BMW e38 735i facelift
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv říj 26, 2017 3:00 pm
BMW e38 735i facelift
Ahojte kde mám hľadať chybu podla Vás keď pri studených štartoch auto sa začne dusiť (ale nezdochne) ale len na 10 sec max 15... začne vibrovať následne vyskočia otáčky o niečo a už potom ide chod motora normálne .. bol som na diagnostike nič neukázala...
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: BMW e38 735i facelift
Jestli to potom běží hladce, tak to neřeš. Já mám něco podobného. První studený start chvíli drží cca 900 ot, po pár vteřinách klesne pod 500 ot a dáví se, ale nezdechne. Vyjedu takhle z garáže, vypnu motor. Druhý start už je v pohodě. Hladký chod bez vynechávání.
Měnil jsem váhy vzduchu, svíčky, kabely, lambdy a nic se nezměnilo.
Měnil jsem váhy vzduchu, svíčky, kabely, lambdy a nic se nezměnilo.
BMW 750i E38
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv říj 26, 2017 3:00 pm
Re: BMW e38 735i facelift
no ono potom beží už bez problémov hovorím prvých 10 max 15 sekund len ma to štve ... kamarátovi toto isté robilo a boli to vstrekovače benzinu ... len neviem ako zistím či to je naozaj ono a nie nejaký snímač
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: BMW e38 735i facelift
Jestli je to jen první studený start z celého dne, tak bych to fakt neřešil. Jsou to značné investice s nejistým výsledkem.
BMW 750i E38
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv říj 26, 2017 3:00 pm
Re: BMW e38 735i facelift
no len problém je že v zime to dosť blbé... teraz ešte cez leto to je ok ale v zime to skacká aj viac keď že sú minusy
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: BMW e38 735i facelift
Píšeš, že je to prvních 15 vteřin studeného startu. Tak jak teda?
BMW 750i E38
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv říj 26, 2017 3:00 pm
Re: BMW e38 735i facelift
však tak ako som písal ale v lete sú predsa menej chladné rána no nie ? tak sa to aj menej trasie tým pádom ale v zime jak je minus robí to síce tiež len 15sekund ale viac ho trasie ked že je zimšie
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: čtv bře 10, 2016 3:47 pm
Re: BMW e38 735i facelift
Prostě nastartuj, podrž to chvíli na plynu kolem 1tis, ot. ne víc a pak znova nastartuj. Za ušetřené peníze kup benzín.
BMW 750i E38
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: BMW e38 735i facelift
Možná bych kvůli experimentům dal VIF k benzínu aditiva a VERVU od benzíny.
Ničemu neuškodíš a pročistíš si vstřikovače trochu.
Ono to mohou bejt klidně svíčky nebo cívky nebo nějaké čidlo co je na hranici či souhra více součástek co už nejsou ok.
Palivo bych tímto vyloučil pokud to projedeš na VERVU a VIF uvidíš sám. Já si tak pomohl před časem kdy auto zlobilo na benzín. Projel jsem vervu a dával jeden čas aditiva.
Pokud máš kvalitní olej, dobré svíčky, cívky, váhu vzduchu v pořádku, lambdy a kvalitní palivo... tak by vše mělo bejt ok.
Případně pokud máš LPG může i to rozhasit bohatost vstřikované směsi hlavně starty to ovlivnuje pokud je to rozhašené.
Navíc pokud palivová pumpa už nemá ten tlak co by měla mít a je to slabší klidně o třetinu či polovinu místo 3,5 je tlak třeba 1,5-2... tak právě toto se projevuje na startech kdy je třeba více paliva když jede automatický sytič a pokud není ok tlak mohlo by to mít vliv. Potom bys viděl problém i při sportovní jízdě že nestíhá plnit ve vysokých otáčkách. Tak to měl kamarád a musel měnit palivovou pumpu. Pak bylo vše ok jak starty tak sportovní jízd.
PS: Osobně tipuji palivová pumpa která už netlakuje jak by měla. Proto by to mohlo mít ten problém se startem. Případně palivo nekvalitní.
I ty vstřikovače zanesené by mohli mít vliv uvidíš po chvilce ježdění na VERVU s aditivy.
Ničemu neuškodíš a pročistíš si vstřikovače trochu.
Ono to mohou bejt klidně svíčky nebo cívky nebo nějaké čidlo co je na hranici či souhra více součástek co už nejsou ok.
Palivo bych tímto vyloučil pokud to projedeš na VERVU a VIF uvidíš sám. Já si tak pomohl před časem kdy auto zlobilo na benzín. Projel jsem vervu a dával jeden čas aditiva.
Pokud máš kvalitní olej, dobré svíčky, cívky, váhu vzduchu v pořádku, lambdy a kvalitní palivo... tak by vše mělo bejt ok.
Případně pokud máš LPG může i to rozhasit bohatost vstřikované směsi hlavně starty to ovlivnuje pokud je to rozhašené.
Navíc pokud palivová pumpa už nemá ten tlak co by měla mít a je to slabší klidně o třetinu či polovinu místo 3,5 je tlak třeba 1,5-2... tak právě toto se projevuje na startech kdy je třeba více paliva když jede automatický sytič a pokud není ok tlak mohlo by to mít vliv. Potom bys viděl problém i při sportovní jízdě že nestíhá plnit ve vysokých otáčkách. Tak to měl kamarád a musel měnit palivovou pumpu. Pak bylo vše ok jak starty tak sportovní jízd.
PS: Osobně tipuji palivová pumpa která už netlakuje jak by měla. Proto by to mohlo mít ten problém se startem. Případně palivo nekvalitní.
I ty vstřikovače zanesené by mohli mít vliv uvidíš po chvilce ježdění na VERVU s aditivy.
BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv říj 26, 2017 3:00 pm
Re: BMW e38 735i facelift
ďakujem ti veľmi pekne inak akúrat dneska som ho kúpil som ho videl na benzinke tak hovorím nemám čo stratiť no sviečky mám v poriadku olej tiež káble tiež váhu vzduchu som skúšal prečistiť no nepomohlo diagnostika ukazuje že lambdy sú ok tak isto aj váha vzduchu vymenil som pre istotu aj snímač teploty chladiacej kvapaliny ale zbytočne.. lebo som počul že aj to zvykne robiť blbosti uvidíme čo to urobí teraz ... jak to pri budúcom tankovaní nalejem ale ja som už tiež myslel na palivovu pumpu skúsim ho natočiť viac krát myslím zapalovanie že ako sa zachová lebo aj palivový filter mám nový tak uvidíme ale ďakujem aspoň si mi priblížil čo to môže robiť