protože nemám žádný srovnání se stejným vozem tak jsem dlouho váhal s tímhle tématem, ale po dvojím výletu do Německa, přes horu svatého šebestiána-kousek kolem fivajse jsem dospěl k závěru že se mi přeci jen malý výkon u mojí 735 jen nezdá ale asi to opravdu bude tak.. Z chomutova nahoru je takový dlouhý kopec a e36 318 tam jede uplně v klidu na pětku 90 a kldyž přidám tak bez podřazení krásně zrychluje. Naproti tomu 735 má problém tu 90 na pětku udržet a rychlost spíše klesá, o nějakém zrychlení ani na plný plyn se nedá uvažovat což mi na sice těžší auto ale s dvakrát takovým motorem přijde dost smutný Zato mi sedma jezdí dálku za 9,5 litru, kdežto 318 tak za 8.....
Motor běží krásně pravidelně, potichounku, má nový olej, kabely, svíčky, seřízený ventily, palivový filtr....
Takže co je špatně??? je normální že prostě e32 jede nic moc???? kde hledat případný problém ???
735 nemá výkon
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- šroťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
- Bydliště: vRakovník
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 735 nemá výkon
Nikdy jsem s tím s tímhle motorem nejel, takže netuším, jak to má být, ale myslím, že je něco špatně. Slabší než 1.8 by to být podle mě nemělo. A máš tak opravdu šestiválec 3.5 litru? Abys nedopadl jak čertoslav
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- šroťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
- Bydliště: vRakovník
Re: 735 nemá výkon
no taky si myslim že to neni uplně v pořádku, protože bych se skoro bál že mi ta 1,8 ujede - jako zase když to vytočim tak kolem 4,5 tisíce otáček začne táhnout jak blázen, ale kolem těch dvou tisíc jede jak starej diesel . Komfort proti e36 je samozřejmě nesrovnatelnej, ale ty koně u tý sedmy nějak pochcípaly..
šestiválec to asi bude , a 3,5 též, v tom problém nevidím. Spíš kde hledat chcíplý koně?????( a co se stalo čertoslavovi ? )
šestiválec to asi bude , a 3,5 též, v tom problém nevidím. Spíš kde hledat chcíplý koně?????( a co se stalo čertoslavovi ? )
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: 735 nemá výkon
No tak to je známá věc, že e32 3.5 se více točí a potom jede jako ďas ne? Ale nevím, jak to má tahat v nižších otáčkách. Jinak si pročti TOTO téma, protože už tu nebudu vytvářet další hádanku na téma BMW 720
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 735 nemá výkon
Klidně můžeš mít třílitr, to sání je zaměnitelné. Zkus požádat Fivajse o porovnání. Ta spotřeba je pěkná, takže je dost dobře možný, že se ti to akorát zdá Což je i můj názor, tyhle M30 šestivály se prostě musí točit, aby jsi z nich něco rozumného dostal. Obzvláště ten třílitr je taková zabitá motorizace, nebo alespoň byl v automatu. Kdyby jsi měl automat, tak ti to nepřijde vůbec, pač ti ho bude točit sám podle potřeby a pojede to Ale jestli jsi zhýčkanej z aut, co "táhnou vodspodu pyčo", tak to od tohodle moc nečekej Přesně jak píšeš - hitparáda začíná na 4500 otáčkách.
- šroťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
- Bydliště: vRakovník
Re: 735 nemá výkon
motor je 100% 3,5l. ale rozmazlenej dost možná jsem. Přeci jen zvyk z 2,5l dieselů bez turba kde jedu na pětku klidně 50 -150 furt stejně asi dělá svoje. Takže holt leda porovnání až bude nějakej minisrazík..
