Stránka 5 z 6

Re: ND rizeni

Napsal: sob dub 03, 2010 2:16 pm
od Hugo
A jak je to u zadni naprave, je tam taky neco z hliniku?

Re: ND rizeni

Napsal: ned dub 04, 2010 7:49 pm
od Kralik
Jo, je tam hlinikove jedno rameno, ale nejcastejc vrze to druhe horni - plechove.

Re: ND rizeni

Napsal: pon dub 05, 2010 1:41 pm
od NORMANN
Kralik píše:Jo, je tam hlinikove jedno rameno, ale nejcastejc vrze to druhe horni - plechove.
jaja, nebo potom už nevrže, ale mlátí, jako jsem to měl já, obě jsem vyměnil. :D

Re: ND rizeni

Napsal: pon dub 05, 2010 3:47 pm
od rumlor
Já teď měnil šecky čtyři přední ramena od Meyle. Ty horní jsou litina a jsou těžký jak piča ale ty spodní jsou určo hlína. Jinak mi to furt mláti do kastle, ale asik mám už tlumítka na sráč a neměněný tyče stabíku na to mají možná taky vliv? Příští tejden valim do servisu ať mi řeknou které pičoviny mám ještě vyměnit. Teď k tomu ještě levá strana vzadu začala vrzat, připadám si jak kdybych se vrátil o 30let zpět do své první limuzíny značky Liberta. Taj to vidím na výměnu celýho podvozku no co už..

Re: ND rizeni

Napsal: ned dub 25, 2010 2:55 pm
od Kralik
Takze, na predni naprave od Autoteile Göde jsem dosud najel 28000Km za 9 mesicu a to nastridacku v CR, Beneluxu, dovolena ve Francii a prejezdy dalnice v Nemecku. Poslednich 7 mesicu hlavne CR. Jezdim v zime, v lete... 7er je moje denni auto :)
Po tehle davce a chovani odeslo kluzne lozisko, ktere se lisuje do ramene, ktere je jakoby paralelni k prevodce rizeni. Takovej valecek na cep to je. Rameno nebylo dodavano, jen se prelisovalo lozisko. Ted jsem vymenil lozisko i s ramenem, protoze to nalisovane lozisko melo dost, zpusobovalo to pozorovatelny vakl praveho kola diky tomu, ze byla "volna" spojovacka.
Nacla jsou i HD Miele podelna (ta velika) ramena. Pri prejezdu velke diry, retarderu, je sliset cepy - cvaknuti (kdy se odtizi a pak zas zatizi kolo).
Zbytek je dal v pohode. Na tom jsme se shodli s Ondrou - automechanikem.

Re: ND rizeni

Napsal: čtv lis 18, 2010 3:26 pm
od Kralik
Dodnes je na te sade najeto 33000km za cca. rok a mesic. Nic se od posledka nejak zasadne nezhorsilo, jen jsou slyset ramena pri prejezdech po hrube dlazbe. Ale to neni nejaka tragedie. Ja jsem jen moc citlyvy a manzelka si toho vubec nevsima. Jsem zvedav, jak ted daji zimu, protoze 8er bude spinkat v bruselske garazi a 7er zas bude denni auto do toho hnusu.

Re: ND rizeni

Napsal: stř čer 05, 2013 8:57 am
od hacker
V neděli večer jsem na webu Autoteile Göde objednal ramena a teď ve středu ráno už je mám v ruce...

Re: ND rizeni

Napsal: čtv čer 06, 2013 8:43 pm
od hacker
Já jsem odjezdil 60.000km na přední i zadní podvozkové sadě od ATP autoteile (nevím jestli je to to samé jako Gode, ale mají stejné ceny..) a zatím všechno drží.

Problém je, že mi za celou dobu nešla vzadu nastavit úplně správně sbíhavost, což jsem dlouho nevěděl a potom dlouho neřešil. Před několika dny jsme u Snejka vyzkoušeli několik ramen vyměnit a přirovnat k originálním a zdá se, že ta ATP ramena měla trochu nesprávnou délku. Proto jsem teďka objednal všechna 4 ramena od Gode a uvidíme, jestli se ta sbíhavost srovná až to zítra vyměníme.

Re: ND rizeni

Napsal: pát čer 07, 2013 8:22 am
od NORMANN
jsem velmi zvědav, jak to s tou sbíhavostí dopadne....

jinak, ted asi možná v Autoteile Göde možná mají jiné starosti, sídlo firmy, čili asi i sklad leží v městě Lutherstadt - Wittenberg, který leží na Labi u Magdeburgu, takže by tam mohli řešit vodu, ted ve zprávách právě řekli, že v tomto městě se potýkají s velkou vodou....
v asi blízkém budoucnu budu mít o některý jejich zboží zájem, tak si to tam snad brzo dají zas dopořádku, pokud je nevzala velká voda....

Re: ND rizeni

Napsal: pát čer 07, 2013 8:54 am
od PRAHAV8
Normane jestli tam budeš neco kupovat tak bych se s tebou dohodnul a koupil by jsi mi tam nejake napravy :D Urcite tenhle nakup musime probrat ja totis nemam ucet u ebay :D