Stránka 47 z 64

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: úte říj 16, 2018 5:46 pm
od Paulie001
Ja mam bohuzel zkusenost z mych e36 nasledovnou:
Compact pri koupi kopal do pedalu pri brzdeni. Koupily se nove kotouce a desky. Po tydnu totez.
Kombik po koupi mel nove kotouce a desky. Po 25K km zacaly brzdy kopat. Rikal jsem si, ze nejaky starline a koupil nove ATE desky i kotouce. Po 30k km brzdy kopaly znova. Takze opet vymena. Po vymene najeto nejake 3k km a slo z baraku, takze dalsi info uz nemam.

Na e38 budu na jare menit predni kotouce a pujdu asi rovnou do origa. Uz me nebavi porad nad tim laborovat

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 7:03 am
od calif
koukám že problém jde napříč značkami, ate, Bosch, Brembo...
Zatím to nechám být a další koupím origo. předek na 728i i s deskama vyjde cca na 9tis...
Ale sere mě to... to jsem mohl koupit Strachline.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 7:09 am
od Spooner
Když už tady řešíte brzdy...
Před nějakou dobou se tady probíraly "bílé" destičky. Nebo jinými slovy, desky, které by neměly viditelně špinit disky kol. Nevzpomínáte si co to bylo. Nemůžu to najít :D

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 8:29 am
od dunnst
To jsou obecně keramické, nebo? Jinak já dával na doporučení Textary a nedávno se mi doneslo, že šly s kvalitou tak dolu :-D

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 8:34 am
od calif
Textar epad, koupil jsem je tátovi na e39... tak uvidíme...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 9:19 am
od dunnst
Ani bych se nedivil, kdyby to bylo cílený. Máš starý auto? 10 výrobců ti nabídne shit-kvalitu, vyber si jen cenovku. Chceš, aby to něco vydrželo? Bež si to koupit do Báwa, tam dodáváme úplně jinou kvalitu, nebo si kup rovnou nový auto, to by bylo vlastně vůbec nejlepší

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 9:26 am
od zzeli
Mam kamarada, ktery je hodne narocny na brzdy a po pokusovani s ruznymi znackami a i po zasahu soustruznika nakonec zakotvil u EBC a s temi je spokojeny. Jsou samozrejme drazsi.
http://ebcbrake.cz/katalog-produktu/kot ... ladni/d500
Problem u levnych znacek vidim v tom, ze sedma je tezke auto v automatu, takze kazde zastaveni na krizovatce, zvlast po prudsim brzdeni a stani muze vyvolavat ten efekt, ktery se zde popisuje. Napekani desky do kotouce a nasledne na kotouci mista s ruznou adhezi. Stalo se mi to i na lehcim aute u ATE brzd.
Az budu resit brzdy na sedme (zatim jsem predni nemenil), tak mam chut zkusit bosch nebo ferodo, ktere tam mam ted.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 2:00 pm
od Paulie001
Zrovna toto muzu vyloucit v mem pripade. Ja mel toto na lehke e36. Jinak ty ceramic desky mi byly doporuceny. Opravdu mene spini, ale brzdy vydrzely stejne jako jine (tzn. 30k km). Na sedmu bych asi neuvazoval a koupil origo.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 3:38 pm
od Spooner
30 tisíc km by mi na E38 bohatě stačilo. Zadní desky měnil ještě minulý majitel před prodejem a přední jsem dostal k autu. Vyměnil jsem je tedy po koupi a jsou tam do teď :D :D

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř říj 17, 2018 7:37 pm
od Paulie001
S letosnim najezdem sedmy bych to mel na 600let :D . Ale pri najezdu rocne mezi 40-50k km to leze do penez porad menit komplet brzdy :lol: