Ahoj všem,
začněme hezky od začátku...
jako velký fanda MB jsem začal ještě za dob studií na VŠ pokukovat po nějakém vlastním autě. Ani ne tak z nutnosti (doma byla na půjčení Fabie v combi s motorem, který předběhl dobu - downsizing v podobě 1,2 HTP). Finance byly v té době velice omezené a po dlouhém hledání něčeho s čím by byla i trochu zábava padla volba na BMW E36 320i tour. R6, verze superlegera (výrazně odlehčená - korozí). Proběhly první opravy, nějaké první kontakty se zadním pohonem v zimě a už se to se mnou vezlo.
Po následném prodeji jsem začal pokukovat po (teď mě nekamenujte) MB CLK první generace. Po zhodnocení aut v nabídce v dané cenové relaci a předchozí zkušeností s korozí na vozidle jsem se rozhodl vydat trochu jiným směrem... narazil jsem na inzerát BMW E38 730i (ač mě lákaly vždy sportovní vozy, E38 bylo pro mě speciálně po faceliftu jedno z nejkrásnějších aut té doby), sice bez výbavy, ale stav karoserie byl hlavní. Toto auto je tady k nalezení v jiném topicu a říká pane od začátku roku 2015 jinému klubákovi.
Během vlastnictví 7er jsem ještě střídal více aut (hlavně od přítelkyně), která sloužila jako daily. Po změnách v soukromém životě jsem musel urychleně řešit něco na daily užití, volba padla na E36 compact a 7er se využívala vyloženě jako víkendovka (srazy, svatby kamarádů atp.). Ale v tu chvíli začal hlodat červík, že ta V8 vlastně nejede, výbava taky naprosto minimální na danou třídu a pohrával jsem si s myšlenkou na změnu (E38 byla ale stále prioritou).
Inzerát jsem střídavě podával a stahoval (většinou znechucení po několika reakcích "zájemců" o vozidlo). Nakonec jsem inzeroval pouze zde, aby se opravdu ozval fanda, který se o auto postará.
Po prodeji jsem začal shánět kousek pro sebe, představa byla jasná:
už klasicky jsem skončil u BMW.
Když víkendovka, tak to musí být V12. Nejlépe v longu tmavé barvy (hlavně ne zelenou ). Facelift model s maximem možné výbavy a ideálně béžovým introšem s černým vrchem palubky. TOP stav s minimem nutných investic v počátku a pokud možno s výbavou odpovídající tomu, jak vozidlo vyjelo z továrny.
A jak jsem nakonec dopadl?
-----to zase někdy příště-------
Paulieho E38 750i
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
- Bydliště: Petřvald u Karviné / München
Paulieho E38 750i
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
- Spooner
- Příspěvky: 5363
- Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
- Bydliště: Ostrava
Re: Paulieho E38 750i
Haha . Tak se pochlub
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: Paulieho E38 750i
V nejlepsim se ma prestat
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- volf-m
- Příspěvky: 1563
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: Paulieho E38 750i
Já mám k sedmě taky ještě compacta
BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Paulieho E38 750i
Co mam ja k sedmě uz par lidi vi, ale rikat to veřejně tady radši nebudu
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- aristoloser
- Příspěvky: 151
- Registrován: čtv srp 16, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Nový Knín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paulieho E38 750i
Jsem si na tebe nedávno vzpomněl,jak pokračuje plnění představy,kterou jsi mi nastínil při prodeji tvé bývalky 730i,ktera mi teď dělá radost svým stavem.tak že by už?
BMW e 38 730i. WBAGF21060DF77938
http://www.filmcarsrent.cz.
http://www.filmcarsrent.cz.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
- Bydliště: Petřvald u Karviné / München
Re: Paulieho E38 750i
JJ, už je od konce května doma, ale nějak nestíhám auto nafotit
Jsem ostuda
Jsem ostuda
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: Paulieho E38 750i
tak alespoň nějaké info co víš i bez focení ...VIN auta a nějakej příběh co auto zažilo od narození ve fabrice.
Případně co chceš na autě dělat jako prvotní servis a případně co bys rád dodělával ...to je tady hit u většiny stále zvyšovat výbavu ...
Případně co chceš na autě dělat jako prvotní servis a případně co bys rád dodělával ...to je tady hit u většiny stále zvyšovat výbavu ...
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
- Bydliště: Petřvald u Karviné / München
Re: Paulieho E38 750i
Neboj, vsechno tady pribude. Auto zustane presne tak, jak vyjelo z fabriky (stejen jak se o to snazili predchozi majitele). Jedina dodelavka je Asuka a pak jsou jina kola oproti tomu, co bylo z fabriky. Snad se pres tyden dostanu k nafoceni
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: pon úno 27, 2012 3:19 pm
- Bydliště: Petřvald u Karviné / München
Re: Paulieho E38 750i
pokračování z prvního příspěvku...
Auto jsem nakonec koupil kousek od baráku, kdy jsem dostal tip od jednoho zdejšího člena. Majitel auto nikde neinzeroval a spíše se jen zmínil, že zvažuje prodej. Jako pravý sup jsem ihned využil správného okamžiku a jeli jsme se na auto podívat...
