Pokud origo, tak by se mi líbily tyhle:
Mimochodem, to je auto, o které jsem se také zajímal, někdy v září 2016. Byla pryč za jeden den a mělo to neuvěřitelnou výbavu.
Přílohy
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
Style 5 jsou tomu autu tak nějak nejblíž, řekl bych A nemusely by stát ranec. Pak tedy samo Alpiny, ty E32ce velice sluší. Ještě otázka, jestli tam dáš 15ti palcová, jak je předepsáno, nebo budeš chtít větší. Pouze ty Apliny si můžeš dovolit dát z fleku 17
EX E32 740i LPG EX Honda Legend KA9 LPG Volvo S80 T6 LPG
Jo, ty style 5 se mi líbí taky. Nevím jestli jít cestou úplného originálu, tj. patnáctky, nebo třeba ty šestnáctky z té e31. V každém případě mě pořád nejvíc berou ty BBS co mám na té fotce. Ale jak říkám, to je hudba budoucnosti. Kola co teď mám se mi líbí, vím že nemají 10/10, ale důležitější teď bude nový výfuk a podobné věci. No a samozřejmě doufat, že se nic nepose*e
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Dneska jsem vyměnil vzpěry v kufru. Kufr se otevírá sám, před koncem by dojezd mohl být pomalejší, ale nevadí. Jestli bude zítra čas, tak do kufru hodím 64ah baterku no a postupně začnu čistit čalounění kufru. No a v pátek by mělo dorazit nové obutí.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Neví někdo, jak se dá poznat, že ta baterka v kufru pracuje? Dneska jsem tam dal novou baterii, ale při zapojení nic nezajiskřilo, tak nevím, jestli se z ní něco odebírá.
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]
Zapojit ji do série přes ampérmetr. Ale pozor, musí to být takový k tomu určený, který umí velké proudy.
To asi mít nebudeš, takže bych ho zapojil do série přes silnou žárovku jako ochranu před vysokým proudem a volil rozsah odpovídající proudu do té žárovky. Pro začátek by stačila obyčejná 55W žárovka do hlavního světla. Na to by ti měl stačit rozsah 5A. Víc ta žárovka nepustí a pokud tam poteče něco, co není zanedbatelné, tak bude i svítit nebo žhnout. Orientačně by to mělo stačit. Pokud tam tečou větší proudy, třeba to pomáhá při startování, tak si to budeš muset spočítat podle měření na bočníku (najdeš na netu) nebo si někde půjčíš klešťový ampérmetr, který ti to ukáže podle intenzity magnetického pole v okolo vodiče.
Jestli je tu někdo zkušený, tak mě klidně opravte.
Někdy to zkusím at mám jistotu, že ta nová baterie tam k něčemu je. Dík za návod.
Od minulého týdne malý posun, přišlo nové obutí. Zvolil jsem Pirelli P7 Cinturato 235/45/17 XL. Mám s něma už nějaké zkušenosti, tak uvidíme, jak se budou chovat na tomhle autě.
Přílohy
BMW e32 740iA (1995) [2017-present]
ALFA ROMEO 164 2.0 TS (1998) [2008-2017]
FORD GRANADA 2.3 V6 (1984) [2013-2014]
FORD SIERRA 2.0 DOHC (1989) [2007-2008]