Tak zpátky k debatě
Ohledně té motorizace - ono to máš tak, že na začátku jsi zvyklej na řekněme normální český auta do dvou litrů a to pak cokoliv nad tři litry zní jak stíhačka, ale jak v tom začneš jezdit, tak tě začne za čas mrzet, že ten motor není silnější, protože sedma je návykový a hravý auto ale vzhledem k váze toho výkonu potřebuješ přeci jen poměrně dost
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
I když se ti zdá, že ten výkon nepotřebuješ, tak je hezké vědět, že tam je, v kombinaci s tím automatem je velice příjemné se svižně project, nebo jen vytočit motor na nějaké silnici, co to umožňuje a užít si nádherný zvuk V8 či dokonce V12.
http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=1014 Přečti si tenhle topic, tam se přímo tímhle zabývají a řeší jak E32, tak E38. Můžu potvrdit co se tam píše o E32 jako auto, co vyžaduje řekněme celoroční servis. To auto bylo jednoduše dimenzováno na určitá leta a km a jak to přesáhneš, tak co dva měsíce něco řešíš. Když máš za sebou servis podvozku a auto není shnilé, tak to bývají většinou už jen píčoviny. Já jsem kupř. za během posledních třech měsíců řešil zaseklou vrtuli chladiče (točila stejně jako motor, z auta se stalo letadlo), oprava 1000 Kč, vylágrované silentbloky motoru (řešeno výměnou, za dva dny hotovo), když už se dělali, tak se vyměnila servopumpa, která mi tekla už přes rok, oprava 2000 Kč (silentbloky + pumpa). Teďka mě čeká výměna předních pružin, protože jedna praskla. Na druhou stranu musím zaklepat, ale i když některé závady na první pohled (než se mrklo co to vlastně dělá) vypadaly hrozně (kupř. teďka jak se vylágroval ten silentblok tak mi přišlo, že se v motoru drtí ocel jak to šlo už kov na kov), tak to auto mě nikdy nikde nenechalo a vždycky jsem dojel. Nevím, jestli u E32 na víkendové ježdění se věci taky takhle serou, ale je třeba s tím u toho auta dopředu počítat. U E38 ať řeknou jiní, jestli to tak je, nebo ne, ale přijde mi, že ti co jezdí řekněme téměř bez závady jak je rok dlouhý na tom autě už vyměnili všecko, co se dalo
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tím bych tě od koupě nerad odrazoval, mě osobně za to to auto stojí, ale je taky dobré dopředu vědět, o čem to auto je, abys pak nedopadnul jako kolega Bláha, který vrátil E38 750 po první závadě a to ještě k tomu takové prkotině.
Dál bych ti poradil v rámci výběru jednu věc - neomezuj se pouze na ČR. Vím, že to dává jakýsi smysl, kupovat auto z okolí, ale automaticky si snižuješ okruh potenciálních aut na nějakých řekněme 5, nebo kolik slušných kousků je ČR trh schopný vyprodukovat. A poslední věc, co ti řeknu je - nepospíchej. Jsou tu členové, kteří na tu svou vysněnou čekali půl roku, než ji kupř. dotáhli z Německa. Je to proto, že věděli, co chtějí. Jak v rámci motorizace, tak stavu.