Stránka 2 z 3

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 3:19 am
od Huff
To auto vypadá zachránitelně. Opláchneš motor, nakoupíš těsnění, přeházíš dveře, kapoty, zbytek ke klempíři nebo na hulváta pod tmel, lak, vyměníš 100 a 1 drobnost od rolet přes světla, strop, rozvody, výfuk, i po čištění stále zhuntovaný interiér... A bude se na to dát koukat. To už tu párkrát bylo, včetně tvé krátké, která teď jezdí po výstavách.

Otázka je, na co to bude dobré? Když to uděláš horkou jehlou a na méně patrné věci zapomeneš, tak to jistě prodáš se ziskem někomu, kdo se chytne na lednici, plyn, long a individuál, výbavu. A kdo do toho pak bude muset stejně ještě natlačit kilo, aby to trochu fungovalo a bylo k světu.

Pořád to zůstane autem, které někdo dlouho trápil, které je tam, kam nevidíš plné špíny, u kterého předpokládám dlouho nikdo neřešil olej, které je v dutinách a spojích napadené rzí a které jistě dostávalo čočku studené, svíjelo se v driftech na sedm válců na parkovišti, protože tohle k cikánským pelechům neodmyslitelně patří, stejně jako sex na zadních sedadlech.

Je to jako si vzít roztomilého hajzlíka z děcáku a jsem zvědavý, jak bude ta tvoje převýchova pokračovat. 8o)

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 3:59 am
od P3RF3KT
Ja to ale nechci horkou jehlou usit, zamaskovat a prodat. Ano par lidi na me.tlaci ze to koupi, proto jsem odhalil vsechny karty aby si to rozmysleli :) ja s tim autem nemam v planu nejak moc jezdit, konec koncu jsem s nim jeste ani nejel. Na dilnu mi ho odridil kamarad a od te doby tam stoji. Ja jsem si poridil na zimu a kazdodenni jezdeni konecne jinou normalni hracku, ale to tady radsi moc vytahovat nebudu.
Jinak pochopil jsem to doufam blbe, že moje černa vypadala tenkrat stejne :-D

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 1:49 pm
od scorpion
No to mě poser.... :shock: :shock: :shock:

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 2:57 pm
od zzeli
Aneb Perfekt a konecne jeho vysneny long. Do pristiho BIGu hodne prace no, prehodit motor, interier, lak apod. :)
Kdyby sla na dily, tak bych si asi poradil s tema operkama hlavy :mrgreen:

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 3:32 pm
od DDT
Mně se líbí jak každý správný majitel E38 uznale pokývá hlavou nad tvým počinem a pochválí tě, ale zároveň má v jedné ruce flexu a v druhé šroubovák kdyby se náhodou začlo kuchat :lol: .

Chci se zeptat, jak řešit rez na místech které nejdou vyměnit, typicky zadní podběhy? Obrousit zatřít a lak, to zas vyleze.

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: čtv říj 08, 2015 3:42 pm
od P3RF3KT
Mam tady uplne zdravou kastli. Bude se řezat.

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: pát říj 09, 2015 7:47 am
od DDT
Takže to nemocné prostě vyřežeš, to samé na zdravém kuse a necháš navařit? Jak to pak ošetřit aby to v místě toho sváru v podstatě ihned nezrezlo? Předpokládám že cínování dnes už nedělá skoro nikdo a max u veteránů.

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: pon říj 12, 2015 10:00 am
od P3RF3KT
Netušim. Nejsem klempíra, na autech co to zatim kluci dělali to nerezne ani po letech

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: ned lis 15, 2015 2:00 pm
od NORMANN
P3RF3KT píše: Ja jsem si poridil na zimu a kazdodenni jezdeni konecne jinou normalni hracku, ale to tady radsi moc vytahovat nebudu. :-D
já jsem jí viděl.... :D

Re: P3RF3KT a jeho e38 740iL Individual

Napsal: ned lis 15, 2015 4:09 pm
od Filozof
phaeton je pěkné auto ... 3,6i v6 ?

to má kolem 300koní není špatné i mě se líbí ... není to 4x4 na zimu ?