P3RF3KT e38 740i Supercharged Individual - PRODÁNO

zde se můžete vy a vaše auto představit
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Odpovědět
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od P3RF3KT »

Tak jsem dnes trošku blbnul. Na letních jsem se doplazil do Prahy do Diesel Poweru. Zde nastala cca hodinová operace s měřením výkonu. Chtěl jsem vědět jak na tom je motor po 340 000 km a hlavně po jeho kompletním GO které proběhlo z jara 2014. Co se týče úprav tak jsou snížené hlavy, vložka filtru od K&N, fungl nové katy menší s větší průchodností, otevřený výfuk na konci s rezonátorama a omezovač rychlosti odstraněn. Myslim že výsledek super. Co hoši řikali tak nějaké 740i už tam měli a všechny měli po těch letech kolem 260 koní. U mě naměřeno 300 koní na čtvrtý převodový stupeň při 260km/h a 310 koní na pátý převodový stupeň při 270 km/h. To už jsme ale jen zkoušeli na mé vlastní riziko páč brzda je dělaná do bezpečí na 260km/h (standartně roztáčejí čtyřku na konec - u většiny aut je rychlost kolem 200 km/h :lol: ). No a kroutící moment 443Nm což je dokonce víc než má 740i fl s vanosem. Co je hodně pěkné co pravili páni technici že kroutící moment má lineární křivku v celém spektru otáček, nikde nepoklesá a jeho maximální hodnota je už při 1600 otáček. Tedy prej jak u nafty. Běhali tam okolo toho s foťákama, tak mi něco poslali. Ještě z celé akce bude video které by mělo bejt na jejich stránkách http://race.dieselpower.cz/ potom ho sem když tak hodím. Závěrem mohu firmu jen doporučit. Profesionální přístup, super zázemí a profi vybavení. Je vidět že to nejsou nějací garáž mistři a mají už něco za sebou.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od Spooner »

Když se ty kola točí, tak se mi celkem i líbí :D ;)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
fishmaker
Příspěvky: 2152
Registrován: čtv srp 21, 2008 7:54 am
Bydliště: kousek na sever od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od fishmaker »

ty hodnoty na brzdě pěkný ;)
ale teda ty kola to je hnus...když je ráfek širší než guma tak to není hezký...
First EX: BMW e38 740i 6/1995 Obrázek
Second Car : BMW e66 745Li 2/2002 + LPG Obrázek
Third EX : BMW f01 740i 3/2009 Obrázek
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od caknakis »

Změň si ten podpis....tohle je nechutný :lol:
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od P3RF3KT »

8-)
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od Spooner »

Teď tak přemýšlím...
máš 21" a máš větší obvod kola. Což znamená, že obvodová rychlost kola bude větší. Pokud máš pneu, jaké patří na tyto kola, tak tvůj obvod kola je oproti doporučenému rozměru pneu větší o 6%. Jak jsem si jednoduše spočítal, tak 6% rozdíl obvodu je i 6% rozdíl poloměru.
Když se vrátím k té obvodové rychlosti, tak ta je přímo úměrná poloměru kružnice. Obvodová rychlost tvého kola je tedy o 6% větší než rychlost jakou by měl mít správný rozměr pneu. Pokud beru vzorec výkonu jako síla x rychlost, tak je to pořád přímá úměra. No a z toho mi vychází, že tvých 300 koní je o 6% větších než by mělo být. Když tedy výkon zmenším na 100%, tak mám kolik? 280 koní.
Zkus tam zajet s origo 16" kolama a uvidíme.
Pokud to tak není, tak mě někdo opravte :)
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Uživatelský avatar
P3RF3KT
Příspěvky: 4307
Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od P3RF3KT »

Na to jsem se ptal než jsem tam jel. A výsledek bude porad stejném. Na místě mi to bylo ještě vysvětleno ze výkon je bran z válců které kola roztáčí a je jedno jestli ho roztáčí takové nebo makové kolo. Jediné co se muže rozcházet je tachometr, což je taky jedno protože rychlost je opět brána z rychlosti točení válců. Proto jsem to zjišťoval ze bych jinak přijel na styling 4 co mám na zelený.
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 363
Registrován: ned srp 24, 2008 1:48 pm

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od Rostik »

Vojto i kdyby byla tvá teorie správná, tak výkon hodně ovlivňují těžká kola na 16" sedma jede rozhodně lépe než na těch velkých těžkých kolech s širokýma pneu...... ;)
Uživatelský avatar
Wanted
Příspěvky: 209
Registrován: sob dub 06, 2013 5:52 pm
Bydliště: NZ (SK)

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od Wanted »

Rozmer kolies ovyplivni len meranie rychlosti na tachometri, kedze cidlo na diferaku prepocitava otacky kolesa o rozmere tych 16". Brzda si pocita rychlost z otaciek valcov a vykon pokial viem takisto neovplyvni kedze vypocet opat prebieha z prace za cas a to sa prepocitava zase z valcov brzdy o konstantnych rozmeroch.
E32 750iLA - DC58865

Obrázek
Uživatelský avatar
Spooner
Příspěvky: 5363
Registrován: pát říj 16, 2009 7:12 am
Bydliště: Ostrava

Re: P3RF3KT a jeho e38 740i Individual

Příspěvek od Spooner »

Proto jsem chtěl ať mě někdo opraví :). Vůbec netuším jak takové měření probíhá a z čeho vychází. To byla první věc co mě napadla, když jsem viděl točící se velká kola :D
BMW e38 750iL Individual
BMW e36 328i Cabrio
BMW e32 750iL Highline (ex)
Odpovědět