chystá se článek o V12kách, bude tam hodně o N73, ale taky i M73 která sem vlastně vždycky jezdila jen na nějakou udržbu a nějaké závady se nějak neřešili, jednou zapalovací kabely.
pokud máte zkušenosti s V12 napište co vám kdy odešlo a kolik to stálo
závady V12 v E38 (E32)
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
závady V12 v E38 (E32)
BMW service expert - http://www.jarax.net
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: závady V12 v E38 (E32)
V podstate jak rikas. Nikdy jsem na zadne V12 neresil nic jineho nez EML klapky, EML jednotku, membrany sani a 1x rozdělovače. Zbytek motoru tvrdim že je z auta na dily dobrej tak leda na stolek
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
- Rejchy
- Příspěvky: 245
- Registrován: stř dub 06, 2011 8:54 pm
- Bydliště: Červený Kostelec
Re: závady V12 v E38 (E32)
Měl jsem ty E38 tři,mechanicky na motoru nikdy nic.Jenom podtlakový plastový trubičky byly ztvrdlé a prasklé,jednou odešla zapalovací cívka a motor běžel jenom na 6 válců a na všech byly zpuchřelé a děravé kolena sání od váhy vzduchu.
Ex E38 750ia DG26378 LPG
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: závady V12 v E38 (E32)
Auto jsem koupil s nájezdem 240tis Km, r.v. 99 VIN DD93833 za 6tis EUR.
Na motoru jsem měnil kabely ke svíčkám, dělali mi je v Tesle na míru, cena cca 3tis za všechny. Super kvalita, svíčky Bosch - 150 za kus, termostat - originál asi 2,5tis, lambda sondy před katem L + P asi 1200 za kus ( Bosch ), hadice z bloku na chladič s odbočkou na altík - originál 1600Kč, Váha vzduchu L + P Bosch 5400Kč za kus, oba řemeny preventivně cena asi 300Kč za kus. Ještě praskliny na vlnové spojce sání mezi váhou vzduchu a motorem - zalepeno sekunďákem.
Nic jiného jsem na motoru neopravoval. To vše hned po koupi vozu, dalších 5 let se jen vozím bez oprav. Ceny jsou jen za materiál, opravy si dělám sám.
Na motoru jsem měnil kabely ke svíčkám, dělali mi je v Tesle na míru, cena cca 3tis za všechny. Super kvalita, svíčky Bosch - 150 za kus, termostat - originál asi 2,5tis, lambda sondy před katem L + P asi 1200 za kus ( Bosch ), hadice z bloku na chladič s odbočkou na altík - originál 1600Kč, Váha vzduchu L + P Bosch 5400Kč za kus, oba řemeny preventivně cena asi 300Kč za kus. Ještě praskliny na vlnové spojce sání mezi váhou vzduchu a motorem - zalepeno sekunďákem.
Nic jiného jsem na motoru neopravoval. To vše hned po koupi vozu, dalších 5 let se jen vozím bez oprav. Ceny jsou jen za materiál, opravy si dělám sám.
BMW 750i E38
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: závady V12 v E38 (E32)
Ještě k tomu motoru. Ještě žádné BMW mi nědělalo tolik olejových fleků na zemi, jako tenhle motor.
BMW 750i E38
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: závady V12 v E38 (E32)
osobně si vzpomínám minimálně na dvě 750ky které nedokázal nikdo opravit a byli tedy utraceny na díly. Je to tak dva roky zpátky pokud se nepletu.
Takže pokud jezdí ok pokud se něco v elektrice vyse... tak pak je stím dost velkej problém. Klidně se k tomu muže někdo vyjádřit kdo ví o co jde.
Takže pokud jezdí ok pokud se něco v elektrice vyse... tak pak je stím dost velkej problém. Klidně se k tomu muže někdo vyjádřit kdo ví o co jde.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 2630
- Registrován: sob srp 23, 2008 7:03 am
Re: závady V12 v E38 (E32)
spíš se s tím nikdo nechce zabývat a pro běžnýho mechanika to má 3x - 4x tolik válců na kolik je zvyklej
BMW service expert - http://www.jarax.net
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: závady V12 v E38 (E32)
Jedna slavna byla jak se ji musel nacpat hadr do sani, aby se rozbehla na vsech 12
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: závady V12 v E38 (E32)
pokud je nekdo vyucenej automechanik a je hodně sikovnej je to pro nej výzva a je jedno kolik ma auto válců.
Někdo si mohl udelat velke jméno ale buď to nechtěli majitelé aut řešit dal nebo nikdo v okolí nebyl po ruce. tezko říci. Elektronika je někdy složitější a vyzná se v tom opravdu špička v oboru.
Někdo si mohl udelat velke jméno ale buď to nechtěli majitelé aut řešit dal nebo nikdo v okolí nebyl po ruce. tezko říci. Elektronika je někdy složitější a vyzná se v tom opravdu špička v oboru.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: závady V12 v E38 (E32)
Musím dát za pravdu JaraXovi. Je to jen auto a ne raketoplán. Mnohdy se tu z toho dělá zbytečná věda. Opravy si dělám sám a vyučenej automechanik nejsem
BMW 750i E38