- AGM baterku nezniči ani samovybijeni
- za celou dobu tu projelo cca 70 e65 servisem se samovybijela jen jedna - vytopena (panovi byvalej mechanik poradil že pylovy filtry sou zbytečny, ucpal se odtok z klimy, kondezat tekl do kobercu, po odstranění pruchody zespodu auta vyteklo z kobercu 40 litru vody. nasledně se auto začlo vybijet, vysledek byl oxidace konektoru zadni sedačky, opraveno. nejčasteji jsme řešili samovybijeni u E60 kde se vybijelo každé cca 5té-10té auto, to už naštestí neděláme
- baterku jsme u 103 l naádrže měnili jen 1x panovi kterej se nenechal ukecat na preventivni vyměnu 8lete baterky
- nivo se spoustí jen když někdo přistoupí do auta nebo se něco přiloží na pár sekund. najel jsem 200km s autem co mělo kompresor tak blbě umístěnej že šel slyšet a nikdy to nefoukalo za jízdy.
- DD žere řádove 1-5A (podle toho co dělá)
- EDC bude žrát tak nějak podobně
- nejvíc žere stejně motor, ten si veme klidně 30 A (VVT bude brát dost ten motorek musí mít neskutečnou sílu točit těma vačkama, jen pro info je cca 5x silěnšjí než motorek ruční brzdy.
- altík u E65 baterku nezniči, zaprve ty AGM baterky sou nesmrtelny, měl jsem jednu 8 let starou, vybitou, po zimě v mrazu měla 2,5V, nabito na 12,8, už tři roky slouží kolegovi v malotraktoru, navíc E65 když začně přebíjet tak dá hned vědět, ale to se děje spíš u nafty (je tam jinej altík), u benzínu sem nikdy neviděl že by to přebíjelo
- altík při LPG neřešíme, většinou u aut co hodně jezdí nechávm vyměnit ložiska v altíku a zkontrolovat (vyměnit) uhlíky. vodní altíky neřešíme vůbec, až jak se rozpadnou tak se opraví.
jinak bylo vtipny že když padalo napětí, tak jak krásně je udělanej ten power management, když to mělo málo, omezilo to samo komfortní funkce, ktery to postupně omezovalo víc a víc, postupně se to víc a víc naklánělo (omezení DD) a víc a víc tvrdli tlumiče (omezení EDC), v 11V vypadlo DSC a všechny stabilizační systémy, v 10voltech šla převodovka do nouzaku a v 9ti voltech zdechl motor.
jinak autu trvalo cca týden po tom co se vše opravilo než se naučilo mít zase krásně komfortní tlumiče