On myslel ochranu disku keramickým povlakem místo voskování/nulové ochrany po umytí...
Oxik se zamiloval do autodetailingu, Blue gel co psal můžu doporučit taky, fakt to funguje.
Hlavně pozor na ty levné čističe s louhem, kdysi jsem taky použil a na laku se mi objevily mapy (nejspíše neorigo lak na kolech)!
Zeliho e38 740iA 1995
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
- Bydliště: Petřvald u Karviné / München
Re: Zeliho e38 740iA 1995
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
-
- Příspěvky: 611
- Registrován: ned říj 26, 2008 10:58 am
Re: Zeliho e38 740iA 1995
optimalne tlaky su napisane v TISu: 12-14 Bar. Ked si dobre spominam, ja som nameral cca 11,5 az 12,5 barherman17 píše:
Hugo:》 a kolik jsou teda optimalni tlaky?
v amerike bezne nameraju 185-210 psi (12,7 - 14,5 bar ... Boh vie ako to namerali )
BMW 740iA E38 09/1994; diagnostika INPA a DIS
- herman17
- Příspěvky: 1513
- Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
- Bydliště: Holomóc ♥
Re: Zeliho e38 740iA 1995
A cim vic, tim lip co a jeste musi byt rovnomerne ne?
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
http://WWW.BOZENOV.CZ
http://WWW.BOZENOV.CZ
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Jo, cim vic tim lip a jeste lip, kdyz je to rovnomerny. Ale zase pak je potreba davat pozor pri generalce zhuntovaneho motoru, kdyz tlaky enormne vzrostou, tak muzou odpravit "spodek" motoru, protoze na saly a pistni cepy se zvysi tlak a ten zhuntovanej motor na to nebude zvyklej a muze se i zadrit.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- herman17
- Příspěvky: 1513
- Registrován: čtv črc 11, 2013 9:08 am
- Bydliště: Holomóc ♥
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Jj to to znam par lidi kolem si delali vrch a pak jim vyletela ojnica
SPORT & RELAX AREÁL BOZEŇOV - restaurace, wellness hotel ***, firemní akce, školící centrum, kemp, tenisové kurty, minigolf, lanové centrum a jiné
http://WWW.BOZENOV.CZ
http://WWW.BOZENOV.CZ
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Jinak jsem jeste prisel na uzasnou vec a to sice, ze "rucka" nema jen 3 zuby, ale kdyz tam neni vypadla a vzpricena ta malinka plynova vzpera nozniho pedalu, tak to jde zamacknout i na vic zubu Ale nepredpokladam, ze by se nekomu stala podobna konina
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Dneska mistr Snejk zapracoval na moji sedme a uspesne jsme nekompromisne odhalili levy predni tlumic, ze ma v haji ventily. Nahradni nemel, takze zafungoval Misulin a uz mam od nej v kufru uplne nadhernej EDC tlumic, vypada jak novej. Po vikendu to vrazim na auto a uz se nemuzu dockat zkusebni jizdy.
Jinak moji sedmu zna Snejk velmi dobre, ma zajimavou historii a nakonec jsem byl ujisten, ze motor je v dobrem stavu na to jake jine kousky mu tam jezdej. Taky jsem musel odolavat vychvalovani bochniku, ktere provedl velmi dukladne a podporil to i hmatatelnyma dukazama. Musim uznat, ze bochnik je proste dobra volba, jak na jezdeni, tak na servis. Nicmene moje auto je podle me taky ve velmi dobrem stavu a lepsi se to den co den, od plastovych prkotin po zasadni veci jako treba komfortni odpruzeni.
Jinak moji sedmu zna Snejk velmi dobre, ma zajimavou historii a nakonec jsem byl ujisten, ze motor je v dobrem stavu na to jake jine kousky mu tam jezdej. Taky jsem musel odolavat vychvalovani bochniku, ktere provedl velmi dukladne a podporil to i hmatatelnyma dukazama. Musim uznat, ze bochnik je proste dobra volba, jak na jezdeni, tak na servis. Nicmene moje auto je podle me taky ve velmi dobrem stavu a lepsi se to den co den, od plastovych prkotin po zasadni veci jako treba komfortni odpruzeni.
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Jojo snejk je furt vschvaluje ale to ze jich tam ma na servis kazdej tejden deset, o tom se s tebou uz bavit nechce
Naposledy upravil(a) P3RF3KT dne pát črc 24, 2015 5:25 am, celkem upraveno 1 x.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Alois
- Příspěvky: 474
- Registrován: ned kvě 16, 2010 12:49 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Asi proto je má tak rád... když bochník dá vydělat na chleba...
