jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 299
- Registrován: stř čer 29, 2011 8:28 pm
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Důkazem toho jestli se 4,4ka sere je ajfel s X5 na bmwklubu....posrat se může každé staré auto jak dieselové tak benzínové.
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
ale v sedmě tím motorem nevede polosa skrz motor a netáhne to stodolu
BMW service expert - http://www.jarax.net
- NORMANN
- Příspěvky: 3721
- Registrován: úte srp 26, 2008 8:03 pm
- Bydliště: Blottendorf, Schönbach, Nickelsdorf (Erz.) (Erz.)
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
já mám najeto se svým podle tebe nejhorším motorem všech dob od bmw přibližně 100 tis. km a krom vstřik. čerpadla (po několikaměsíčním ježdění na řepu - což mně stálo i s prací 5000,-) 2x výměna žhavicích svíček (2. výměna spíš preventivní, páč žhaviče normálně fungovaly)výměna klínových řemenů, kladek s napínákem, výměna el.magnetickýho ventilu, těsnění pod vodní pumpou a na nic jinýho si už nevzpomínám.JaraX píše:sorry, ale pumpy odchází na všem stejně, furt je to skoro stejna pumpa, nebo si myslíš že jako na naftě ti vodní pumpa jako neodejde?
membrana na sani = odlučovač oleje u diesela, obojí musíš měnit a stojí to stejně.
a těsnění pod ventil víkama musíš měnit na obojím.
napínaky rozvodu praskaj mnohem víc u nafty, dokonce se u nafty trhá řemenice na klice.
takže jsi tu zatím nenapsal jedinou věc ktera se u benzína sere víc.
M3maniacu, vzhledem k tvymu rozumu se nebudu ani vyjadřovat k tomu cos napsal. jo a mrzí mě že takovou E92 M3 si nikdy nemužeš koupit, nemá rezervu.
žádný napínáky řetězu, žádná řemenice na klice se mi netrhá, žádná vodní pumpa a další věci co tu píšeš a vím, že i kdyby se mi to všechno zejtra posralo, furt je to až po hodně hodně dlouhý době a že třeba už na to může mít můj motor nárok, hm?....
a ještě: nevím jestli ty si tu ten pravej, co tu může hodnotit rozum druhých, byt M3maniaca neznám, ale i tak....
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
Ex: 2x E12 520, E12 525, E28 527i, E32 735i+ E30 316i, E34 520i touring, E34 525ixA touring
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: jaraxovo nesmyslný boj proti majitelům dízlových aut
Tak musím říct, že s naftou je asi fakt něco špatně.... dneska jsem čekal na ženu před poliklinikou, venku peklo, takže nastartovaný motor, klima naplno no a jak tam tak čekám.... tak mi ťuká na okno sestřička. Čekal jsem, že mě jde zpucovat, že stojím na místě pro vozíčkáře, což se mi občas stává stáhnu okýnko a ona mě mile poprosila, jestli bych mohl vypnout motor, že paní doktorka v přízemí zrovna dělá nějáký zákrok a nemůže se soustředit ))
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI