Re: Raisidlo - E38 750iA
Napsal: pon dub 11, 2016 4:22 am
ale hovno normane, to sou zase sračky člověka co je pro něj TDSo vrchol techniky,
- co se jako na benzínu sere? dyt se tam ani nemá co posrat, základ je mít v pořádku chlazení a pořád to jede.
- novější turbobenzíny (krom v8) sou daleko spolehlivější než novější nafty, neboj se, servisuju jich já i snejk kvanta a prostě vlastně ty novější benzíny ani neumím spravovat, jelikož to jezdí bez závad, vubec nevím co bych na takové N52 spravoval krom klasiky, vodní pumpy a občas wastegate atd. za to nafta je každým modelovým rokem méně spolehlivá, tak přestan vykladát sračky když o tom nic nevíš, každej člověk co trochu rozumí BMW ti řekne že motory N54 a N55 sou proti těm N57 a N47 zlatý. jasně, N63 se nepovedl, ale kvuli tomu nemůžeš házet všechny auta do jednoho pytle.
- co se jako na benzínu sere? dyt se tam ani nemá co posrat, základ je mít v pořádku chlazení a pořád to jede.
- novější turbobenzíny (krom v8) sou daleko spolehlivější než novější nafty, neboj se, servisuju jich já i snejk kvanta a prostě vlastně ty novější benzíny ani neumím spravovat, jelikož to jezdí bez závad, vubec nevím co bych na takové N52 spravoval krom klasiky, vodní pumpy a občas wastegate atd. za to nafta je každým modelovým rokem méně spolehlivá, tak přestan vykladát sračky když o tom nic nevíš, každej člověk co trochu rozumí BMW ti řekne že motory N54 a N55 sou proti těm N57 a N47 zlatý. jasně, N63 se nepovedl, ale kvuli tomu nemůžeš házet všechny auta do jednoho pytle.