Alpina B6 e63 4.4 Alpina Blue, M3 e46 manual Phoenixgelb/Kiwi, 840i Grancoupe Individual Dravit grey, Z3 Coupe 2.8 M52TU cosmosschwarz manual… a pár dalších non BMW
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Zeliho e38 740iA 1995
Tak sedma uz umi plout, skoda ze az pul roku po koupi, kdyby byla takhle od zacatku, byl bych z ni unesenej uplne jinak. EDC krasne funguje, drobny nerovnosti vozovky vyfiltruje do rovna, ve vetsich se pekne zhoupne, vetsi a prudsi nerovnosti samozrejme uz nepobere, prece jen jde jen o mekci nastaveni tlumicu. Dokonce i pruzina je podobne unavena jako ta predchozi, takze auto je porad celkem v rovnovaze. Mozna jsem si i pomohl lepsim ulozenim tlumice, to stare bylo takove zadrhavajici, mam pocit, ze se mi ted lepe vraci volant.
Akorat teda nevim kdo naposled menil predni kotouce, protoze horni sroub levyho trmenu nesel povolit. Roztrhal sem 2 gola orechy. Po vyrobeni neroztrhnutelnyho vorechu sem to stejne nepovolil s metrovou trubkou na trhaku. Vic sem to netrapil, protoze kdyby to ruplo, tak sem v haji a ted zrovna auto budu dost potrebovat. Takze jsem tlumic byl nucen vymenit s komplet brzdou na tehlici....lahudka. Chudinka brzdova hadice malem zarvala. Jestli nekdy v nejaky autodilne uvidim, ze tyhle srouby zakapavaj lepidlem, jak se pise v servisnim manualu, tak pudu a dam jim pres drzku
Naopak sem si primo uzival, kdyz sem sundaval ramena, nemel jsem stahovak na cepy a vyklepnout nesly, takze jsem je demontoval z napravy a to slo jako po masle. Jednak jsou novy a jednak jsou kvalitne mazany motorovym olejem. To spodni hlinikovy rameno bylo v kloubu podezrele volny, takze mozna je nekdy vymenim. I kdyz ted se auto podstatne ztisilo, jak to jezdi na mekkym. Jsem zvedavej jak to auto bude jezdit na zimnich 16tkach. To budou naklony v zatackach
Zacinam byt konecne s technickym stavem spokojen, mozna to auto za odmenu umeju
Jo a jeste jsem doplnil plastove mrizky pod ostrikovace predniho skla. Mam jeste v planu koupit nove torpedo pod sterace, protoze to stare uz je na kusy a jety sehnat ve slusnym stavu nejde.
Zaverem bych chtel podekovat Snejkovi za odhaleni problemu, Misulinovi za dodani dilu ve skvelem stavu a kamaradovi za vystuzeni orechu, ktery uz nikdy nepraskne
Akorat teda nevim kdo naposled menil predni kotouce, protoze horni sroub levyho trmenu nesel povolit. Roztrhal sem 2 gola orechy. Po vyrobeni neroztrhnutelnyho vorechu sem to stejne nepovolil s metrovou trubkou na trhaku. Vic sem to netrapil, protoze kdyby to ruplo, tak sem v haji a ted zrovna auto budu dost potrebovat. Takze jsem tlumic byl nucen vymenit s komplet brzdou na tehlici....lahudka. Chudinka brzdova hadice malem zarvala. Jestli nekdy v nejaky autodilne uvidim, ze tyhle srouby zakapavaj lepidlem, jak se pise v servisnim manualu, tak pudu a dam jim pres drzku
Naopak sem si primo uzival, kdyz sem sundaval ramena, nemel jsem stahovak na cepy a vyklepnout nesly, takze jsem je demontoval z napravy a to slo jako po masle. Jednak jsou novy a jednak jsou kvalitne mazany motorovym olejem. To spodni hlinikovy rameno bylo v kloubu podezrele volny, takze mozna je nekdy vymenim. I kdyz ted se auto podstatne ztisilo, jak to jezdi na mekkym. Jsem zvedavej jak to auto bude jezdit na zimnich 16tkach. To budou naklony v zatackach
Zacinam byt konecne s technickym stavem spokojen, mozna to auto za odmenu umeju
Jo a jeste jsem doplnil plastove mrizky pod ostrikovace predniho skla. Mam jeste v planu koupit nove torpedo pod sterace, protoze to stare uz je na kusy a jety sehnat ve slusnym stavu nejde.
Zaverem bych chtel podekovat Snejkovi za odhaleni problemu, Misulinovi za dodani dilu ve skvelem stavu a kamaradovi za vystuzeni orechu, ktery uz nikdy nepraskne
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green