Stránka 5 z 5

Re: nový model G11

Napsal: čtv čer 23, 2016 5:06 pm
od alap
Teď jsem vyfasoval novou dáčii jako služebák a nechápu, jak si tohle může někdo dobrovolně koupit.

Re: nový model G11

Napsal: čtv čer 23, 2016 6:20 pm
od caknakis
Někdo se dobrovolně navleče do latexu a nechá se práskat přes koule...sto lidí, sto chutí :-)

Re: nový model G11

Napsal: čtv čer 23, 2016 9:22 pm
od Tomas735i
To první někdy není úplně zlé, pokud je v tom holka ovšem. :lol:
Před tím druhým bych se ale bránil všemi prostředky :lol:

Re: nový model G11

Napsal: pon čer 27, 2016 3:11 pm
od PRAHAV8
Jen jestli nekecáš :D

Re: nový model G11

Napsal: pon čer 27, 2016 6:30 pm
od KOmar

Re: nový model G11

Napsal: pon čer 27, 2016 7:39 pm
od Filozof
krásnej test 750Li g12 a speciálně pro jaraxe PUST SI 12minutu co tam říká chlap co vlastní 750i o problémech s motory. 8-)

Re: nový model G11

Napsal: úte čer 28, 2016 2:41 am
od volf-m
To, že se něco opakuje pořád dokola ještě neznamená, že je to pravda. Já třeba o neprůstřelných sklech slyšel už před lety a pořád dokonal se to drží i když to bylo mnohými vyvráceno, stejně jako fáma s reálnými kilometry v BC. No a největší BMW fáma je, že se v zimě nehneš z místa :) Turba jsou problém možná se spojení s 5W30 longlife oleji a nebo když je majitel prase, ale být to opravdu jediný problém těchto motorů, tak ani v době kdy tohle auto koupíš za půl míče by to pro nikoho nebyl problém udělat.

Re: nový model G11

Napsal: stř čer 29, 2016 8:27 pm
od Filozof
no turba tvrdilo více lidí protože prostě turba se špatně chladí narozdíl od 3litru benzínu s twinturby např 335i či 740i tam je to v pohodě a vymyšleno je to dobře.
Stím olejem máš pravdu ale ten je problém u všech benzínových variant viz článek od MENTULI o motorech.

cituji co píše :
U V8 motorů se to všechno posralo až s příchodem N63. Jedná se o 4.4 V8 biturbo. V modelech BMW označován jako 50i. Vytuněná verze se označovala jako S63 a vyskytovala se v Mkových modelech. Na papíře vypadají dobře. Spotřeba nižší než N62, výkony nominované na 300, 330 a 408 Kw. Jenže jak už to bývá. Zkušenosti jsou bohužel jiné. Dle mého mínění je docela k ničemu i koncept samotných motorů. Klasické V8 jak je známe mají sání mezi hlavami válců a z boků jdou výfukové svody. To dá rozum, že? U N63 je to přesně opačně. Z boků motoru jdou sání a výfukové svody se potkávají spolu s turby mezi hlavami válců. A jak dobře se tam připékají, to by jeden nevěřil. Mám už několik případů, kdy turbodmychadla toho moc nenafičely. Rekord je najetých 60 tisíc km a nějaké drobné, kdy se odporoučelo jedno z turb. Ale samotné turba tak velký problém není. Celý motor má problém se hlavně uchladit.

to říká jeden z odborníků co ty motory taky viděl a servisoval.

Jedna bílá F01 750i nám často stává před firmou a občas taky 730d černá a auta vypadají pěkně a honosně ... líbí se mi venku i vevnitř na to nemohu nic říci. :) Pokud bych toho pána potkal a vypadal by normálně žadnej mafiánskej cikán tak bych se jej zeptal jak je spokojenej se servisem 750i. :)