jo, bez problémů, šly na auto líp, než jsem čekal.caknakis píše:btw - jak se ti podařilo nandat ty ccfl? Bezproblémů?
7er E38 725tds von Normann
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
tak po debatě o tom, jak kdo má těsnou garáž: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=980
tak takhle vypadaly moje garáže:
tak takhle vypadaly moje garáže:
Naposledy upravil(a) NORMANN dne úte úno 11, 2014 7:54 pm, celkem upraveno 4 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 7er E38 725tds von Normann
Hmm, takovou velkou stodolu bych chtěl taky
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er E38 725tds von Normann
To každopádně, stodola cool
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
takhle to vypadá dál, nemá to jen garáže ve stodole, jsou tam celkem 3 garáže a několik stání.
jedno z těch aut je syna, ostatní byly moje, ted už mám jen tu E38 a garážuju jinde:
jedno z těch aut je syna, ostatní byly moje, ted už mám jen tu E38 a garážuju jinde:
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er E38 725tds von Normann
Hej Normanne, ty máš taky hustou zahradu
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: 7er E38 725tds von Normann
Norme to je ten barak kterej si musel pustit a utect z nej? To kazdopadne velka skoda
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
zahradu s bazénem? ta je z boku a zezadu, ta není na těch fotkách vidět....
někdo tam u mně myslím byl, určitě Ivo, no a myslím že ještě někdo, ale nechal jsem to tam a šel jsem jinam.
někdo tam u mně myslím byl, určitě Ivo, no a myslím že ještě někdo, ale nechal jsem to tam a šel jsem jinam.
Naposledy upravil(a) NORMANN dne úte úno 11, 2014 8:04 pm, celkem upraveno 1 x.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
utéct není to správný slovo, odešel jsem dobrovolně a nemusel jsem odtamtud utíkat. všechno má své pro a proti ale co se týká garáží, tak to tam bylo fajn, to je pravda, místa tam bylo spousta.P3RF3KT píše:Norme to je ten barak kterej si musel pustit a utect z nej? To kazdopadne velka skoda
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: 7er E38 725tds von Normann
Trochu aktualizace:
na přední nápravě vyměněno:
- všechna ramena - Lemforder a TRW
- čepy řízení a spojovačka -TRW
- pomocný čep řízení - Lemforder
- tyčky stabilizátoru TRW
na auto byly začátkem září konečně nainstalovány plastové prahy - sice jsem šel cestou lepení, ale nakonec jsem prahy vlastně přišrouboval z vrchu k plechovým prahům malými šroubky, které nejsou pod těsnící gumou vidět., zespod klasicky plastovými zácvaky, k tomu plastové FC lišty, které jsem komplet zatěsnil zvenku i zevnitř, aby se do spodku dveří pokud možno nedostávala voda, zachoval jsem jen odtové otvory zevnitř zespod dveří.
uvidíme, jak to dlouho vydrží. chybí mi zaím jen FC lišta u šoféra na spodek dveří, mám tam dočasně před FC lištu, ale nevypadá to nejlíp, jenže pořád lepší než tam nechat díru.
někdy v červenci jsem doplnil celokožené výplně dveří, měl jsem je jen vzadu celé roky, ted už jsou i vpředu.
asi před rokem jsem dodal dozadu dřevěné lampičky s pornosvětýlkama, které jsem koupil za babku, chtěly jen trochu zrestaurovat.
takže mi chybí už jen:
dřevěná lampička vpředu,
dřevěný popelníčky vzadu,
dřevěná stropní madla
dřevěné lišty na zádi předních sedaček
na zadní loketce mám nově nainstalovaný dřevěný otevírání loketky od Davida
v garáži mám připraven už asi 3 měsíce kožený tunel, je na něm potřeba provést pár drobných úprav a může jít na auto, na který bohužel nemám už tolik času, jako dřív.
zespod pod motorem a převodovkou jsem namontoval ještě asi před 3 -4 měsíci plasty zakrývající motorový prostor zespoda, na plastu pod převodovkou mi akorát chybí víčko pod převodovku, snad časem seženu.
