Pane bože na nebesích ....
Kdybychom mluvili v hospodě nepsali bychom o tom tady týden ale řekli si to během pár minut jak to myslím.... ALPINA B12 není uplně tvrdá ani na zemi...je tam sportovnější podvozek dle recenze je to mírně tvrdší jako originál bmw e38. Menší náklony a je to decentně o pár cm snížené.
Takže jo Alpina výfuky a decentně to snížit s B6-B8 tlumiči ...to je decentně nemyslel jsem kup si štelovací a hod to na břicho...
Decentně je decentně. 2-3cm dolu předek sport pružiny i tlumiče bude to moc fajn a budeš na úrovni cca alpiny.
Pokud bys měl tuctovou e38 a nesnižoval tak B4 max B6 by ti stačili. Ale sám jsi zde napsal že bych tomu trochu upravil výfuk a udělal tlumiče atd.
Tak at z toho máš větší radost asi tak. Ale dělej jak myslíš jen já osobně kdybych to tedy dělal jako ty rovnou bych si udělal decentní sport podvozek který má furt vlastnosti komforntí 7er. Žádnej žebřinák.
Navíc sám píšeš daily auto s 20" No to ti každej poví že to má na léto a na zimu 16-17". A málokdo jezdí na 20" stále celý rok u e38.
E65 má DD tak to nějak kompenzuje tady to není. Musíš si to sám promyslet o kolik to veme komfort. Ale když děláš alpinu tak komplet a rozhodně nebude o moc tvrdší jako klasická e38. Pokud nesrovnáváme 16" balony pneu.
Osobně bydlet a jezdit po praze dávám max 18" ale i tak bych ten podvozek když už bych dělal tak komplet at mám z toho auta radost.
EDC podle toho co píšeš nemáš ...ani nevím jak moc by tě zachránilo.
Pokud máš auto tedy komplet alpina šel bych cestou sport/komfort i podvozek s tlumiči pokud máš sportovní pružiny -35 tak i tlumiče k tomu.
http://snizeno.cz/bmw-740i-e38-ktere-ne ... zdem-rohu/
tady toto už je hodně počítám stejně budeš o nějakej cm výš.
A jinak je to tvé auto rozhodni se sám. Já mít takové pěkné auto udělam asi ty tlumiče ala ALPINA 4 koncovky decentně a pak ty sport tlumiče B8.
Ale je to prostě na tobě jak se ti líbí. Nebudu tě přemlouvat jsou to tvé peníze a upravy udělej jak myslíš ... je to prostě muj pohled na věc. Když alpina tak alpina se vším všudy.