Stránka 14 z 16

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 9:33 am
od herman17
Long se nedelal 5ti mistnej?

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 9:51 am
od Pechy

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 10:24 am
od volf-m
Když bych kupoval F01, tak určitě ten předface. Kromě té 6 stupňové mnohem spolehlivější převodovky je plusem i to, že nemá na sedačkách ty hnusný držáky tabletu. Ale jinak bych se 740i předface nějak extra nebál, dynamika se mi zdá taky pro normálního člověka dostatečná a člověk si jezdí za pohodovou spotřebu bez toho aby musel řešit nějaké LPG benzínky atd.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 11:41 am
od Pechy
Mně se podstatně změnil roční nájezd. Pohybuji se kolem 15k ročně, takže víceméně sváteční jezdec ;)
Nafta se mi už nevyplatí i když ji mám za velmi dobrou cenu.

Třeba se k tomu vyjádří Snejk nebo Jarax. Kolik před FL oproti FL servisují.
Co jsem zatím vyčetl, tak 740i by měla být cesta nejmenšího zla :-)

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 2:56 pm
od JaraX
u předFL je převodovka ok, pokud to není nafta, tam převodovky vždycky odchází, tak jak tomu bylo i u E65 třeba,
takže všeobecně se dá říct že předFL je spolehlivější, ale ta převodovka už tu ošizenost auta nevytrne (nezaizolovany kable atd) i když to se zatím nesere.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 4:18 pm
od caknakis
Ty vole Jardo, jak kvůli převodovce je spolehlivější? Kolik faceliftových F01 jsi servisoval? Pokud se nepletu, tak jednu.

Co se týče 740i, opravdu jsem to docela dlouho studoval, než jsem se rozhodl, co koupím,tak tady zase nestrkej celé auto do pytle kvůli převodovce, která mimochodem stojí nová 80k, což při servisu eFka zase není taková petarda

- 740i předfacelift
- první roky problémy se vstřiky, nejsou tak drahé jako na naftu, ale celkově jsou vstřiky použité v předfacelifu mnohem méně odolné, než poface
- složitější způsob přeplňování, jsou tu dvě turba, facelift má jedno dvojité
- reálně vyšší spotřeba o cca 1.5 - 2 litry oproti faceliftu, konkrétně na dálnici při konstatní 130km/h je to 8.8 vs 10.3, ve městě je rozdíl větší
- použitý motor je N54, facelift už je N55, který by měl řešit všechny neduhy předfaceliftu

- 740i facelift
nevýhody zde psát nebudu, ty jsou to od jaraxe napsané na každé straně desetkrát
- ano, osmikvalt může být průser, nicméně jízda s ním je úplně někde jinde
- použitá navigace NBT je taky úplně někde jinde, než původní CIC, především grafikou, odezvou a rychlostí
- facelift má v základní výbavě nivo
- hlučnost se snížila o 2db
- plně barevný HUD
- adaptivní tempomat x- násobně pokročilejší, umí také mnohem silněji brzdit oproti předface, funguje do vyšších rychlostí a také poprvé si bere data i z kamery, nejen z radaru
- nightvision umí dynamicky na displeji zvýraznit živé objekty - lidi a zvířata vidíte v reálném čase barevně
- dynamic spot light
těch věcí je opravdu hodně, pokud má člověk rád elektroniku a nejde mu jen o motor a převodovku, tak si prostě předfacelift nekoupí. Mám stažených docela dost dokumentů přímo BMW training program, můžu poslat na mail, kdyby to tu někdo zveřejnil, jsou tam perfektně popsané el věci jak fungují oproti dřívějším generacím. A tímhle končím moji účast v tomhle tématu, protože už je z toho akorát kupa hoven a rozumů z internetu, ale skoro nikdo z vás si ty auta neprojel, neošahal....a to už vůbec nemluvím o vlastnictví delší dobu.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 6:20 pm
od Spooner
Tome, budeš se muset vykašlat na řeči ostatních a koupit si za své peníze to, co sám chceš ;). Potom tady aspoň budeš moct přispívat a přidávat postřehy z pohledu majitele F01.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 04, 2016 8:46 pm
od volf-m
Je zase pravda, že pokud koupíš FL v pěkné výbavě a bude vše fungovat, tak i když jednou během toho co budeš auto vlastnit koupíš za 80t převodovku na kterou pak nesáhneš a určitě 200tkm plus vydrží, tak to není nic hrozného. Když si to srovnám třeba mojí e38, kde bych musel dát do techniky tak 100t aby byla ve stavu abych se za ní nemusel stydět, tak je to pořád investice do moderního auta, jehož spotřeba, komfort, bezpečnost a vlastně všechno je úplně jinde.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: pát úno 05, 2016 5:28 am
od JaraX
caknakis - faceliftu jsem servisoval víc, ale jen jedna je benzínová :) to těžitko co mi tady stojí :)

uvidíme jake budou po čase slabiny N55 proti N54, to co píšeš sou pěkné věci, ale rozdíl v ceně cca 400k už tak pěkný není, takže pěkný vyabavený face je tak míček, no a není lepší si přidat další míček na G11?
nevím no, ale mě dát do auta víc jak 300k přijdou vyhozené peníze, ty auta tak letí dolů že největší investicí facevyho Fka za mega nebude převodovka za 80 ale to že spadne ročně kilo na ceně.

Re: rozdíl cen jetých 730d-740d-750i

Napsal: čtv úno 18, 2016 11:47 am
od Tomas735i
No chlapi, jen ve zkratce, nějak toho mám teď zase hodně... Nakonec vyhrává síla rozumu, nechci do toho cpát pořád peníze když E65 tak úžasně slouží. Je perfektně vybavená včetně LPG a teď navíc s nově udělaným motorem (odkládal jsem to několik desítek tisíc km a pořád by jela :D nebyl čas ale já jí tu věrnost moc rád teď oplatím! :) ). Úplně jsem to celé přehodnotil a tak nějak jsem si usmyslel že si teď vlastně nemám s čím hrát, takže přišel čas na Mini Cooper S :D . Je to boží autíčko a ten podvozek! :shock: Hotová motokára. Budou nějaké performance úpravy a nemůžu se dočkat okruhu, bez větších problémů se s tím dá dostat na 150kW a s těmi pár kilogramy to pak pěkně zahýbá! :D