Stránka 1 z 6

Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: ned říj 05, 2014 10:10 am
od Démon
Zdravím, v autě mam motor 3.5 m30b35 a sání z 3.0 m30b30 je v tom nějaký rozdíl v průměru a tak? omezí to výkon? diky :)

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: ned pro 21, 2014 4:03 pm
od T613
docela zajimavy dotaz, skoda ze uz nemam doma obe pro srovnani
muj nazor je ze to je stejne krom oznaceni ... pro oba motory je stejna vaha i vstriky, RJ ... tak proc by melo byt jine sani

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: sob úno 28, 2015 2:35 am
od Démon
Tak sem zjistil že sání 3,5 je v větší, cca o 10mm širší kanály.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: sob úno 28, 2015 3:19 am
od Démon
Ještě jeden dotaz, sedí převodovka trěba z tds na tu 3,5 nebo z čeho by šel použít manual? dík

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: sob úno 28, 2015 9:11 am
od Hugo
uzsimi kanalmi (trubkami) posunes maximalny tocivy moment do nizsich otacok, ale vo vysokych otackach to lapa po dychu=motor ma mensi vykon.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon bře 02, 2015 4:27 pm
od T613
a proc bys tam cpal jiny manual? kdyz si vyrobis hrnec tak tam muzes dat prevodovku treba z jerabu

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: pon bře 02, 2015 9:34 pm
od Démon
Mám automat a chci to předělat, jen nevím o žádny převodovce na prodej z tohoto motoru.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: úte bře 03, 2015 12:21 am
od T613
bez na e30 forum a dej inzerat tam to porad nekdo prodava, e34 ma stejnou a m30 bylo milion

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: čtv říj 22, 2015 4:30 pm
od Ondřej730i
Opravdu má sání z b35 větší průměr? mě se to nějak nezdá... na sání je z boku přece vyražené 3,0l/3,5l takže to vypadá že to používají na oba stejný, hlavy také stejné... Já mám b30 a chci si objednat sání z Miller Perfomance. Podařilo se jim zvětšit objem sání o 100% a dává jim to v průměru o 30 koní větší výkon. Ale píší že je to na b35, m30b30 se do USA nejspíš nevozilo. Tak aby nebyl problém v tom průměru.

Re: Sáni z 3.0 na 3.5

Napsal: čtv říj 22, 2015 6:04 pm
od hubas
Parohy na m30b35 kod: 1717405
Parohy na m30b30 kod: 1717403

Objem parohů o 100% větší? A k čemu je to dobré? Potřebuješ, aby "kompletní sání" počínaje airboxem a konče sacím kanálem kladlo nasávanému vzduchu co nejmenší odpor a nasávaný vzduch byl co nejchladnější, např: Tepelně izolovaný airbox s propustnějším filtrem-větší průměr sacího potrubí-hladší vnitřní povrch-větší škrtící klapka-plynulejší ohyby atd. Největší brzdou sání je beztak mechanickej bazmek jménem váha vzduchu, tou bych začal. Někde na netu jsem kdysi viděl návod na úpravu jiného typu váhy-pochybuju, že e34 m5 má tuhle mechanickou svini :D

Kromě výše uvedeného: proč honit koně u m30b30, když můžeš mít m30b35???