je to taková alchymie, jde to pomocí šrobováků a ještě jsem k tomu používal takovej malej pajcřík, trvalo mi to asi 20 -30 min. otevíral jsem to jednomu členovi ze 7er, možná už bývalému, asi už sem ani nechodí, výhoda byla, že vedle jeho auta se zabouchnutou kapotou stálo moje s otevřenou a hezky jsem sledoval co jak se hne, když zapáčím na tom či onom místě, už jsou to asi 3 nebo 4 roky, co jsem to otevíral, ale vím, že musí jedna nebo obě ledviny dolů.
Freude am Fahren mit E38 725tdsA / E39 525tdsA Touring, E39 530dA Touring 142kw
U svého bývalého ascotta jsem to taky řešil. Je tam i obrázek vyrobených háčků. Trochu to pohledej. Každopádně ledvinky musí dolů. Bez toho se ti to nepovede.
vládní e32 735iL
ex BMW 740i e38,m60b40
ex BMW 523i e39
ex BMW 730D e38
ex BMW 525i e34
Díky,už jsem teď pátral a pár návodů mám. Jako první vyzkouším metodu posazení jedné osoby na haubnu u loga (manželka je teď po Vánocích slušné závaží ) a zkoušet páčkou. Pak možná přijdou na řadu kuchací postupy v pořadí : 1 ledvinky dolu- zatahat za lanko 2. Nárazník dolů a za 3 . Tradicni Nasrání se a úvahy o prodeji perfektovi na atomizaci auta na díly ( na dobu než přejde stav Nasrání,vypnu telefon .) A úplně nejdříve pouziju oblíbenou : Serunatodneska metodu, tajně doufaje,že po pár km na zdejších děrovaných silnicích se stane zázrak a seklý lanko se uvolní samo
Stal se zázrak! Po 100 km,a následném posazu manželky na haubnu se zámek uvolnil! teď mechanismus důsledně proleju silikoňákem a paní nandam zbytek bramborového salátu za odměnu!
Bowden přední - 51 23 8 150 080 (576,50Kč bez DPH)
Bowden střední - 51 23 8 168 163 (453,90Kč bez DPH)
"Zatím prodáváme auta a ne hodnoty Cx.." šéf BMW Kuenheim při představení E38
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10062
BMW E38 750iXL - 1997 - DG10161
exBMW E38 750iA
exBMW E38 740iA