nový model G11
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
-
- Příspěvky: 278
- Registrován: sob zář 26, 2015 7:15 pm
- Bydliště: Liberec
Re: nový model G11
Teď jsem vyfasoval novou dáčii jako služebák a nechápu, jak si tohle může někdo dobrovolně koupit.
ex e38 728ia 99 LPG
-
- Příspěvky: 2908
- Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am
Re: nový model G11
Někdo se dobrovolně navleče do latexu a nechá se práskat přes koule...sto lidí, sto chutí 

E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
- Tomas735i
- Příspěvky: 660
- Registrován: čtv srp 28, 2008 5:32 pm
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: nový model G11
To první někdy není úplně zlé, pokud je v tom holka ovšem.
Před tím druhým bych se ale bránil všemi prostředky

Před tím druhým bych se ale bránil všemi prostředky

-
- Příspěvky: 65
- Registrován: úte srp 07, 2012 5:54 pm
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: nový model G11
krásnej test 750Li g12 a speciálně pro jaraxe PUST SI 12minutu co tam říká chlap co vlastní 750i o problémech s motory. 

BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba 



- volf-m
- Příspěvky: 1565
- Registrován: ned črc 19, 2015 5:40 pm
- Bydliště: Domažlice
Re: nový model G11
To, že se něco opakuje pořád dokola ještě neznamená, že je to pravda. Já třeba o neprůstřelných sklech slyšel už před lety a pořád dokonal se to drží i když to bylo mnohými vyvráceno, stejně jako fáma s reálnými kilometry v BC. No a největší BMW fáma je, že se v zimě nehneš z místa
Turba jsou problém možná se spojení s 5W30 longlife oleji a nebo když je majitel prase, ale být to opravdu jediný problém těchto motorů, tak ani v době kdy tohle auto koupíš za půl míče by to pro nikoho nebyl problém udělat.

BMW E38 750iA Individual
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
BMW 330i E91 Ghetto Touring
Mini Cooper S Cabrio (R57)
- Filozof
- Příspěvky: 2220
- Registrován: úte srp 20, 2013 7:05 am
- Bydliště: Vyškov
Re: nový model G11
no turba tvrdilo více lidí protože prostě turba se špatně chladí narozdíl od 3litru benzínu s twinturby např 335i či 740i tam je to v pohodě a vymyšleno je to dobře.
Stím olejem máš pravdu ale ten je problém u všech benzínových variant viz článek od MENTULI o motorech.
cituji co píše :
U V8 motorů se to všechno posralo až s příchodem N63. Jedná se o 4.4 V8 biturbo. V modelech BMW označován jako 50i. Vytuněná verze se označovala jako S63 a vyskytovala se v Mkových modelech. Na papíře vypadají dobře. Spotřeba nižší než N62, výkony nominované na 300, 330 a 408 Kw. Jenže jak už to bývá. Zkušenosti jsou bohužel jiné. Dle mého mínění je docela k ničemu i koncept samotných motorů. Klasické V8 jak je známe mají sání mezi hlavami válců a z boků jdou výfukové svody. To dá rozum, že? U N63 je to přesně opačně. Z boků motoru jdou sání a výfukové svody se potkávají spolu s turby mezi hlavami válců. A jak dobře se tam připékají, to by jeden nevěřil. Mám už několik případů, kdy turbodmychadla toho moc nenafičely. Rekord je najetých 60 tisíc km a nějaké drobné, kdy se odporoučelo jedno z turb. Ale samotné turba tak velký problém není. Celý motor má problém se hlavně uchladit.
to říká jeden z odborníků co ty motory taky viděl a servisoval.
Jedna bílá F01 750i nám často stává před firmou a občas taky 730d černá a auta vypadají pěkně a honosně ... líbí se mi venku i vevnitř na to nemohu nic říci.
Pokud bych toho pána potkal a vypadal by normálně žadnej mafiánskej cikán tak bych se jej zeptal jak je spokojenej se servisem 750i. 
Stím olejem máš pravdu ale ten je problém u všech benzínových variant viz článek od MENTULI o motorech.
cituji co píše :
U V8 motorů se to všechno posralo až s příchodem N63. Jedná se o 4.4 V8 biturbo. V modelech BMW označován jako 50i. Vytuněná verze se označovala jako S63 a vyskytovala se v Mkových modelech. Na papíře vypadají dobře. Spotřeba nižší než N62, výkony nominované na 300, 330 a 408 Kw. Jenže jak už to bývá. Zkušenosti jsou bohužel jiné. Dle mého mínění je docela k ničemu i koncept samotných motorů. Klasické V8 jak je známe mají sání mezi hlavami válců a z boků jdou výfukové svody. To dá rozum, že? U N63 je to přesně opačně. Z boků motoru jdou sání a výfukové svody se potkávají spolu s turby mezi hlavami válců. A jak dobře se tam připékají, to by jeden nevěřil. Mám už několik případů, kdy turbodmychadla toho moc nenafičely. Rekord je najetých 60 tisíc km a nějaké drobné, kdy se odporoučelo jedno z turb. Ale samotné turba tak velký problém není. Celý motor má problém se hlavně uchladit.
to říká jeden z odborníků co ty motory taky viděl a servisoval.
Jedna bílá F01 750i nám často stává před firmou a občas taky 730d černá a auta vypadají pěkně a honosně ... líbí se mi venku i vevnitř na to nemohu nic říci.


BMW E38 728ia Schwarz II - LPG Prins VSI 6/97 - Spotřeba 


