[BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Dva týždne jak daily-na lebo všetko je po servisoch a polorozobraté. Musím uznať že to je výborné cestovateľské auto na každý deň. Škoda, že sa nedá zaplynovať
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
pro děti je je long super a zadní comforty ještě víc
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Nejako ma tie E65/66 začali baviť. Po lete, keď som to mal asi mesiac ako primárne daily som usúdil že nutne potrebujem k životu 750Li. Pretože tá V12 je super vo všetkých ohľadoch ale nemôžem jazdiť vyše 40.000km ročne na takom motore. To je zhýralosť a finančný nezmysel dať vyše tisíc euro mesačne len na palivo. Tak som si povedal, že si kúpim ešte 750Li a ideálne s LPG. Posledný normálny V8 motor (N62B48) - po ako-takom servise sa to dá jazdiť daily, dá sa splynovať a vyšší nájazd mu nevadí.
Dal som sa teda do hľadania dokonalej 750Li. Rozhodil som siete, bol som pozrieť pár áut a nastalo sklamanie. Je to už relatívne staré, tým pádom zase problém kúpiť niečo v normálnom stave. Autá s cenovkou 12.000€ plus a aj tak bolo treba pretesňovať motory, podvozky vymlátené, zle lakované, búrané, atď. O nefunkčnej elektronike ani nehovorím. Po pár mesiacoch som bol z toho fakt sklamaný. Ako som zistil, kto to má v dobrom stave to predať nechce, lebo nemá náhradu, a hnoje kupovať a dávať dokopy nemienim. Teda: nemám s tým problém ale nech je k tomu adekvátna cena. A nedám za daily auto vo finále dvadsať tisíc.
Jedného dňa som stretol v Bratislave chalaniska s krátkou 750i. Kuknem na auto, bolo na bazoši, videl som ale keďže nie je long tak som to nešiel ani pozrieť. Naživo pekné, lak už bol robený, a nie je to top ale to mi nevadí - lebo daily a bude vonku od rána do včera. Interiér krásny, zánovný. Na budíkoch skoro štyristo tisíc. Paráda, ako pre mňa. Motor suchý. Výbava na obyčajnú krátku 750i je výborná: EDC, Dynamic Drive, LOGIC 7, Soft Close, Keyless, výhrevy, odvetrávanie, masáž sedadiel, roletky na zadných dverách, hydrokufor, vyhreivané zadné sedadlá atď. Nové brzdy, LPG - zapísané ale nefunkčné, nové zadné poloosy, diferák, všetky dekle na svojom mieste, xenóny po repase, ako celok pekné auto. Slovo dalo slovo a prvýkrát v živote som kúpil pre seba krátku. Tragédia. Ale keďže jazdím 90% času sám, je to vo finále jedno.
Hneď po kúpe som dal opraviť plyn, bol zlý jeden ventil a ešte aj naopak podtlaky. Takže už ide že ani neviem. Ďalšia vec: kolesá R20 v čiernej farbe preč a namiesto nich pekne R18 Styling 93. A vozím sa. Zatiaľ je to dobré. Nejaké plány tam mám, ale s rozumom keďže je to daily a stále som sa nevzdal myšlienky na longa. Ale dokým ho nenájdem, tak bude musieť stačiť aj krátka.
Dal som sa teda do hľadania dokonalej 750Li. Rozhodil som siete, bol som pozrieť pár áut a nastalo sklamanie. Je to už relatívne staré, tým pádom zase problém kúpiť niečo v normálnom stave. Autá s cenovkou 12.000€ plus a aj tak bolo treba pretesňovať motory, podvozky vymlátené, zle lakované, búrané, atď. O nefunkčnej elektronike ani nehovorím. Po pár mesiacoch som bol z toho fakt sklamaný. Ako som zistil, kto to má v dobrom stave to predať nechce, lebo nemá náhradu, a hnoje kupovať a dávať dokopy nemienim. Teda: nemám s tým problém ale nech je k tomu adekvátna cena. A nedám za daily auto vo finále dvadsať tisíc.
Jedného dňa som stretol v Bratislave chalaniska s krátkou 750i. Kuknem na auto, bolo na bazoši, videl som ale keďže nie je long tak som to nešiel ani pozrieť. Naživo pekné, lak už bol robený, a nie je to top ale to mi nevadí - lebo daily a bude vonku od rána do včera. Interiér krásny, zánovný. Na budíkoch skoro štyristo tisíc. Paráda, ako pre mňa. Motor suchý. Výbava na obyčajnú krátku 750i je výborná: EDC, Dynamic Drive, LOGIC 7, Soft Close, Keyless, výhrevy, odvetrávanie, masáž sedadiel, roletky na zadných dverách, hydrokufor, vyhreivané zadné sedadlá atď. Nové brzdy, LPG - zapísané ale nefunkčné, nové zadné poloosy, diferák, všetky dekle na svojom mieste, xenóny po repase, ako celok pekné auto. Slovo dalo slovo a prvýkrát v živote som kúpil pre seba krátku. Tragédia. Ale keďže jazdím 90% času sám, je to vo finále jedno.
Hneď po kúpe som dal opraviť plyn, bol zlý jeden ventil a ešte aj naopak podtlaky. Takže už ide že ani neviem. Ďalšia vec: kolesá R20 v čiernej farbe preč a namiesto nich pekne R18 Styling 93. A vozím sa. Zatiaľ je to dobré. Nejaké plány tam mám, ale s rozumom keďže je to daily a stále som sa nevzdal myšlienky na longa. Ale dokým ho nenájdem, tak bude musieť stačiť aj krátka.
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- fishmaker
- Příspěvky: 2134
- Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
- Bydliště: kousek na sever od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
vypadá docela vpohodě...tak gratuluju ke koupi...na kolik vyšla nakonec jestli to neni tajný
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
No keď odrátam kolesá, tak vyšla cca generálku motora, cenu zástavby LPG + jednu normálnu dovolenku čo si myslím je úplne v pohode. Nakoľko s GO N62B48 som bol zmierený keby som kúpil hocičo a takisto aj plyn by som dal montovať... keď to prepočítam tak fakt vyšla cca 1/3 toho, čo som plánoval dať do kúpy E66 750Li a následného servisu čo je fakt bezkonkurenčné
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Nakúpené nejaké drobnosti, ktoré by som v dohľadnej dobe rád nahodil
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Vadný Bluetooth MULF modul som vymenil, spároval a konečne ide aj volať cez mobil... tak aspoň niečo. Hlavný napájací konektor mal trochu iný tvar, ale nebolo to nič, s čím by si kliešte neporadili
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
760Li prešla leštením a voskovaním karosérie, tepovaním interiéru, ošetrením kože, vyleštením dreva a pod. Nové auto je z toho...
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
-
- Příspěvky: 1117
- Registrován: pát lis 30, 2012 10:28 am
- Bydliště: Pardubice
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Fakt dobře naleštěný.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
- korado87
- Příspěvky: 532
- Registrován: sob říj 09, 2010 9:57 am
Re: [BMW E66 760Li] keď jeden dvanásťvalcový prúser nestačí
Auto je predané, bolo výborné a vďaka nemu som sa nakazil diagnózou E66... takže pokračujem v príbehu so 745Li
E38 V12 * long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long
E38 V12 * extra-long
E38 V12 * heavy-long
E66 V8 * daily plynový Individual long