Re: První 7edma 725 tds
Napsal: čtv úno 10, 2011 11:33 am
Nový flameware topic koukám .-)) Na LPG není samozřejmě nic špatného, stejně jako na naftě .-) Je to volba každého člověka, který do té či oné motorizace (či přestavby) jde, nějací ti odpůrci, co budou zatrvzele tvrdit, že něco tak odporného by si do auta nedali ani kdyby čert jezdil v pekle na ledních bruslích, se najdou vždycky .-) Za naftu řeknu jen to, že pokud má člověk zdroj levné nafty (a nevadí mu to), třeba za nějakých krásných 18 Kč, tak se může jít klouzat i LPG... ale kolik lidí s nafťákem tyhle zdroje má .-)
Za luxus se sice platí, to je pravda, ale popravdě E32 či E38 dneska už neberu jako synonymum luxusu, ale spíše jako synonymum určitého vkusu, pro některé možná i rozumu (na co budu kupovat za 60k jetou Fábii, když za ty samé peníze mam sedmičku v plynu). Pokud řešíte spotřebu (a ať mi nikdo neříká, že člověk co si kupuje tohle auto nemůže řešit spotřebu, při současných cenách 7er), řešení je jednoduché - LPG. Nelíbí se vám LPG? Tak neřeště spotřebu... Takhle asi .-) Zkuste se na ten luxus podívat z druhého úhlu pohledu - za 200k mám novou fábii, která svým komfortem bude několik tříd pod E32/E38, přesto jsou lidi, co jí kupují a není jich málo. Kupní cena těch našich 7er bych si tipnul, že ve většině případů nepřesáhne 100k. Lidi se těhle velkejch křižníků bojej jak čert kříže, vidí velké BMW (hodně lidem stačí jen že je to BMW) a okamžitě vidí spotřebu 15 na sto, velkou pojistku a kdovíjaké enormní ceny za servis... Předsudky a desinformace stojí za tím, že většina čecháčků sáhne raději po nějakém TDi z VW group. A popravdě - jen ať je to tak dál! Otevřeně se přiznám, že jsem za to velmi velmi rád, protože právě tohle "veřejné mínění" odsuzující naše bavoráky stojí za nízkými cenami těhle aut. Občas tu zaregistruju člověka, co si to auto pořídí jen na víkendové ježdění, takové první vlaštovky .-)) Mě osobně prošly rukama tři E32 a musím si hodně zaklepat, ale ani na jedné se nic neposralo. Jen tiše lituju kamaráda, který poslední rok a půl jezdil Renaultem Meganem, který se sral víceméně konstantně a teďka ho vyměnil za VW Passat B4 TDi, kde pro změnu stihnul vyměnit celej motor a stejně auto není motoricky v pořádku...
Za luxus se sice platí, to je pravda, ale popravdě E32 či E38 dneska už neberu jako synonymum luxusu, ale spíše jako synonymum určitého vkusu, pro některé možná i rozumu (na co budu kupovat za 60k jetou Fábii, když za ty samé peníze mam sedmičku v plynu). Pokud řešíte spotřebu (a ať mi nikdo neříká, že člověk co si kupuje tohle auto nemůže řešit spotřebu, při současných cenách 7er), řešení je jednoduché - LPG. Nelíbí se vám LPG? Tak neřeště spotřebu... Takhle asi .-) Zkuste se na ten luxus podívat z druhého úhlu pohledu - za 200k mám novou fábii, která svým komfortem bude několik tříd pod E32/E38, přesto jsou lidi, co jí kupují a není jich málo. Kupní cena těch našich 7er bych si tipnul, že ve většině případů nepřesáhne 100k. Lidi se těhle velkejch křižníků bojej jak čert kříže, vidí velké BMW (hodně lidem stačí jen že je to BMW) a okamžitě vidí spotřebu 15 na sto, velkou pojistku a kdovíjaké enormní ceny za servis... Předsudky a desinformace stojí za tím, že většina čecháčků sáhne raději po nějakém TDi z VW group. A popravdě - jen ať je to tak dál! Otevřeně se přiznám, že jsem za to velmi velmi rád, protože právě tohle "veřejné mínění" odsuzující naše bavoráky stojí za nízkými cenami těhle aut. Občas tu zaregistruju člověka, co si to auto pořídí jen na víkendové ježdění, takové první vlaštovky .-)) Mě osobně prošly rukama tři E32 a musím si hodně zaklepat, ale ani na jedné se nic neposralo. Jen tiše lituju kamaráda, který poslední rok a půl jezdil Renaultem Meganem, který se sral víceméně konstantně a teďka ho vyměnil za VW Passat B4 TDi, kde pro změnu stihnul vyměnit celej motor a stejně auto není motoricky v pořádku...