Stránka 2 z 14
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 3:54 pm
od Tomas750iL
aha a aspon prvotne priznaky ze nieco nieje v poriadku?? napriklad ze to husto dymi?? niekde som otom cosi cital ale neviem uz presne ako to bolo napisane
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 4:02 pm
od hubas
bílej kouř-voda (např.těsnění pod hlavou)
černej kouř-benzin-bohatá směs (např. váha vzduchu, lambda)
modrej kouř-olej (např. kroužky)
Ale to by se toho oleje muselo ztrácet fakt hodně, aby to bylo vidět...
Já se považuju za člověka, kterej tomu NEROZUMÍ. Jsou tady jiní, kteří mají v tomto zkušenosti...
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 4:10 pm
od T613
zrani oleje bud ty krouzky coz je horsi varianta a prakticky muzes motor odepsat, protoze cena opravy je cena celeho auta, reseni je leda vymena motoru
druha moznost (castejsi) jsou stiratka ventilu, jsou sterele, ztvrdle tak to bere olej "vrchem", tady je cena opravy hlavne o praci (sundat sani) material na to stoji par stovek
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 7:17 pm
od Tomas750iL
mam vtom uz celkom jasne mne sa podobna vec stala na mojom opli ze mi praskla hlava a ties to nebol lacny spas...
ak sa smiem opytat mate tu niekto 750 komu sa stalo tato zavada?
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 8:23 pm
od KAMIL740
Tomas750iL píše:mam vtom uz celkom jasne mne sa podobna vec stala na mojom opli ze mi praskla hlava a ties to nebol lacny spas...
ak sa smiem opytat mate tu niekto 750 komu sa stalo tato zavada?
ze praskla hlava ?
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 8:34 pm
od Tomas750iL
nemyslim prasknutu hlavu myslim to zranie oleja
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 9:57 pm
od KAMIL740
mam mar znamych co maj 750 nebo 850 a kazdymu zere

nekomu min nekomu vic nevim neni to nej motor stoleti

Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 10:12 pm
od Tomas750iL
aha no takties som cital ze je uz samotne zranie olejadost vysoke predpisane vyrobcom...no pokial to tak nebude dymit ako nema tak by to nemal byt problem a nebude sa nieco stracat lenze to stracanie pri kupe asi nezistim....
davate to servisovat do autorizovaneho bmw pokial je niaky problem ci to robite kade tade??
myslim tym ze ci sa rozumie tym autam aj obycajne servisy pretoze nechcel by som vsetky peniaze nechat v bmw som pocul ze tam nieje vecsinou jednanie tak ako by malo a bolo by to moje prve bmw tak preto sa pytam.
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 11:03 pm
od hubas
Tady se spíš lidi snaží co nejvíc věcí opravit sami, popř.se domluvit s místními zdatnými mechaniky.
Ale jsou to podivíni...jeden třebas nosí v létě koženej černej kabát a tak
Většině se něco na kočáru pořád sere, tak je po nich sháňka...do origo servisu je to z mechanického hlediska podle mě finanční sebevražda, to spíš ty haluze v elektrice atd...skrátka to, v čem se ostatní servisi nechtějí moc hrabat, bo to neznají...
Teď jsem koukal na pístní kroužky a na v12 jsem nenašel, ale pro představu na R6 GOETZE 4500Kč, tak přibližně dvojnásob no...
Otázka pro T613...stírátka ventilů...jaký má to stírátko "katalogový" název? Takový díl jsem nenašel...díky.
Re: Kupa 750il
Napsal: čtv zář 30, 2010 11:32 pm
od Tomas750iL
aha no cakal som vecsiu cenu omnoho lenze este +praca
urcite je to snazsi na R6 ako 2x na V12 ze
niekto tu spominal ze ta oprava vide na priblizne cenu toho auta... cize sa oplati vymenit vlastne motor za niejaky ale na druhu stranu keby sa to spravilo nieje to lepsie?
ako tam cpat iny motor ktory vlastne ties neviem v akom je stave a moze mi to za 500km znovu odist??
boze chran ak si ho kupim a toto sa mi stym stane
chcel by som stym jazdit a aj opravovat lenze nie opravovat najvecsie mozne zavady co sa mozu stat
