750IL - E32 - příběh pokračuje

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Zajímavé postřehy, s tím katem si nejsem jistý, vše do odstavení auta fungovalo v pořádku, ani nyní nesvítí kontrolka, že by lambda něco poznala. Jediné co za tu dobu ztrácí kvalitu je palivo a jeho složky, tady vidím potenciál problému. Tady ještě vidím rozdíl v tom, že auto za plynem jde, ale s počáteční prodlevou.
Zítra nasadím vyčištěné vstřiky ultrazvukem a snad se povede.
Výsledek dám vědět.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Ještě doplním fotografii vstřiků, které jsem vytáhl, je zde patrný rozdíl ve špičkách - tryskách vstřikovače, dvě jsou poškozené (bez středu), což má jistě vliv na tvar rozprašovacího kužele a zřejmě i na spalování.
Vstřiky.JPG
Včera jsem vstřiky nasadil, vše zkompletoval, ale po otočení klíčkem při startování jsem zjistil, že mám baterii vybitou, lépe řečeno ko. Čili zkouška neproběhne, což mne vzhledem k hezkému počasí u nás mrzí a v příštím týdnu koupím ještě autobaterii.
Tak snad se blížím ke kýženému cíli.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od pavel.rossi »

Tak to jsem zvědavý...
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5362
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Spooner »

Jsi si jistý, že je baterka KO a už nepůjde oživit?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Baterku jsem oživil skrze starou nabíječku, ta z Lidlu se při nízkém napětí baterie nechytala. Ale posléze se mě stejně nezdálo napětí a ještě ke všemu mě BC napsal hlášku Getriebeprogram což může právě souviset s nízkým napětím baterie.
Každopádně jsem koupil novou baterku a hláška se již neobjevila.
Jinak vstřiky vyměněny, auto projeto, jede to o něco lépe, za plynem celkem ochotně, ale přesto se mě přehřívá jeden z katů téměř do červena.
Přemýšlím nahlas, kdyby byl kat zanesený, nešlo by auto za plynem, čili bylo by to poznat na výkonu, ovšem to nemohu tvrdit, auto šlape, když na to šlápnu, ovšem na volnoběhu se občas projeví mírný pokles otáček, myslím si, že i z výfuku jde cítit benzín.
Je jasné, že dochází ke spalování směsi až v katu, což je špatně, tak si říkám, jestli je v pořádku lambda sonda, která má spojitost s řízením bohatosti směsi.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

Tak anabáze pokračuje, dal jsem novou lambdu, nové svíčky, nakonec jsem auto nechal diagnostikovat, ale nepodařilo se vše načíst. Ale vím, že váhy vzduchu jsou v pořádku. Situace s chodem motoru se však nezměnila.
Ještě jednou popíšu problém, při studeném motoru nepravidelný chod v tom smyslu, že motor zakolísá občas - tak jednou za tři minuty, z výfuku je cítit benzín, po zahřátí - projetí již cítit benzín není. Během jízdy po sešlápnutí plynu v nízkých otáčkách zaváhání a posléze dojde k akceleraci, ve vyšších otáčkách to nedělá, tady jde motor ochotně za plynem a auto normálně zrychluje. Nicméně kat se stále hřeje.

Je tisíc věcí, které by to snad mohli dělat, asi to nebude jednoduché, ale musím na to přijít. Ještě mě napadl snímač otáček váčkového hřídele.
Ale nemá smysl takto zkoušet, to bych za chvíli vyměnil půl motoru za nový.
Nevíte někdo o někom, kdo tyto motory M70 tady na Severní Moravě zná?
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
pavel.rossi
Příspěvky: 1117
Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
Bydliště: Pardubice

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od pavel.rossi »

Vím o jednom klukovi u Litomyšle. Nevím jestli v12 dělal,ale je to opravdu koumák a už přišel na dost záludností.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Uživatelský avatar
Filozof
Příspěvky: 2220
Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
Bydliště: Vyškov

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od Filozof »

Ten snímač by to mohl být. Já řeším stejnou situaci a mě to dokonce vypsala diagnostika. On vstřikuje palivo podle nějaké středové hodnoty a na volnoběh a studený motor právě může být cítit benzín. Protože ho tam rve prostě moc. On nemá zpětnou vazbu díky nefunkčnímu čidlu kolik jej má vstřikovat a paradoxně je ho moc. PAk to smrdí a může se i přehřívat kat to je dost možné a dávalo by to vysvětlení.

U M52 se to projevuje lehkým cvakání motoru když se otevře kapota.
Jinak i diag by to měla snad vypsat.
Já dával DENSO a stejně nefunguje bylo mi řečeno jedině originál.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba Obrázek

Obrázek
lubeec
Příspěvky: 28
Registrován: stř bře 08, 2017 6:21 pm

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od lubeec »

Filozof píše: úte bře 12, 2019 9:10 pm
Já dával DENSO a stejně nefunguje bylo mi řečeno jedině originál.
Ano, žádná replika nefunguje u m52/m54
Já dával Hella snímač a nic.
Musel jsem koupit origo
Sorry za ot
Bmw e39 528i touring
Bmw e39 520i touring Lifestyle Edition
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2
Bmw r1100s Mandarin
Uživatelský avatar
kubbacher
Příspěvky: 63
Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
Bydliště: Hlučín

Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje

Příspěvek od kubbacher »

No kluci, škoda že jsem to nečetl dříve, já už si snímač dnes koupil.
Stejně tam jsou dva pro každou stranu - snímač otáček klik. hřídlele a smímač impulzů.
Čili porfolium se mě krásně rozšiřuje.
Vyzkouším tu náhražku a pokud to nebude dělat dobrotu, budu muset do BMW.
Díky za vaše postřehy.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
Odpovědět