Tak jsem vyměnil pylové filtry 2x v kabině úspěšně a u toho si všiml že smrdí benzín.
Jak asi tušíte byla to děravá pravá nádrž a je to bohužel slabina u E38. Tak to chytlo i mě a jelikož bylo kolem oběda měl jsem čas stím ještě něco udělat. Vzal jsem hadici a vysál cca 15L benzínu co tam bylo do sucha a pak jsem obrousil díru která byla uprostřed dole na nádrži jak kdyby nějaký předmět do ní narazil a udělal mikroskopickou trhlinu uprostřed nádrže ( docela jsem se divil že zrovna tam).
Obrousil jsem kus kolem dokola bylo vidět i oloupaný lak na nádrži a pak se mi nezdálo místo kolem vstupu/výstupu hadice z boku což jsem taky očistil.
Vzal jsem smirk a poctivě to obrousil na kov vše co se mi zdálo nějak porušené či vlhké od benzínu.
Měl jsem naštěstí tmel se skleněným vláknem a rovnou jej tedy vyzkoušel. Po očištění a odmaštění nádrže jsem zatmelil vše co se mi nezdálo a vyhladil. Tmel krásně do 20-30min vytvrdnul tak jsem jej lehce zabrousil a prozatím nechal tak abych viděl zda to bude stačit a nikde už nebude unikat žádnej benzín.
Nalil jsem zpět benzín a frčeli jsme zpátky do Vyškova ze severní moravy zpátky na jižní. Po cestě proběhla kontrola a do ted vše v pořádku.
Plánoval jsem si že opravím rohy dveří na tento víkend ale mezi tím jsme si 8mého (osudný den ) udělali výlet do kousek 35km že pujdeme na akci pro děti.
To jsem ještě netušil co se vše stane.
Po cestě proběhla trochu ostřejší diskuze v autě s manželkou kvůli uřvanému prckovi a jelikož nebylo kde zastavit pokračovali jsme dál … poté se manželka vydala z předního sedadla ukřičeného kluka v zadní sedačce uklidnit a jak lezla tak jsem se snažil ji posunout nohu at nekopne do řadičky o kterou se opírala ...byla to sekunda max dvě a rána a ikdyž jsme stále byli na silnici tak svodidla byla hodně blízko přímo u levého kraje dálnice, skoro na vozovce a zatáčka, ikdyž jsem jel rovně a stále byl na silnici ...prostě jsem auto odřel o svodidla.
Ted je zbytečné řešit že jsem udělal chybu a měl jsem řidit a nechat si ukopnout řadičku či raději at mi tam hodí Nko a že se nemá přelézat za jízdy … to vím moc dobře.
Ale v té atmosféře, která panovala v kabině a netušili jsme zda se dítě dáví nebo jen brečí a kašle protože mu zaskočilo a byl by dobrej za chvilku sám, na to už je pozdě.
Já jsem naštvanej zastavil o kousek dál jak byla možnost a zjistil co jsem to trefil na silnici. Zvuk byl spíše takový, jak když nějaký slon kopne z boku do auta.
Ikdyž na fotce to nevypadá tak šíleně, tak přední blatník je na výměnu, kolo je trefené na opravu a lak, dveře řidiče jsou na výměnu, dveře levé zadní, buď lehká oprava karosáře a lak nebo výměna a jelikož je koroze v rohu dveří budu přemýšlet co bude lepší a spíše se přikláním k výměně. Nechám nacenit. Pak je dost škráblej kousek za dveřma takže karosář bude muset trochu poklepat a lak. No a zadní nárazník je urvanej kousek pár cm... Když to tak počítám pěkně jsem si vydělal …
Ted velice doufám a věřím že seženu dveře 2x v laku. Plus přední blatník pokud neseženu ten bych i přelakoval to není moc barvy jako dveře. Takže ted hledám kde se dá a uvidíme. Nabídky mám ale vše v jiné barvě a nejbližší co nabízejí je COSMOSCHWARZ. Ale to je stejně jiná barva takže bych musel stejně lakovat.
Pokud to počítám s lakem je cena 2x tam vysoká možná 3x než kdybych sehnal díly v barvě mého auta.
Kupodivu se divím že poláci mají obrovský výběr náhradních dílů na e38 dokonce i v mé barvě auta jen je to 500-600km daleko.
Další možnost zvažuji nad nějakou velkou autoburzou v Gliwicích ? Případně pokud to nedopadne v ČR nechám si poslat z polska orig. dveře v barvě nebo bych si udělal výlet.
Máte nějaké další tipy kde hledat díly v barvě na E38 Schwarz II ? Díky za jakýkoliv tip.
PS: Do toho se mi včera uvolnila stropnice takže další věc co budu muset řešit. Už mě popadá skepse ...zda nevzít celé auto na díly za 25-30k z německa… kde jich pár v barvě vidím.