Stránka 40 z 64

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 9:16 am
od volf-m
To vůbec nezávidím, snad budeš brzo jezdit. Jak konkrétně má píst vůli? Co s tím?

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 9:25 am
od calif
Počítám tak dva až tři týdny. První píst se viklá v bloku víc než ostatní.... Až ho vynda tak to změří... Kroužky by to měly pobrat. Nebo je tam jeden z kroužků prasklej nebo co ja vím... Snad to bude ok. Vůle cca 1mm? Prostě s ním jde prstem malinko zaviklat. Všechny jsou úplně černý... O hlavě toho moc nevím, budou nový gufera, možná nějaký ventil a dříky atd...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 12:29 pm
od dunnst
Jako vývojář pístů mohu s klidem říci, že písty jsou na hlavě černé naprosto běžně u ojetého auta, bylo by naopak velice divné, kdyby jsi viděl hliník a ne černou vrstvu karbonu :-) Viklat by s ním však jistojistě jít nemělo, standardní vůle je 0,05 - 0,07 mm. Takhle obrovské opotřebení, které by způsobilo tuhle vůli, jsem ještě neviděl ani u truck pístů, u kterých garantujeme nájezd 1 500 000 km.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 4:36 pm
od alap
Asi už tušíš kudy ti utíká ten olej.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 5:22 pm
od calif
Tu vůli odhaduji, s ničím menším než 1mm neumím operovat.. Prostě je tam cítit vůle. Tak to bys mi k tomu jako odborník mohl něco říct. Příčina, řešení,? Já pořád doufám že to bude ok. Auto normálně jezdilo, s pěkným výkonem, jen problém se spotřebou oleje a pak i vody. Horší volnoběh ale že by se to dusilo, hádalo nebo ztracelo výkon to ne... Uvidím až ty písty budou venku.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pát čer 01, 2018 6:20 pm
od dunnst
Já navrhuji nové písty pro Volkswagen, písty jeté vidím jen z motorových zkoušek a to, co pravděpodobně nastalo tady, tedy velice nadměrné opotřebení, jsem ještě neviděl. Na druhou stranu, jestli je 1mm odhad, tak kdo ví, kolik bude realita, aby to nebylo 0,1 mm :-) Většina pístů, co se vytáhnou z motoru po 500h testu, má ještě viditelný sítotisk, což je polymer usnadňující klouzání, tedy ne hliník. Víc budeš vědět, až písty vytáhneš. Pokud píst neni prasklý, ale jen nadměrně opotřebený, tak fungovat může. On fungovat může i prasklý píst, dokud se nerozpadne na kousíčky hliníku. Zajímaly by mě ty hodnoty, co se naměří.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: ned čer 24, 2018 4:34 pm
od calif
Vi někdo urgent kroužky na predface 728i který pasujou? Mechanik koupil už dvoje a je to moc těsný, velký.... V původním rozměru.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pon čer 25, 2018 9:33 am
od Filozof
Podle mě by origo podle VIN měli pasovat pokud kupuješ originální díl.

Jinak bych se zeptal na BMWKLUBU kde je sekce 3er a 5er tam je spousty lidí co dělali nějaké opravy motorů případně Technická sekce.

Je divné žeby origo nepasovalo pokud se dá přesný rok a VIN auta.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pon čer 25, 2018 2:23 pm
od Raisidlo77
Musel koupit blbě, navíc FL/ne FL nehraje roli (mají stejnou aplikaci od 1989 v E34 po 2001 v E38).
Nultý kroužky dle Tvého VIN mají kod "11 25 1 437 077" - tomu odpovídá např. KOLBENSCHMIDT 800001810000; GOETZE ENGINE 08-705100-00; MAHLE ORIGINAL 083 06 N0.
Zřejmě namísto "0" koupil "00" nebo "+", drž se kodu co jsem vypsal :)

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: pon čer 25, 2018 6:16 pm
od calif
Děkuji, tomu říkám erudovaná odpověď. Zjistil jsem si to a objednal ty od Goetze ještě než jsi mi stihl poradit. Co si nekoupis sám to nemáš.
Ale moc děkuji, aspoň jsem se ujistil v čísle dílu, v etk mi to přišlo malinko zmatené.. Snad tam půjdou a bude to brzo konečně jezdit... Už mě to fakt nebaví. Zatím je hotová hlava...