ako dvihnut padnuty zadok
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- clarion111
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm
ako dvihnut padnuty zadok
čaute nevie mi niekto presne povedat kde presne a ako sa da na zadnej naprave dvihnut cely zadok auta ? mam edc a celkom padnuty zadok odkedy auto mesiac stalo,tlmice su suche dik
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: ako dvihnut padnuty zadok
A jak jsou na tom pružiny ? Měl jsem podobný problém s pružinama sice to byla E34 ale po výměně za zesílené pružiny a nové tlumiče auto šlo o 6cm nahoru. Byl to velkej rozdíl.
Takže asi bych si nechal otestovat tlumiče ale spíše koupil zesílené pružiny na zadek. Ty dostávají hodně naprd.l.
Takže asi bych si nechal otestovat tlumiče ale spíše koupil zesílené pružiny na zadek. Ty dostávají hodně naprd.l.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
- clarion111
- Příspěvky: 87
- Registrován: úte pro 07, 2010 2:54 pm
Re: ako dvihnut padnuty zadok
tak za jeden tlmič 500e nemienim davat a su suche ono bolo vysoko ale postupom statia to padlo
- rajnhold
- Příspěvky: 532
- Registrován: pon srp 08, 2011 3:07 pm
Re: ako dvihnut padnuty zadok
Totéž mi kdysi udělala 750iL, zadek se výrazně snížil.
Tehdy mi poradil jeden mechanik z BMW ať auto odstavím do garáže a dvěma většími zvedáky
zvednu zadní část vozu tak vysoko, až se nebudou kola dotýkat země, čím výše tím lépe.
Pak jsem nastartoval. nechal motor cca 10 minut běžet a přepínal EDC, tak co 2 minuty. Po vypnutí klíčku auto na těch zvedácích
zůstalo přizvednuté do následujícího dne. Tlumiče se zřejmě vzpamatovaly a pružiny si i mírně odpočinuly
od neustálé zátěže. Zkus to také, snad Ti to pomůže a hlavně to nic nestojí.
Tehdy mi poradil jeden mechanik z BMW ať auto odstavím do garáže a dvěma většími zvedáky
zvednu zadní část vozu tak vysoko, až se nebudou kola dotýkat země, čím výše tím lépe.
Pak jsem nastartoval. nechal motor cca 10 minut běžet a přepínal EDC, tak co 2 minuty. Po vypnutí klíčku auto na těch zvedácích
zůstalo přizvednuté do následujícího dne. Tlumiče se zřejmě vzpamatovaly a pružiny si i mírně odpočinuly
od neustálé zátěže. Zkus to také, snad Ti to pomůže a hlavně to nic nestojí.