Stránka 34 z 64

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 6:13 am
od calif
No jo Milane, ale já tam posledně chrstnul skoro litr a půl, a za 300km jsem dolíval znova... a jelikož je emisní systém zatím funkční, nerad bych to oddělal, já si ho chci nechat, uvidím co s tím....kdyby se ty stírací kroužky aspon trochu rozhýbaly...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 6:16 am
od calif
No jo Milane, ale já tam posledně chrstnul skoro litr a půl, a za 300km jsem dolíval znova... a jelikož je emisní systém zatím funkční, nerad bych to oddělal, já si ho chci nechat, uvidím co s tím,být to jenom na mě, tak jdu do celkové GO, ale mám rodinu která se co nevidět ještě rozroste....a ne všichni členové mají pochopení pro tuhle díru na peníze jménem BMW....kdyby se ty stírací kroužky aspon trochu rozhýbaly...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 6:26 am
od volf-m
Tomu rozumím, ona 20 let staré BMW není nejlepší volba, pokud chce člověk jen jezdit. Já si neskutečně ulevil, když jsem přestal s E38 jezdit. Sice tam neproběhla nějaká úplně fatální závada, ale bylo to každej měsíc něco, nějaká drobnost. Když pominu, že to stojí finance, tak za mě je větší problém ten čas, běhat kolem toho, čekat na díly, mít to odstavené, protože zjistíš, že je potřeba ještě něco dalšího. S odstupem času si ale říkám, že nemělo cenu tomu autu dát jakoukoli korunu navíc. Měl jsem tam nechat i to LPG a prostě to dojezdit dokud se to nerozpadne. Pořád bych chtěl nějakou hezkou E38 do garáže, ale to ta moje není.
Nevěřil bych, že to řeknu, ale pokud chceš aby ti auto sloužilo, odvezlo tě do práce, nakoupit atd, tak bych dneska šel do operáku. Pro mě je bohužel problém s tím, že i když bych si vzal třeba novou trojku, tak je tam většinou limit 25000 km ročně, do čehož se nevejdu. Tu trojku jsem dal jen jako příklad, bylo by mi to v podstatě jedno, jen aby to nebylo úplně miniauto a mělo to automat.
Ještě poslední poznámka, mám asi krátkou paměť, protože místo E39 bude po cestě na Ukrajinu, asi znovu sedma, ale E65.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 10:21 am
od Filozof
volf-m: začínám ti pomalu rozumět. Autu jsem se snažil vše dávat ale když je stále díky tomu prázdná peněženka poslední měsíce tak manželka vyvádí. Nevím jak dlouho se udržím ale někdy mi přijde že rychlost odcházení dílů je mnohem vyšší než jsem schopen zpátky opravovat a financova. A ležet co týden pod autem už jaksi taky nedávám.

Slovo dojezdit mi nahání hruzu v očích ...dokážu si představit felicii dojezdit ale u E38 mi to trhá srdce. Nedokážu se přes to přenést a mít tady nějakou feldu nebo fabii olítanou neřeknu pul slova. Kdežto u BMW e38 se snažili aby to bylo super auto v té době plné kvalitních dílů od luxusního nerezového výfuku až po motory a kožený interiér a další kvalitní díly... leč bohužel věk a více jak pul mega na tacho dělá svoje ... ty auta po 20letech prostě odchází at je to rez nebo všelijaké gumové těsnění. Auta by zasloužila měsíc v garáži zgenerálkovat vše co tam je od diffu po motor a všech dílů včetně renovace interiéru do top stavu. Pak by mohlo dejme tomu dalších 10let jezdit.

Calife: Pokud by někdo dotáhnul pěknou 728i na díly z krásným motorem za 20 tis mohl bys prohodit motory a zbytek rozprodat. I to je možnost. Občas se v německu objeví případně něco bouraného na zadek s motorem v pěkném stavu. Interiér a převodovka plus pár dílů ti zaplatí ten motor co si vyměníš s klukama v dílně.

JE to varianta nad kterou jsem i já uvažoval. Tvoje auto je mnohem hezčí než moje určitě bych se jej nezbavoval.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 10:44 am
od volf-m
E38 je určitě super auto, ale na denní ježdění už to bohužel není. Pořád chci do garáže V12 long, ale to by vyjelo párkrát do roka.
Kupovat celé auto kvůli motoru je sice cesta, ale pořád to není stoprocentní. Spousta věcí ti stejně zbude, je s tím spousta práce, kolikrát na někoho budeš čekat, že má pro něco přijet a nepřijede atd...

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: stř úno 28, 2018 5:41 pm
od oxik
calif píše: Pak jedině inzerce za cenu kterou nabídne trh. Čumím tu na ní v práci a je to krásný auto. Ale repas si nemohu dovolit, už tak jsem v ní za ranec...
To je moc hezký, ale prodej to co nejdřív, budeš mít klidnější spaní :D Já toho nelituju, čeho naopak lituju je "repas" motoru, protože tam spousta věcí není udělaná tak, jak bych si představoval (= teče to furt) a vzhledem k tomu, že to nebylo žádný kompletní GO, ale jen oprava za 60 táců, tak to i poté bylo hlučnější, než bych si představoval

Raději bych koupil jetej motor než dělat svůj, ale chtěl bych ho předtím slyšet v autě, nekupovat to uplně na blind

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: čtv bře 01, 2018 6:16 am
od calif
No jiný motor jsem po krátkém přemýšlení a googlení zavrhnul..
Znáte někdo firmu http://www.opravujemauta.cz/ ? dnes mi od nich přijde kalkulace na komplet repas, spolu s výměnou rozvodů.......
hrubý odhad bez rozvodů - hlava a spodek vychází na 35tis....bohužel je to z druhýho konce republiky, ale to by zas tak nevadilo...
Je možný že dojde na tuto variantu,komplet GO

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: čtv bře 01, 2018 7:20 am
od Spooner
Co všechno je zahrnuto v ceně za hlavu + spodek? Zdá se mi to celkem málo za "komplet" repas :)

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: čtv bře 01, 2018 9:13 am
od volf-m
To je ono, všechny ty "komplet" GO nejsou často tak úplně komplet.

Re: Calif - 728iA Oxfordgruen

Napsal: čtv bře 01, 2018 9:17 am
od Huff
To je přece místní uživatel BobbySD a jeho otec. Měl E38 750i z Polska, u které rozebral motor za účelem vyčištění a přetěsnění, složil to a už to nikdy nejelo. Ale to se občas může stát, zvlášť u V12, která dovede být záludná. Vojta se s ním zná víc.