Stránka 129 z 144

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: čtv čer 07, 2018 1:02 pm
od Honza164
Tyhle nálepky mám bohužel vybledlé, ale ted jsem si ji nechal doplnit a bylo to 1,5kg.

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: čtv čer 07, 2018 3:18 pm
od fishmaker
Honza : třeba tě jenom natáhli, když ti tam nacpali 2x tolik než tam má být...

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: pát čer 08, 2018 5:52 am
od Huff
E32 má hodně chladiva, někde bych to našel.

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: ned čer 10, 2018 7:44 am
od Tomas V8
E32 má od 1500 po 2000. Některá má R12 a ne R134a jako většina ;)

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: ned čer 10, 2018 4:48 pm
od Filozof
Tak moje auto viz podpis má 1370g chladiva. Tak kdepak ty rozdily... asiv12 má málo místa kvůli motoru :mrgreen:

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: ned čer 10, 2018 6:36 pm
od Honza164
Zatím se mi to nepodařilo dohledat, ale těch 1.5kg bude reálných. Na Alfě jsem s jistotou měl 1.2kg. Dvojková octa má tuším 600g. Ta stará auta mají ty zásobníky větší, proto se divím, že by e38 měla jenom pod jedno kilo.

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: ned čer 10, 2018 7:15 pm
od Spooner
Zkusil jsem použít strejdu Googla a našel jsem tuto tabulku.

E38 do 1998 1235g
E38 od 1998 690g

E32 až 2,1kg

Obrázek

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: pon čer 11, 2018 6:24 am
od Filozof
No to se divím tedy že e65 má tam málo chladiva ??? Polovinu toho co e38. Tak snad to chladí dostatečně ...ale pokud je nějaký slabý únik zjistí se to jistě brzo že klima nechladí. Ted tedy vidím že i facelift e38 už má taky dost málo chladiva. :shock:

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: pon čer 11, 2018 9:53 am
od alap
Já mám 99 a dle nálepky taky jen 680g +-10%

Re: Spooner a jeho 750iL Individual [e38]

Napsal: pon čer 11, 2018 10:23 am
od rajnhold
alap píše:Já mám 99 a dle nálepky taky jen 680g +-10%
Nadbytek chladiva způsobuje snížení účinnosti, tvrdil mi to mechanik při plnění.
Navíc to může někde ve spoji povolit, protože tlak v okruhu je pak podstatně vyšší.
A nejčastěji to nevydrží výparník pod palubkou. To je pak "bezva" prácička.
Je to obdoba jako s olejem v motoru, více oleje = větší tlak na simeringy.
Určitě bych dodržel množství chladiva dle výrobce, štítek v motoru má sve opodstatnění
a není tam zbytečně. Maximálně přidat o povolenou toleranci +/- 10g. né % to by bylo 68g.
Věř BMW.