BMW e-32 735i

Sportovní rv. 1986 - 1994
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.

Příklad:

BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Thomas740i
Příspěvky: 40
Registrován: stř čer 16, 2010 2:15 pm

BMW e-32 735i

Příspěvek od Thomas740i »

e-32 735i lankový nebo elektronický plyn, prosím o rady a zkušenosti.
Někde jsem četl, že se ten elektronický plyn kazí a že lanko je věčné.
Máte stím někdo osobní zkušenosti?
Děkuji za info. Tomáš
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od Snejk »

no.. je to tak no... lanko je vecny a kdyz praskne dojedes aspon na tkanicku.... kdyz ti lehne elektronickej plyn (klapka, vaha, jednotka, snimac... bla bla bla) tak dojedes akorat doprdele a nebo se stestim v nouzaku 60kou :)
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
caknakis
Příspěvky: 2908
Registrován: stř lis 04, 2009 9:01 am

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od caknakis »

Krišna dojel i bez lanka. Mám dojem, že to tehdy byl špagát ze stanu a prupiska místo plynového pedálu...jestli si to dobře pamatuju :lol:
E32 740iL LCI
E38 740i LCI
F01 740i LCI
Thomas740i
Příspěvky: 40
Registrován: stř čer 16, 2010 2:15 pm

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od Thomas740i »

OK, děkuji a máte někdo zkušenost, že by ten elektronický plyn nějak výrazně zlobil?
Byl by to třeba důvod to auto nekoupit kdyby bylo jinak v dobrém stavu?
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od Snejk »

je to jedno. mel sem tri auta s nim dve bez nej... z hlediska uzivani sem se s tim elektronickym akorat nasral ale proste s e32 je nasravani na dennim poradku takze vpohode, asi takhle... jezdil sem s tim a proste to jezdilo, kdyz se to posralo tak sem to spravil a zase jezdil... vylozene me to nikde uplne nenechalo.. ale protoze to vzdycky byla jednodussi zavada... v kombinaci s LPG podtlakovym je to ale peklo horouci... jeden vystrel a vaha doprdele a rovnou aji cely plyn protoze bez vahy EML nefunguje... to te s lankem trapit nemusi, tam to jede porad.. atd...
pokud je auto v poradku tak proc ne, ja mam ted hrobku taky s EML, jezdi to... a kdyz se tio nekdy posere tak se to spravi.. zatim to nic nedela i kdyz loni to hazelo porad nouzaky tak sem tu klapku celou rozebral a vycistil a je klid (imho to doporucuju udelat vsem s EML klapkama at na m30 tak m70 preventivne).
klidne to ber jestli to auto je dobre... na tom atue je stejne milion veci k vysrani a nasrani takze jedna vec navic uz neuskodi..
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
šroťák
Příspěvky: 63
Registrován: sob úno 19, 2011 11:16 am
Bydliště: vRakovník

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od šroťák »

no potencionálního kupce tohodle auta bys stoprocentně popisem množství hrozících závad odradil - já snad z toho půjdu vystříhat všecky kabely a namontuju 3litr diesel ze 124... :o
To je fakt tak děsně spolehlivý ? Brzy s 3,5 normálně na benzín (plyn patří do zapalovače) plánuju nějaký zahraničí, fakt bych tam nerad zůstal.... :?
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od T613 »

u eml spis odejde jednotka nez samotna klapka, nebo potenciometr u pedalu, tohle kdyz budes mit v kufru navic tak to vymenis na ceste asi za 10 minut
vyhoda eml je ze mas automaticky s nim elktronicky tempomat, ktery je lepsi nez lankovy ... navic u lankoveho plynu byva tempomat vzacnost a blbe se shani sada na dodelani ... nejak bych to neprozival co je lepsi-horsi
Uživatelský avatar
Snejk
Příspěvky: 2637
Registrován: stř úno 20, 2008 5:48 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od Snejk »

taky bych to neprozival,
to ze ti neodejde klapka nebo cidlo ale jednotka je dobry bludm, chapu ze se ti takova prihoda stala ale pravidlo to moc neni... 99% pripadu prave udela klapka / jeji konektor nebo to cidlo na pedalu uz z principu odporovych drah a hlavne zanaseni bordelem te klapky a hlavne kdyz ji rozeberes tak zjistis ze je vetsinou "sucha" a na otaceni zadrhava a je zasrana a skripe a ten system to pozna ze ta odezva neni linearni...
btw eml hrozne zvysuje spotrebu... mj.. idealni je tam co nejvic vyuzivat tempomatu...
Obrázek
E32 730i LPG >> E32 735iL LPG>>E32 750iL high-line >>E38 740i >>E32 735i >>E38 740iL HLZPE >>e65 745i>>e66 760Li individual
Uživatelský avatar
T613
Příspěvky: 2647
Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od T613 »

blud jsi ty, takove auta jsem mel u sebe dve a jednu jednotku posilal ... eml klapek mam doma asi 5 nikomu koho znam jeste neodesla
ono vubec u m30 nevim proc, ale odchazeji jednotky motoru, vsechny ktere jsem mel jsou pryc

ale jestli jsi to mel na lpg tak jasne ze kdyz to do ni 10x mrdne tak je v pici klapka a ne jednotka
Uživatelský avatar
dunnst
Příspěvky: 1311
Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW e-32 735i

Příspěvek od dunnst »

Ty jednotky mi taky přijdou, že jsou v tuhle chvíli jak dovezený z Vietnamu. Pamatuju si na historku o E23, která ne a ne ject pěkně na neutrál, furt to dělalo nehezký věci, došlo se k závěru, že za to může jednotka. Týpek tam zkusil dvě jetý, ani s jednou to nešlo tak, jak má. Tak se nasral, koupil si u BMW novou (vůbec netušim za kolik), vrazil do auta a motor šlapal jako hodinky. Holt elektronika odchází...
EX E32 740i LPG Obrázek EX Honda Legend KA9 LPG Obrázek Volvo S80 T6 LPG Obrázek
Odpovědět