Píšeš že jsi vstřiky čistil ultrazvukem, ale jak poznáš že dokonale?
Dělal jsi zkoušku jak ti vstřik rozprašuje?
Ja vstřiky čistim už jem zde: jetservis.cz
Podle tvého popisu chyby bych to přisuzoval zaneseným vstřikovačum
750IL - E32 - příběh pokračuje
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř bře 08, 2017 6:21 pm
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Bmw e39 528i touring
Bmw e39 520i touring Lifestyle Edition
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2
Bmw r1100s Mandarin
Bmw e39 520i touring Lifestyle Edition
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2
Bmw r1100s Mandarin
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Taky dávám vstřiky do jetservisu (už 10let) a vždy max spokojenost. Zalepené vstřiky umí V12 pěkně rozhádat, ale pokud smrdí benzinem tak z nějakeho duvodu vstřikuje moc nebo nespaluje .... každopádně i když už bylo řečeno že katy jsou OK, pořád to ve mě vyvolává pocit že v tom mají prsty. Nejedna E38 v mem okolí přestala žrát a začala jet po tom, co šly katy ven ...
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Tak aby toho nebylo málo, začal mě téct olej z předního tlumiče, nemohu říct, že jsem naštvaný, holt s tím člověk musí počítat u tak starého auta, ale už jsem se těšil, že vyřeším spalovaní a budu moci jezdit.
Ty vstřikovače jsem i měnil za druhé, nic se na tom nezměnilo, zkusím sehnat nějakého člověka co těmto starým motorům rozumí, byť to je trochu detektivní práce.
Ty vstřikovače jsem i měnil za druhé, nic se na tom nezměnilo, zkusím sehnat nějakého člověka co těmto starým motorům rozumí, byť to je trochu detektivní práce.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Vzhledem ke specifikaci předních tlumičů a jejich nesehnatelnost, jsem se rozhodl, je předat firmě, která se zabývá repasí tlumičů a tyto staré tlumiče umí zrepasovat. Cena za tlumič se pohybuje kolem 7tis. Kč bez Dph, čili není to žádná levná sranda, ale tlumiče by měly být i fungovat jako nové. Tak snad mě už vydrží do konce života.
Cca do dvou týdnu by měly být hotové, čili pošlu posléze nějaké fota.
Cca do dvou týdnu by měly být hotové, čili pošlu posléze nějaké fota.
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Komu jsi to dával? Taky českému zastoupení polského aircarsystem?
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Přesně tak Vojto, jiná možnost nebyla, zkoušel jsem různé firmy, ale nikdo to nechtěl udělat.
Máš s nimi nějakou zkušenost?
Máš s nimi nějakou zkušenost?
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Nechal jsem si u nich repasovat přední tlumiče na E38 a jsem nadmíru spokojen .
Jak říkáš, není to zadarmo, ale stojí to za to. Určitě toho nelituju
Jak říkáš, není to zadarmo, ale stojí to za to. Určitě toho nelituju
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- Kajec
- Příspěvky: 418
- Registrován: ned pro 21, 2008 3:42 pm
- Bydliště: Valašské království
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Pěkně chlapci.
Já jsem na svou sedmu ani nesáhl.....
....a vy mně tady tak " Stengrujete "
Asi se donutím a vyměním aspoň olej.
Aspoň žena nebude nadávat že doma nic nedělám.
Já jsem na svou sedmu ani nesáhl.....
....a vy mně tady tak " Stengrujete "
Asi se donutím a vyměním aspoň olej.
Aspoň žena nebude nadávat že doma nic nedělám.
BMW 750iL e32 r.v.1987 " Schwarz "
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
BMW M5 e34 r.v.1989 " Schwarz "
BMW 318iC e30 r.v.1991 " Calypsorot metallic "
BMW Z3 2.8i Coupe e36/8 r.v.1999
Made in WEST Germany
- kubbacher
- Příspěvky: 63
- Registrován: ned bře 20, 2016 7:06 pm
- Bydliště: Hlučín
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Tak pokud ti vše funguje jak má, pak asi není potřeba něco řešit
Kolik s ní najezdíš Kajci za rok?
Kolik s ní najezdíš Kajci za rok?
E32 - 750iL - díky Clausi Luthe
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: 750IL - E32 - příběh pokračuje
Zadni si delat nenechal? Me by zajimalo jak se poperou s nadmernou korozi, jestli navari nove misky pro pruziny.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green