T613 = E32 750iAL
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: T613 = E32 750iAL
no....měl bych takový vlezlý dotaz....a co že je vlastně "hlavní auto", když tohle je winterkár?
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
opravuje se to dobre az na to ze to delam v kose venku
hodiny jsou brutalni protoze abyses podival kolik teda je, tak si skoro zlomis vaz a samozrejme jsou uz KO, chybi par znaku a nejdou nastavit
hlavni auto stoji za fakanem http://s810.photobucket.com/user/prospe ... rary/honda
hodiny jsou brutalni protoze abyses podival kolik teda je, tak si skoro zlomis vaz a samozrejme jsou uz KO, chybi par znaku a nejdou nastavit
hlavni auto stoji za fakanem http://s810.photobucket.com/user/prospe ... rary/honda
- Huff
- Příspěvky: 846
- Registrován: stř črc 03, 2013 6:58 am
-
- Příspěvky: 1553
- Registrován: ned pro 29, 2013 9:46 pm
Re: T613 = E32 750iAL
Tohle auto je neznicitelny, super do terenu a lak se opravuje zasadne stetkou. A uveze vsechno At slouzi Jo a je drobatko pretacivy, takze bacha, kdyz je to winter kchar
BMW e66 745Li Individual, 2003, pine green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
BMW e38 740iA, 1995, ascot green
- Raisidlo77
- Příspěvky: 1668
- Registrován: pon črc 25, 2011 8:52 am
- Bydliště: Lovčičky
Re: T613 = E32 750iAL
Když už se to píše o opravách laku štětkou... tak moji skoro stejnou winter káru (Felda, ale ještě víc zašlá) jsem vzal před Vánocema z venku komplet konkorem a hadrou - no lesk jako blesk
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: T613 = E32 750iAL
já to furt nechápu. To chystáš tu hondu do muzea? Nebo je to nějáký speciální kousek? Nebo prostě jaký má smysl kupovat winterkár abych zachránil (bez urážky) prakticky bezcenné auto? Chápu koupit to na rally, nebo pro prdel, ale pak zase nechápu ty opravy No....nechápu prostě hodně věcí
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
lak je tady vybledly - klasika cervena barva ale koho to pali
Hondu jsem koupil jako auto na denni jezdeni, uz mam najeto 6tkm a zatim jsem dolil vodu do ostrikovacu a vymenil jednu zarovku vzadu ... koupil jsem ji s novou stk, nova baterka, vyfuk, udelane rozvody, opravene lemy, jsem treti majitel (prvni to mel 20 let) mam jeste papirovy TP a cena byla takova ze by to tady koupil kazdy a kdo ne tak to nema v hlave v poradku vepredu je vic mista jak v sedme, je to pohodlne jak obyvak. A koupil jsem ji na aukru za kup ted ne nekde z rodiny jako darek.
Fazol je auto na zniceni na snih a opravy staly 0,0nic a delam to proto aby na tom nebyla videt rez kvuli fizlum a neteklo dovnitr, je to akorat o praci par hodin + zabava at je co delat.
co je na tom k nepochopeni? proste az to rozmlatim nebo se neco posere protoze se s tim jezdi doraz tak to odvezu do srotu a dostanu zpet za co jsem to koupil
Hondu jsem koupil jako auto na denni jezdeni, uz mam najeto 6tkm a zatim jsem dolil vodu do ostrikovacu a vymenil jednu zarovku vzadu ... koupil jsem ji s novou stk, nova baterka, vyfuk, udelane rozvody, opravene lemy, jsem treti majitel (prvni to mel 20 let) mam jeste papirovy TP a cena byla takova ze by to tady koupil kazdy a kdo ne tak to nema v hlave v poradku vepredu je vic mista jak v sedme, je to pohodlne jak obyvak. A koupil jsem ji na aukru za kup ted ne nekde z rodiny jako darek.
Fazol je auto na zniceni na snih a opravy staly 0,0nic a delam to proto aby na tom nebyla videt rez kvuli fizlum a neteklo dovnitr, je to akorat o praci par hodin + zabava at je co delat.
co je na tom k nepochopeni? proste az to rozmlatim nebo se neco posere protoze se s tim jezdi doraz tak to odvezu do srotu a dostanu zpet za co jsem to koupil
- P3RF3KT
- Příspěvky: 4307
- Registrován: sob črc 09, 2011 2:16 pm
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: T613 = E32 750iAL
Nechci to tu číst celý, ale sedmu furt máš nebo si ji vyměnil za tu ,,obyčejnou" Hondu?
BMW E38 740i M62 Kompresor Individual
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
PRODEJ NÁHRADNÍCH DÍLŮ e38
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: T613 = E32 750iAL
Jen tak mimochodem, kolik ten fazol s karbecem žere? Pokud s tím tedy občas jedeš i normálně a není to full pořád
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: T613 = E32 750iAL
ted sedmu nemam
kolik to zere nevim zatim jsem koupil jenom "za 500" a jak rikas tezko to zjistim, protoze jak se ohreje olej tak se jezdi pro zabavu
kolik to zere nevim zatim jsem koupil jenom "za 500" a jak rikas tezko to zjistim, protoze jak se ohreje olej tak se jezdi pro zabavu