Re: Sáni z 3.0 na 3.5
Napsal: pon lis 09, 2015 12:56 pm
To je, s úpravami nejdu po největším výkonu ale na co nejlepší poměr denní využitelnost/výkon/spotřeba. Teď je ten motor tak pružnej že při normální jízdě ho nemám potřebu točit přes 2500 ot a skoro vše jedu o kvalt výše. 60 na pětku při 1200 ot není problém, lehce přidám a auto krásně reaguje. Při vysokých otáčkách je to také poznat ale ne tolik. Bylo mi řečeno od jednoho motoráře co dělal motory na rallye že tím že udělám výfuk musím udělat i úpravy sání, protože tam musím dostat více vzduchu aby se to pak výrazně projevilo i nahoře. Nemám důvod mu nevěřit když tyhle kejkle se sáním se běžně dělají na m50 a firmy jako AC Schnitzer to při ladění motorů taky běžně dělali. Jen jsem mysle že vezmu sání od Miller performance a váhu vzduchu a bude vymalováno... jenže jak zjišťuji tak budu asi muset měnit hlavu z B35...