Auto splňovalo naprosto vše ... co jsem nechtěl
takže barva, hnědá palubka a krátká verze
Majitel auta sympaťák a fanda do BMW. Nastala epizoda, trvající cca 3 měsíce, kdy se majitel rozhodoval, zda auto prodá/neprodá, případně za kolik.
Myslím, že hodně dlouhých večerů jsme strávili oba nad úvahami jestli do toho jít, nebo ne. Výsledek je zřejmý, auto změnilo majitele.
Co se týká auta, aktuálně má najeto cca 430k km, ale stav si troufám říct je nadprůměrný. Auto očividně dostávalo u předchozích majitelů dobrý servis a vypadá to, že bude třeba udělat jen pár věcí, aby bylo top.
výbava: kromě motoru V12 má auto následující: béžová kůže, el.komforty s výhřevem, masáží a pamětí, automat, el.sklápěcí a stmívatelná zrcátka, xenony, 16:9 navi s tv a telefonem, zadní výhřevy, hydrokufr, roletky, vlaječkové dřevo, M-packet volant, el.stavitelný sloupek, kontrolu tlaku (akt.nefunkční) a pak nějaký ten naprostý standart všech E38
plány oprav:
- na autě jsem našel zatím 2 místa koroze, jeden roh dveří a pak pod těsněním kufru (dole ve spoji - vcelku velký puchýř, který jsem objevil opravdu dlouhou dobu po koupi) - takže oprava v nejbližším přihodném termínu
- bude třeba nová baterie - ukázalo se, že jedna baterka už skomírala a s příchodem zimy to vzdala úplně. Na jaře tedy přijde na řadu. Snad se tím vyřeší i zvláštní chování komfortní výbavy, které se objevilo s přicházejícím podzimem
- nové výbojky (připraveny a čekají na příhodnější teploty)
- výměna oleje v automatu (nejspíše ZF pakra)
- pokud se podaří sehnat M-pary, případně styling 94, tak bych vyměnil stávající kola
- pravé zrcátko se nesklápí (snad se podaří rozchodit) - pokud ne, stejně jsou ty trojúhelníky ve stavu, kdy se začne odlupovat barva. Snad se podaří případně sehnat high-gloss v top stavu za ne-top peníze
Auto jsem nakonec koupil kousek od baráku, kdy jsem dostal tip od jednoho zdejšího člena. Majitel auto nikde neinzeroval a spíše se jen zmínil, že zvažuje prodej. Jako pravý sup jsem ihned využil správného okamžiku a jeli jsme se na auto podívat...
Auto splňovalo naprosto vše ... co jsem nechtěl
takže barva, hnědá palubka a krátká verze
Majitel auta sympaťák a fanda do BMW. Nastala epizoda, trvající cca 3 měsíce, kdy se majitel rozhodoval, zda auto prodá/neprodá, případně za kolik.
Myslím, že hodně dlouhých večerů jsme strávili oba nad úvahami jestli do toho jít, nebo ne. Výsledek je zřejmý, auto změnilo majitele.
Co se týká auta, aktuálně má najeto cca 430k km, ale stav si troufám říct je nadprůměrný. Auto očividně dostávalo u předchozích majitelů dobrý servis a vypadá to, že bude třeba udělat jen pár věcí, aby bylo top.
výbava: kromě motoru V12 má auto následující: béžová kůže, el.komforty s výhřevem, masáží a pamětí, automat, el.sklápěcí a stmívatelná zrcátka, xenony, 16:9 navi s tv a telefonem, zadní výhřevy, hydrokufr, roletky, vlaječkové dřevo, M-packet volant, el.stavitelný sloupek, kontrolu tlaku (akt.nefunkční) a pak nějaký ten naprostý standart všech E38
plány oprav:
- na autě jsem našel zatím 2 místa koroze, jeden roh dveří a pak pod těsněním kufru (dole ve spoji - vcelku velký puchýř, který jsem objevil opravdu dlouhou dobu po koupi) - takže oprava v nejbližším přihodném termínu
- bude třeba nová baterie - ukázalo se, že jedna baterka už skomírala a s příchodem zimy to vzdala úplně. Na jaře tedy přijde na řadu. Snad se tím vyřeší i zvláštní chování komfortní výbavy, které se objevilo s přicházejícím podzimem
- nové výbojky (připraveny a čekají na příhodnější teploty)
- výměna oleje v automatu (nejspíše ZF pakra)
- pokud se podaří sehnat M-pary, případně styling 94, tak bych vyměnil stávající kola
- pravé zrcátko se nesklápí (snad se podaří rozchodit) - pokud ne, stejně jsou ty trojúhelníky ve stavu, kdy se začne odlupovat barva. Snad se podaří případně sehnat high-gloss v top stavu za ne-top peníze
E38 750i
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact
E36 323ti
E30 316i TC2 Baur
----------------------
ex: E38 730i, E36 320i Touring, E36 318i Tour LPG, S211 E500, e36 316i Compact