Re: JaraXův E66 long 745Li
Napsal: sob úno 06, 2016 9:52 am
na CA se serou nejvíc kliky u všech BMW, třeba jsem řešil jednu E91 a tam se posrala klika tak že nešlo auto vubec ani nijak nastartovat a dokonce nešel odemčít volant (naštestí e65 nemá žádnej debilní ELV - zámek volantu) to je totiž sere samo o sobě, auto furt palilo pojistku keyless, tak jsem 30A pojistku a začlo se kouřit ze spolujezdcove kliky a byl problem odhalen, dala se nova klika a fungovalo to zas dobře.
E65 tuším nemá vubec kapacitní senzory, nebo jsem je aspon nikdy nepozoroval, sou tam polohove sensory, když se klika jen uplně malinko pootevře tak to hned odemče a auto s keylessem ma ještě motorek kterým rovnou otevře zamek, takže se hned otevřou dveře, čili keylessem nejde jen odemčít auto bez otevření dveří, toto jde jen u E60, E90 ale tam je zase nutnost udělat vždy velky pohyb klikou k otevření. a právě E60 E90 mají kacapitni senzory, tam se odemyka dotykem kliky na vnitřní stranu kliky a zamyka se položením prstu na unašeč. u E65 se zamyka zatlačením kliky dovnitř.
nikdy jsem ty kliky nekoumal, sem tam prostě někomu nějaka nefunguje ale spravit to zatím nikdo nechtěl, o upadenym dratku do kliky už jsem parkrat slyšet tak jeslti to nahodou není cely problem.
kliky asi zaměnne nebudou, aspon ne na řidičové straně kde má kliky navíc ještě zámek.
ACC má z mých zákazníku tak 20-25 aut, z toho 1 člověk to ma nefunkční (vyhřev radaru) a jeden člověk to měnil v BMW ještě než ke mě začal jezdit na servis (výhřev radaru), jedno ACC jsem poslal Falconovi at to spravi, ale zatím neměl čas se na to podívat.
radary jdou za par tisic koupit v polsku.
E65 tuším nemá vubec kapacitní senzory, nebo jsem je aspon nikdy nepozoroval, sou tam polohove sensory, když se klika jen uplně malinko pootevře tak to hned odemče a auto s keylessem ma ještě motorek kterým rovnou otevře zamek, takže se hned otevřou dveře, čili keylessem nejde jen odemčít auto bez otevření dveří, toto jde jen u E60, E90 ale tam je zase nutnost udělat vždy velky pohyb klikou k otevření. a právě E60 E90 mají kacapitni senzory, tam se odemyka dotykem kliky na vnitřní stranu kliky a zamyka se položením prstu na unašeč. u E65 se zamyka zatlačením kliky dovnitř.
nikdy jsem ty kliky nekoumal, sem tam prostě někomu nějaka nefunguje ale spravit to zatím nikdo nechtěl, o upadenym dratku do kliky už jsem parkrat slyšet tak jeslti to nahodou není cely problem.
kliky asi zaměnne nebudou, aspon ne na řidičové straně kde má kliky navíc ještě zámek.
ACC má z mých zákazníku tak 20-25 aut, z toho 1 člověk to ma nefunkční (vyhřev radaru) a jeden člověk to měnil v BMW ještě než ke mě začal jezdit na servis (výhřev radaru), jedno ACC jsem poslal Falconovi at to spravi, ale zatím neměl čas se na to podívat.
radary jdou za par tisic koupit v polsku.