chybí mi ještě oba plastové kryty pod mlhovky.
dále jsem na jaře nainstaloval před chladič do sahary lamelovou originál žaluzii, fungující hlavně v zimě přes podtlak originál co tam kdysi byla.
uvidíme, co bude dál, mám ještě nějaké plány a projekty, auta se zatím zbavovat nechci....
zatím mi dělá celkem radost, byl jsem s ním např. ted v září v chorvatsku a byla to zase paráda s ním jet.
auto fungovalo bez jediného problému....
spotřeba byla slušná, na to že jsem jezdil většinou po dálnicích a rychlostí od 130 do 170km za hodinu ve čtyřech dospělých lidech a narvaným kufru, tak spotřeba 8,3l/100km je dobrá - měřeno systémem plná nádrž - ujeto 2400km a doplnování nádrže a nakonec zase plná nádrž - nejpřesnější měření. BC mi ukazoval 7,0l.
motor si jen ševelil, na tds dobrý, kdo se mnou někdy jel, tak ví, že mi to jede dobře.
na přední nápravě vyměněno:
- všechna ramena - Lemforder a TRW
- čepy řízení a spojovačka -TRW
- pomocný čep řízení - Lemforder
- tyčky stabilizátoru TRW
na auto byly začátkem září konečně nainstalovány plastové prahy - sice jsem šel cestou lepení, ale nakonec jsem prahy vlastně přišrouboval z vrchu k plechovým prahům malými šroubky, které nejsou pod těsnící gumou vidět., zespod klasicky plastovými zácvaky, k tomu plastové FC lišty, které jsem komplet zatěsnil zvenku i zevnitř, aby se do spodku dveří pokud možno nedostávala voda, zachoval jsem jen odtové otvory zevnitř zespod dveří.
uvidíme, jak to dlouho vydrží. chybí mi zaím jen FC lišta u šoféra na spodek dveří, mám tam dočasně před FC lištu, ale nevypadá to nejlíp, jenže pořád lepší než tam nechat díru.
někdy v červenci jsem doplnil celokožené výplně dveří, měl jsem je jen vzadu celé roky, ted už jsou i vpředu.
asi před rokem jsem dodal dozadu dřevěné lampičky s pornosvětýlkama, které jsem koupil za babku, chtěly jen trochu zrestaurovat.
takže mi chybí už jen:
dřevěná lampička vpředu,
dřevěný popelníčky vzadu,
dřevěná stropní madla
dřevěné lišty na zádi předních sedaček
na zadní loketce mám nově nainstalovaný dřevěný otevírání loketky od Davida
v garáži mám připraven už asi 3 měsíce kožený tunel, je na něm potřeba provést pár drobných úprav a může jít na auto, na který bohužel nemám už tolik času, jako dřív.
zespod pod motorem a převodovkou jsem namontoval ještě asi před 3 -4 měsíci plasty zakrývající motorový prostor zespoda, na plastu pod převodovkou mi akorát chybí víčko pod převodovku, snad časem seženu.
chybí mi ještě oba plastové kryty pod mlhovky.
dále jsem na jaře nainstaloval před chladič do sahary lamelovou originál žaluzii, fungující hlavně v zimě přes podtlak originál co tam kdysi byla.
uvidíme, co bude dál, mám ještě nějaké plány a projekty, auta se zatím zbavovat nechci....
zatím mi dělá celkem radost, byl jsem s ním např. ted v září v chorvatsku a byla to zase paráda s ním jet.
auto fungovalo bez jediného problému....
spotřeba byla slušná, na to že jsem jezdil většinou po dálnicích a rychlostí od 130 do 170km za hodinu ve čtyřech dospělých lidech a narvaným kufru, tak spotřeba 8,3l/100km je dobrá - měřeno systémem plná nádrž - ujeto 2400km a doplnování nádrže a nakonec zase plná nádrž - nejpřesnější měření. BC mi ukazoval 7,0l.
motor si jen ševelil, na tds dobrý, kdo se mnou někdy jel, tak ví, že mi to jede dobře.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring