Stránka 12 z 35

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: pon kvě 14, 2018 8:49 am
od Spooner
A není na tom rozměr pneu, který nepatří na e32? Ten profil se mi zdá nějaký nízký :)

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: pon kvě 14, 2018 11:57 am
od Honza164
Je na nich rozměr 205/60/15. Tuším, že by tam mělo být 225/60/15. Tyto kola údajně skákaly na e34.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: pon kvě 14, 2018 5:05 pm
od rajnhold
Toto jsou pro E32 suverénně nejkásnější disky.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: pon kvě 14, 2018 7:53 pm
od kubbacher
Ten volant máš luxusní, z mého pohledu velmi stylové, to sis nechal udělat, nebo už v tvém autě byl?
Jinak přeji hodně radosti z jízdy v této káře.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: úte kvě 15, 2018 9:03 am
od Honza164
Díky. Tento volant se údajně objevoval ve verzích highline, ale je na něm vyraženo e32/e34. Sehnal jsem ho úplně haluzově a za relativně dobrou cenu oproti ebay apod. Kupoval jsem ho od borca z Prievidzy. Musel jsem ještě nechat přešít ty kožené přechody, ale jinak je parádní. V Alfě jsem takový volant měl a jsem rád, že ho mám i tady.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: čtv kvě 17, 2018 8:52 pm
od Honza164
Nové pneu na autě. Disky srovnány. Dneska jsem se projel a jsem příjemně překvapený. Hned jak jsem vyjel za vesnici, kde je špatná cesta, tak jsem si všiml, že je auto tišší a jakoby i lépe tlumí nerovnosti. Tyhle dvě vlastnosti určitě. Pak se mi zdá, že to méně reaguje na koleje, ale to ještě uvidím, tolik jsem s tím nenajel. Na druhou stranu, třeba ty XL gumy na to mají vliv. V každém případě nová guma je nová guma.
Zítra mne čeká konečně delší projíždka, tak se těším. :D

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: úte čer 05, 2018 7:57 pm
od Honza164
Od posledního příspěvku jsme se zase posunuli. Dalo by se říct, že první velkou vlnu oprav máme za sebou. Nové pneu opravdu pomohlo, auto je mnohem přesnější a přestalo reagovat na koleje. Je neuvěřitelné, jaké mají pneumatiky vliv na jízdu. Do předních příčných ramen se nastěhovaly originál silenty místo powerflexů. Koupil jsem Lemfordery. Doplněná klimatizace. Rozleštěný lak, navoskováno, umytý motor a jdeme si konečně užít léto s e32. Později sepíšu sumarizaci, jaké má auto ještě nedostatky, ale ted si chci konečně užívat, na což jsem dlouho čekal.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: úte čer 05, 2018 8:40 pm
od calif
Krásné auto..

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: stř čer 06, 2018 6:14 am
od Raisidlo77
Tema Powerflex me zajímá. Mohl bys rozvést jakou tvrdost (barvu) jsi měl, ve kterých ramenech (menší/větší), co Tě vedlo k návratu do originálu a jak jsi nevýhody pocitoval ?
Obecně jsem zastánce polyuretanu, protože stárnutím nemění své vlastnosti jako guma, ale nesmí to člověk přepísknout s tvrdostí. Časem uvažuji že na ně postavím i E38 v nejměkčí variantě.

Re: Honza164 - BMW 740i e32 10/93 DD59204 (1995)

Napsal: stř čer 06, 2018 1:42 pm
od Honza164
Díky, dá to hodně práce, tak mám radost, když se líbí ;)
K těm Powerflexům. Mám tyto fialové. V současné době to mám na přední nápravě přesně jak to můžeš vidět na tomto odkaze: https://wheelmen.wordpress.com/2018/01/ ... x-upgrade/
Bohužel jsem zjistil, že v příčných ramenech být nemůžou. Původní silent je mnohem tužší než PF. Navíc funguje elasticky. Už když jsem ten PF dával, tak jsem si říkal, že to asi nebude ono a nebylo. Kolem 100-120km/h se obejvovalo i mírné chvění. Ted nic, je to klidné. I komfort se o něco málo zlepšil. Bohužel stále se mi nepodařilo eliminovat jeden zásadní problém. Při opravdu prudkém brzdění se kola opřou o blatník. Což mě se*e. Blatník to nepoškodí, jen oděrka, ale u takového auta je to poněkud nedůstojné. Zatím neznám příčinu. Mám podezření na dvě věci. Moc velká resp. široká kola. Ale tyto Schnitzery byly původně pro e34... Potom mě napadá, jestli se nějak nezměnil záklon kola, když se tam daly Eibachy. Na to mám podezření úplně nejvíc. Uvidíme, ono to chce čas a na něco se musí přijít.
Suma sumárum nejvíc jsem byl s PF spokojený na Alfě. Tam když jsem je namontoval, tak ten podvozek šel o level výš. Jenže tam byla jiná konstrukce, ale fungovalo to tam. Tady je to složitější a nevím jestli budu s PF na BMW pokračovat. Kdyby tě cokoliv zajímalo, tak mi klidně napiš. ;)