Stránka 5 z 59

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: stř led 11, 2017 2:04 pm
od calif
Fakt si myslim ze to budou prostě čidla, proměřováni je na nic, napojit diag, zatocit kolama a hned vidíš zda dává "speed signal".... Pak postupovat dál. Užil jsem si s tím svoje....a tímhle se vše odhalilo, na čidlech jsme vzdy po otočení kolem něco naměřili. Vem to na pořádnou diagnostiku, kup kvalitní čidla a je hotovo.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: stř led 11, 2017 2:14 pm
od Filozof
jo klidně koupím siemens VDO .... jen to musíme tedy projet ještě jak píšeš Calife ... to je přesně ono na špatných kolech to protočit a zjistit zda jde či ne ....

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv led 12, 2017 4:50 am
od volf-m
V suché garáži s tím kolem můžeš točit třeba hodinu a nic se nemusí projevit. Chce to testovat normálně v provozu, nejlíp v tom největším bordelu.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv led 12, 2017 10:26 am
od oxik
Možná že sebe udělám debila, ale jak na Live datech otáčení kol zjistím, že spojení není preruseny v jednotce, ale někde v čidle? Teď nehledim na to, že to je asc co nedochází, ale obecně.. Tady si myslím je problém shit čidlo

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv led 12, 2017 6:27 pm
od calif
já když to řešil tak snejk napojil diagnostiku, pak si nejsem jistej jestli byla kola ve vzduchu nebo sme do auta jen strčili aby se pohnula kola, ale hned bylo vidět zda signál od čidel jde nebo ne... pak udělal z kabelu prodlužku a ze čidla od kterého signál šel to napojil do čidla které se nehlásilo, a ejhle, čidlo se začalo opět hlásit, tím si ověřil že čidlo je skutečně KO ... víc neporadím, jsem elektrikářský antitalent, vrcholem mého umu je výměna vypínače na zdi nebo zásuvky na 220V a jako třešničku na dortu zvládnu zapojit na strop těleso zářivky :)
Proto radím zajet k někomu jako je Snejk, Falcon a podobně kteří podobný problém řešili xkrát a vědí kam sáhnout atd.....ikdyž je to prostě daleko...vyplatí se to....

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv led 12, 2017 8:34 pm
od volf-m
Oxik: Pokud je na live datech něco ale kokotina, tak je to jasně čidlo pokud to vůbec nekomunikuje, může to bejt jednotka kabeláž... Ale stejně je vždycky nej začít čidlem, v případě obyč jednotky co má Filozof je ještě easy ji prohodit protože se nic nenastavuje jen ji zapojíš a běží to.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: čtv led 12, 2017 9:49 pm
od Filozof
Mám kamaráda a ten má auto stejně staré jako já. Počítám rozdíl asi 2-3měsíce taky 97čka ročník. Domluvím se sním a pujčím si stříbrnou krabici ABS/ASC co je u spoujezdce . Pokud to bude krabicí bude ihned vidět že je vše ok nebo musím najet nějaké kilometry ?

On mi totiž řekl že mu to taky někdy zlobí to asc/abs

A ted otázka do pranice. Proč by odešli najednou dvě čidla ??? Pokud jsme na DIAG smazali chyby tak se objevily zase dvě chyby. Přední pravé a zadní levé čidlo. A stejně se najdou dny kdy vše běží v pořádku. Přeci pokud jsou špatné čidla budou špatné pořád.
Nebo je možné vlivem teploty a počasí opravdu měnit fyzikální veličinu odpor a tím funkčnost čidel že by najednou obě šli v létě ale v zimě obě prostě přestanou fungovat ??? stále mi to nedává logiku a hledám chybu v něčem co to řídí a to mi říká bude ta krabička stříbrná.
Kdyby to bylo jedno čidlo řeknu ok asi to bude čidlem.
Proč se tato chyba objevuje dříve a později uplně u všech e38 ? starších i novějších ? a u některých i po výměně všech čidel za nové stále problém přetrvává ... a bavím s o ročníku 97 což je stříbrná krabice která je prý bezproblémová ?

Snažím se na to jít logicky a matematicky ... logika mi říká že je velice málo pravděpodobné žeby vlivem teploty odešli dvě čidla najednou ...a pokud je teplo - jaro a léto tak vše funguje jakoby se nic nedělo. Zase je mi divné když je stříbrná krabice v autě a tam je teplo proč to v případě zatopení vozu nefunguje ? to mi zase logicky vyplívá že to bude něco co je venku a má na to vliv teplota venkovní ne tudiž vnitřní v autě. Takže v tomto bodě zase krabice asi nebude.
A tak se to tedy navzájem popírá... a hraje to na čidla nebo tech pár kontaktů v ABS kostce kde jsou taky nějaké spoje ... :?

Kabely jsem prošel ale test čidel přímo napojených by byl fajn test ...vyhodit kolo a odpojit vadné čidlo a napojit na osciloskop a pak otočit kolem měl bych vidět nějaký průběh ... pokud bude ok a bude vše svědčit že není problém otestovat i další čidla a udělat záznam zda je vše ok. Pokud bude tady problém je to čidlama určitě.

Ještě mě napadlo ikdyž jsem procházel kabeláž mohl jsem radarem proměřit kabel z vnitřku auta konektoru stříbrné krabice k čidlu venku u kola. A pozorovat jaký je odpor a zdali není kabel porušen nebo není odpor zvýšený ....ve venkovních podmínkách ... ne v garáži kde je tepleji.
Vím že je krasický problém v kabeláži v nadkolí kde je svazek kabeláže...ale ten jsem procházel vypadá neporušeně.

Takže proměřit čidla a proměřit kabel radarem. Dle mě to nahrává něčemu co bude venku a tím tedy vylučuji stříbrnou krabici - jednotku abs/asc- na kterou nemá vliv teplota.

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: pát led 13, 2017 5:36 am
od calif
Jak tu psal snejk čidlo je věc náladová a analogová,někdy jde a někdy ne..

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: pát led 13, 2017 9:10 pm
od Dresic
Filozof je fakt filozof :-)))) ty už nad tím uvažuješ a přemýšlíš snad měsíc co to tady čtu :-D už něco zkus, já furt čekám žes už něco zkusil a ty pořád uvažuješ čím to může být :-D sorráč ale je to prdel -)

Re: Filozof - E38 728ia Schwarz II

Napsal: sob led 14, 2017 5:01 pm
od Huff
Já to dělám tak, že Filozofa nečtu a to o čem píše snadno pochopím z toho, co mu na to odpovídáte. Šetří to čas a efekt je stejný. :lol: Ale jinak nic proti, jistě je někde odvětví, kde je takové bádání ku prospěchu.