Dneska jsem si řekl, že je na čase se začít o víkendech alespoň po malých krůčkách věnovat vozu.
Rozhodnul jsem se, že vymontuji HID sadu, která začala dělat neplechy, a že vrátím do světel normální H1. Hidy začaly problikávat, často vyskakovala hláška DIP BEAM a už mě to štvalo. Do světel jsem koupil Philips X-treme Vision, s touto značkou jsem spokojený, tak snad budou svítit dobře. Vloni, když jsem dával nové světla od Tycu, tak jsem do světel dal původní origo čočky. Myslel jsem si, že ikdyž jsou čtvrt století staré, že budou lepší než nějaké Taiwany, ale nějak se mi to rozleželo v hlavě a jak jsem to dneska přehazoval, tak jsem si všiml, že ty nové čočky jsou fakt pěkné a rozdíl oproti starým, leč originálním, je velký. Nevím, čím jsem vloni přemýšlel
V každém případě je všechno poskládané a svítí to hezky. Sluší to tomu autu víc, než ty HIDy. Když už byly světla venku, tak jsem to za něma všechno poumýval, no celá akce trvala 4 hodiny
Bohužel mám i špatné zprávy. Auto, po více jak dvou měsících naskočilo jak nic, to by bylo ok. Jenže. Potřeboval jsem povyjet z garáže, abych auto mohl hodit víc na pravou zeď. Mezitím jsem to nechal trochu bublat, vyklidil věci u pravé stěny a najel nazpět. Po najetí nazpět, jsem si všiml, že před garáží zůstala malá loužička benzínu. Tipuju tak z oblasti palivových filtrů
Jak jsem najel nazpět, tak už nic. Takže to se bude muset řešit.
Druhá nepříjemná věc. Hadice, co vedou do brzdového válce, tak prolínají. To je taky blbé a bude se to muset taky řešit.
Viz. foto.
V každém případě se bude muset auto dát na jamu a pořádně ho před sezónou překontrolovat. Pod tím autem je docela dost techniky a takhle ze země je to na prd.
Ale abych nekončil negativně. Slyšet to auto po tak dlouhé době bylo úúúúžasnééééé. I přesto, že byla pootevřená kapota, i přesto, že bylo auto v garážích, kde se zvuk odráží, tak motor byl tichučký, klidný, prostě nádhera. Žeru to auto!!!
Na příští víkend plánuji zase nějaké mini opravy, tak přidám nějaké info, co je nového.