Tákže, dávám další report mého auta, motor je v kupě daný v autě. Pověnoval jsem se lehce automatu, dal jsem hydroměnič, udělal jsem adaptér mechatroniku - ten by uplně zkřehlej, ještě že jsem se na to kouknul

, dále jsem udělal ty průchodky mechatroniku a konektoru. Ve výsledku se dá říci že mam i 100% nového oleje v převodovce, vypláchl jsem si chladiče i hadice aby to opravdu čisťoučký. První start motoru mě trochu potrápil, protože mi motor běžel pouze na 7 válců. na jednom válci byl tlak pouze 5 barů ! Po chvilkovém bádání a znovu rozdělání ventildeklu jsem zjistil, že byla naštěstí jen vyskočená pružinka, stačilo šroubovákem jen zasunout zpět a hurá tlak zase 12. Pak už to bylo jen odpočinkové skládání předku, kde jsem si v BMW koupil veškeré plasty kolem chladiče nové, bylo to zkřehlé stářím a teplem a uplně to nedělalo fajn pocit když jsem otevřel kapotu a vespod to tam bylo popraskané. On byl určitě jeden ruplej taky díky mě

když jsem před 3mi lety zajel do zmrzlé závěje než riskovat čelní srážku se sklápěčkou. Takže jsme tyto neřesti vyřešil elegantně. PO složení kompletu auta jsem ještě resetoval adaptace automatu a mohlo se vyrazit na první jízdu na geometrii. Při první jízdě už bylo znát že automat řadí uplně jinak, krásně drží otáčky v kopci, neozývá se žádný hluk od hydroměniče, reaguje to rychleji na plyn a hlavně zmizela odezva při zařazení na D a na R, kvalt tam je okamžitě, předtím to třeba vteřinu trvalo. No a motor ? myslel jsem si že to nebude nijak znát, ale motor je teď uplně tichounkej, nejsou rozhádaný starty, jsem nadšený jak to běží. Bohužel po cestě z geometrie se mi zničeho nic rozvítilo naklápění xenonů a než jsem dojel domů, tak se rozsvítilo DSC. Na diag svítila chyba 5EE4 což značí chybu tlakové senzoru tákže mi odešla ABS kostka. Tu jsem vymontoval a odvezl k Falconovi. Martin na ní kouknul a pravil, že už byla repasovaá nějakou holadskou firmou, tak snad jeho zlaté ručičky to budou umět znovu opravit, takže jsem zase e65 odstavil do doby než bude abs kostka

No a abych to shrnul... na autě jsem toho udělal celkem dost - motor komplet přetěsněn,origo membrány, udělaný aretace valvetroniku, nový rozvody, pověstná trubka original, rovnou jsem koupil novou originální vodní pumpu, řemeny a tyhle voloviny se už ztratí v té záplavě dílů. Koupil jsem vepředu nové hadice k chladiči, ty průchodky už zhnědli, tak jsem nechtěl riskovat že mě to někde nechá. Nová originál pomocná pumpa pro topení, uložení motoru a převodovky, ty gumové čuráčky co drží hadice dynamiku, nový hřeben řízení (uplně jiná jízda teď, kdo nemá doporučuju udělat protože to je neskutečná změna) nová hardyna a ložisko, oleje jsou jasný, ale vyměnil jsem i v diferáku. U automatu teda hydroměnič, adaptér mechatroniku, průchodky, průchodka konektoru, vana automatu. Plasty kolem chladiče, hadice podtlaků. no snad jsem na nic už nezapoměl

bylo toho dost
přikládám nějaký fota z akce zase, ale měl jsem tolik práce že jsem nestíhal všechno odfotit ale základ mám
