750IL - E32 - příběh pokračuje

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Moc se to nezdá, ale už uběhly dva roky od odstavení auta a nyní mohu konstatovat, že po technické stránce mám hotovo, auto opět stojí na vlastních a dokonce i jede :D Sice jsem s tím najel 5km, protože nemám technickou - na kterou pojedu na jaro, ale už teď mě o svátcích svrbí ruce, jak moc bych se chtěl pořádně projet.
Každopádně je to v celku velká úleva - zejména ta časová a finanční a musím konstatovat, že i rodina si oddychla - hlavně manželka ;)
Teď už spíše vychytávám mouchy a přemýšlím, jak budu řešit karoserii a nový celolak.
Příští rok bych rád vyrazil na nějaký srázek, tak snad se zadaří.
Níže posílám aktuální pozici :D

IMG_0137.jpg
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Spooner »

Super. Gratuluji k poskládání a zpojizdnění auta :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
Huff
Příspěvky: 846
Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Huff »

Rozdělat to umí každý, ale poskládat málokdo. Líbí se mi, že jsi začal odspodu. Ať dělá radost a těším se na pokračování.
BMW E32 730ia V8
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Jednou jsem zde na fóru četl takový zajímavý postřeh z jedné renovace a to, že z toho zůstal kýbl šroubků. Tohle můžu také potvrdit, spousty spojováku zůstalo, ale je fakt, že jsem téměř vše měnil za nové.
Jinak uvidím, až to začnu zajíždět, zatím jako statická ukázka to funguje ;)
Už se těším na jaro a nějaký srázek s vámi.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od pavel.rossi »

Huff píše: ned pro 30, 2018 9:18 pm Rozdělat to umí každý, ale poskládat málokdo. Líbí se mi, že jsi začal odspodu. Ať dělá radost a těším se na pokračování.
Naprosto souhlasím.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Trochu to tady oživím,
po zkušební jízdě cca. 20km jsem zjistil, že mě auto nejde ochotně za plynem, aby se probralo musím více sešlápnout plyn a pak jede lépe, zjistil jsem, že pravděpodobně ne všechny válce spalují jak mají, páč se mě zahřívá jeden z katů - během stání částečně do ruda. Při volnoběhu to nekolísá a zvukově se nijak neprojevuje, přesto mám podezření na vstřikovač. Auto dva roky stálo a motor více jak rok a půl neběžel.
V palivu mám již nalitý prostředek na čištění benzinových vstřikovačů, ale asi by to chtělo více projet, zatím jsem to nechal 2,5hodiny na volnoběhu, ale myslím, že to zatím nepomohlo.

Sundal jsem vstřikovače a pokusím se je pročistit ultrazvukem, vizuálně nevypadají zaneseně, ale kdo ví co je uvnitř, tak doufám, že to bude stačit a bude to běžet a spalovat jak má. Jinak s tím na STK nemohu jet.
Neřešil někdo z vás něco podobného?
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od pavel.rossi »

Po tak velké rozborce jsi borec,že vše funguje jak má ;) . S tím spalováním netuším. Diagnostika by asi u e32 nic moc neřekla.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
zzeli
Příspěvky: 1553
Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od zzeli »

Az je budes davat zpatky, tak prohod strany a taky to neco rekne, pokud se to teda nespravi.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
Honza164
Příspěvky: 439
Registrován: stř črc 27, 2016 10:07 am
Bydliště: Brno

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Honza164 »

Napostuj fotky z renovace, jsem zvědavý. :)

Snad se komplikace s nestálým chodem vyřeší co nejdřív. Vstřiky bych ultrazvukem určitě prohnal.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Uživatelský avatar
rajnhold
Příspěvky: 532
Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od rajnhold »

kubbacher píše: úte úno 05, 2019 5:38 pm Trochu to tady oživím,
po zkušební jízdě cca. 20km jsem zjistil, že mě auto nejde ochotně za plynem, aby se probralo musím více sešlápnout plyn a pak jede lépe, zjistil jsem, že pravděpodobně ne všechny válce spalují jak mají, páč se mě zahřívá jeden z katů - během stání částečně do ruda. Při volnoběhu to nekolísá a zvukově se nijak neprojevuje, přesto mám podezření na vstřikovač. Auto dva roky stálo a motor více jak rok a půl neběžel.

Před mnoha léty u své E32 750iL jsem měl tentýž problém. Auto nešlo za plynem a rudý kat. Příčina byla neprůchodný/částečně ucpaný kat.
Volnoběh byl dobrý, protože výfukových plynů v tom okamžiku je minimum a katem jaksi prošly, ale když jsem přidal, tak auto už opravdu nebylo
ochotné jít za plynem. Najel jsem na zvedák a po vyzdvižení byl Kat rudý jako záře nad Kladnem. Dej jiný a je klid.
Než aby to celé shořelo a do doby než jsem sehnal jiný Kat, jsem ten starý vyhodil a na jeho místo dal jen kus trubky, dočasně.
Odpovědět