a matematicky ... logika mi říká že je velice málo pravděpodobné žeby vlivem teploty odešli dvě čidla najednou ...a pokud je teplo - jaro a léto tak vše funguje jakoby se nic nedělo. Zase je mi divné když je stříbrná krabice v autě a tam je teplo proč to v případě zatopení vozu nefunguje ? to mi zase logicky vyplívá že to bude něco co je venku a má na to vliv teplota venkovní ne tudiž vnitřní v autě. Takže v tomto bodě zase krabice asi nebude.
A tak se to tedy navzájem popírá... a hraje to na čidla nebo tech pár kontaktů v ABS kostce kde jsou taky nějaké spoje ...
Kabely jsem prošel ale test čidel přímo napojených by byl fajn test ...vyhodit kolo a odpojit vadné čidlo a napojit na osciloskop a pak otočit kolem měl bych vidět nějaký průběh ... pokud bude ok a bude vše svědčit že není problém otestovat i další čidla a udělat záznam zda je vše ok. Pokud bude tady problém je to čidlama určitě.
Ještě mě napadlo ikdyž jsem procházel kabeláž mohl jsem radarem proměřit kabel z vnitřku auta konektoru stříbrné krabice k čidlu venku u kola. A pozorovat jaký je odpor a zdali není kabel porušen nebo není odpor zvýšený ....ve venkovních podmínkách ... ne v garáži kde je tepleji.
Vím že je krasický problém v kabeláži v nadkolí kde je svazek kabeláže...ale ten jsem procházel vypadá neporušeně.
Takže proměřit čidla a proměřit kabel radarem. Dle mě to nahrává něčemu co bude venku a tím tedy vylučuji stříbrnou krabici - jednotku abs/asc- na kterou nemá vliv teplota.
On mi totiž řekl že mu to taky někdy zlobí to asc/abs
A ted otázka do pranice. Proč by odešli najednou dvě čidla ??? Pokud jsme na DIAG smazali chyby tak se objevily zase dvě chyby. Přední pravé a zadní levé čidlo. A stejně se najdou dny kdy vše běží v pořádku. Přeci pokud jsou špatné čidla budou špatné pořád.
Nebo je možné vlivem teploty a počasí opravdu měnit fyzikální veličinu odpor a tím funkčnost čidel že by najednou obě šli v létě ale v zimě obě prostě přestanou fungovat ??? stále mi to nedává logiku a hledám chybu v něčem co to řídí a to mi říká bude ta krabička stříbrná.
Kdyby to bylo jedno čidlo řeknu ok asi to bude čidlem.
Proč se tato chyba objevuje dříve a později uplně u všech e38 ? starších i novějších ? a u některých i po výměně všech čidel za nové stále problém přetrvává ... a bavím s o ročníku 97 což je stříbrná krabice která je prý bezproblémová ?
Snažím se na to jít logicky a matematicky ... logika mi říká že je velice málo pravděpodobné žeby vlivem teploty odešli dvě čidla najednou ...a pokud je teplo - jaro a léto tak vše funguje jakoby se nic nedělo. Zase je mi divné když je stříbrná krabice v autě a tam je teplo proč to v případě zatopení vozu nefunguje ? to mi zase logicky vyplívá že to bude něco co je venku a má na to vliv teplota venkovní ne tudiž vnitřní v autě. Takže v tomto bodě zase krabice asi nebude.
A tak se to tedy navzájem popírá... a hraje to na čidla nebo tech pár kontaktů v ABS kostce kde jsou taky nějaké spoje ...
Kabely jsem prošel ale test čidel přímo napojených by byl fajn test ...vyhodit kolo a odpojit vadné čidlo a napojit na osciloskop a pak otočit kolem měl bych vidět nějaký průběh ... pokud bude ok a bude vše svědčit že není problém otestovat i další čidla a udělat záznam zda je vše ok. Pokud bude tady problém je to čidlama určitě.
Ještě mě napadlo ikdyž jsem procházel kabeláž mohl jsem radarem proměřit kabel z vnitřku auta konektoru stříbrné krabice k čidlu venku u kola. A pozorovat jaký je odpor a zdali není kabel porušen nebo není odpor zvýšený ....ve venkovních podmínkách ... ne v garáži kde je tepleji.
Vím že je krasický problém v kabeláži v nadkolí kde je svazek kabeláže...ale ten jsem procházel vypadá neporušeně.
Takže proměřit čidla a proměřit kabel radarem. Dle mě to nahrává něčemu co bude venku a tím tedy vylučuji stříbrnou krabici - jednotku abs/asc- na kterou nemá vliv teplota.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- calif
- Příspěvky: 1017
- Registrován: pon čer 23, 2014 2:21 pm
- Bydliště: Pacov u Pelhřimova
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Jak tu psal snejk čidlo je věc náladová a analogová,někdy jde a někdy ne..
E36 325i ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
E38 730iA ex
E38 728iA DJ34193 ex
- Dresic
- Příspěvky: 353
- Registrován: pát úno 04, 2011 5:50 pm
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Filozof je fakt filozof ))) ty už nad tím uvažuješ a přemýšlíš snad měsíc co to tady čtu už něco zkus, já furt čekám žes už něco zkusil a ty pořád uvažuješ čím to může být sorráč ale je to prdel -)
BMW e38 740i M62 1996
ex BMW e38 725tdsA
ex BMW e38 725tdsA
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II
Já to dělám tak, že Filozofa nečtu a to o čem píše snadno pochopím z toho, co mu na to odpovídáte. Šetří to čas a efekt je stejný. Ale jinak nic proti, jistě je někde odvětví, kde je takové bádání ku prospěchu.
BMW E32 730ia V8