Potřebuješ to nejdříve projet diagnostikou a od toho se odrazit dál.
Za mě můžu poradit z pohledu ABS řídících jednotek Bosch, které poměrně často repasuju. Pokud chyba vyskočí znova a bude u toho svítit i ABS, tak lze po odpojení velkého konektoru konektoru obyčejným multimetrem ověřit, jestli není chycená ŘJ. Návod pro laiky jsem psal na velkém klubu zde -
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 19#1355619
Vlivem imbecilní vnitřní konstrukce těchto Bosch 5.7 jednotek, kde v poměrně velké kostce je malý keramický tišťák s hybridními spoji pomocí zlatých mikrovlásečnic a ultrazvukově bodovaných drátků, se časem a vlivem provozu/vibrací/tepla začnou tyto spoje rozpadat. Zpočátku jakž-takž drží i v místě lomu, takže to vypadává jen občas (nebo zkreslí signál), obvykle po zahřátí od motoru nebo přejetí nerovnosti a časem to přejde do trvalé chyby. Diagnostika pak kvičí, že je vadné jedno či více čidel a většina lidí čidla zbytečně vymění, aby zjistili, že závada přetrvává (uznávám, někdy skutečně zlobí čidla, ale většinou je vadná ŘJ). Ti pozorní prohledají bmwklub a zjistí, že se příčina dá rozlišit a jednotka dokonce se zárukou opravit
Z osmi signálových cest stačí, aby selhala jediná a už svítí ABS, auto nemá přehled o otáčení kol a tím pádem jsou systémy kolem kontroly brždění/trakce apod. vyřazeny a signalizovány řidiči. Píšeš r.v. 2004, takže podle mě ta jednotka už má nárok na tuto rozpadavou nemoc. Repasem se vede do plně funkčního stavu.
Ale jak říkám, první potřebuješ diagnostiku, protože ti to může způsobovat klidně i něco jiného...