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: 735 nemá výkon
Ten kopec na Šebík jezdím na čtyřku 130 (po starý) ten druhý jel 165 na pět(testy se dělaly na těchto kopcích, které znám důvěrně, páč tam jezdím na firmu)-ale kratší diferák. To, že M30 je do 4tis otáček línej jako diesel je zcela normální. Přijeď ke mě, projedeme to. Možností je více, na M30 bych řekl nejčastěji lambda nebo váha. U váhy by mohla být jen vyběhaná dráha-to poznáš kolísáním hladoměru při jízdě do kopce, lambdu stačí změřit voltmetrem.Jde to ruku v ruce obojí spolu a stačí maličkost a už to prostě nejede. Pokud máš dobrej palec a kryt rozdělovače (obojí praská), dále kabely a svíčky, tam to nebude. Jinak by to mohlo být i pal.čerpadlo před smrtí, který je přidřený a dává málo tlaku (můj bývalý případ). Ještě mě napadá mezikus mezi volantem a sedačkou, kterej je už tak zmagořenej, že furt hledá závady a už neví, co je dobře a co špatně (taky můj bývalý případ)
Jinak M30 je co se týká životnosti nejlepší motor-prostě stará litinová kráva, která když má olej, tak prostě jede a jede, takže když už se něco posere, tak elektro kolem . Jo ještě mě napadá přicpanej katík-je citelně znát nárůst výkonu po vykuchání, ale to se samo nedoporučuje
Jinak M30 je co se týká životnosti nejlepší motor-prostě stará litinová kráva, která když má olej, tak prostě jede a jede, takže když už se něco posere, tak elektro kolem . Jo ještě mě napadá přicpanej katík-je citelně znát nárůst výkonu po vykuchání, ale to se samo nedoporučuje
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- šroťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
- Bydliště: vRakovník
Re: 735 nemá výkon
nejde mi o to že by to do kopce nejelo když ho vytočím - Kdo zná kopec na r6 z Krušovic - tak přes vesnici klidných 40, na začátku kopce cihla, nahoře před řevničovem na tacho 180 neni problém. Mě spíš trápí malej výkon v malejch otáčkách. Tj při cca 2000ot na pětku, dle tacho kolem 90 a v těchto kopcích skoro motor nemá sílu to udržet, o zrychlení bez podřazení se nedá uvažovat. Kdežto ta pitomá 1,8 v e36 jede do stejnýho kopce na pětku 70 a když přidám, tak krásně zrychluje.
Ale tak jestli je to normální, není co řešit, možná opravdu chci víc než ten motor může dát - přeřadit samozřejmě umim, automat nechci ani vidět - nemám ani potřebu závodit, z toho jsem dávno vyrost -jen mě to tak trochu překvapuje ...
Svíčky, kabely, víčko rozdělovače a olej mám nový. palec bezvadný. Hladoměr nekolísá nikdy, motor běží krásně, pravidelně, potichu, chytá při mínus 27 na otočení. Zbytek těžko říct... katalyzátor tam mám origo, kuchat se mi nechce.
přijedu k tobě o víkendu, tak se mužeš zkusit svézt. Nebo jestli máš možnost změřit tlak čerpadla a tu lambda sondu, tak bysme to mohli zkusit...
Ale tak možná je jen ta řídící jednotka u volantu zblblá, furt to srovnávám s Jaguárem 3,6, ale to je uplně jinej motor
Ale tak jestli je to normální, není co řešit, možná opravdu chci víc než ten motor může dát - přeřadit samozřejmě umim, automat nechci ani vidět - nemám ani potřebu závodit, z toho jsem dávno vyrost -jen mě to tak trochu překvapuje ...
Svíčky, kabely, víčko rozdělovače a olej mám nový. palec bezvadný. Hladoměr nekolísá nikdy, motor běží krásně, pravidelně, potichu, chytá při mínus 27 na otočení. Zbytek těžko říct... katalyzátor tam mám origo, kuchat se mi nechce.
přijedu k tobě o víkendu, tak se mužeš zkusit svézt. Nebo jestli máš možnost změřit tlak čerpadla a tu lambda sondu, tak bysme to mohli zkusit...
Ale tak možná je jen ta řídící jednotka u volantu zblblá, furt to srovnávám s Jaguárem 3,6, ale to je uplně jinej motor
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: 735 nemá výkon
Ten rozdíl v těch motorech je vejvyšším točivém momentu v různých otáčkách. M30 má nejvyšší výkon při 5800 otáčkách, začíná růst po 4000, což je kurva hodně a ten Tvůj druhý motůrek může jít už od 3000. Labdu změříme, půjčím si barometr na tlak (to dej vědět dopředu) a zkusíme tu čiplou jednotku(ta mě zajímá)
Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp
- šroťák
- Příspěvky: 63
- Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
- Bydliště: vRakovník
Re: 735 nemá výkon
tak zajímavý úkaz - fivajs rozpojil zkušebně konektor na váhu vzduchu a lambda sondu (špatná) a autu stoupl volnoběh ze 700-800 na min 1100 a začlo tahnout pravidelně už od nějakých 1200 ot. Předtím se mu nechtělo a všelijak poškubávalo....
Volnoběh jsem snížil zase na cca 900, ale zbytek stále funguje dost líp
Tak nevím jak je to možný ...asi vliv osobnosti
Volnoběh jsem snížil zase na cca 900, ale zbytek stále funguje dost líp
Tak nevím jak je to možný ...asi vliv osobnosti