GO motoru M60
Pravidla fóra
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
Zadejte si prosím do podpisu identifikační údaje svého vozu, pro lepší orientaci o jaký vůz se jedná.
Příklad:
BMW 750i e32 05/92 DC77645 (posledních 6 znaků VIN)
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
GO motoru M60
Vzhledem k tomu, že mi z motoru chčije olej, tak se chci poradit, co se vyplatí udělat. Známej mi opravu odhadnul na 3k (výměna daného těsnění, které to je si už nepamatuju) a já bych chtěl vědět, kdybych hypoteticky chtěl dělat GO celýho motoru, s kolika chechtákama tak počítat a jestli to vůbec nějak výrazně tomu motoru prospěje. Uvažoval jsem o zarovnání hlavy o 0,5 mm, což by se dalo sfouknout s tim...
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO motoru M60
OK, tak reakce žádné .-) Tudíž jsem se rozhodnul se na GO vykašlat a pouze vyměnit to těsnění. Je tu nějaká možnost koupit to někde jinde, než ofiko u BMW? Jestli se to tedy vyplatí... s ohledem na funkčnost .-)
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: GO motoru M60
GO motoru by te vysla na trojmistne cislo, ale pokud jsi myslel udrzbu tak jakykoliv vetsi zasah smysl nema, pri dnesni cene druheho motoru v lepsim stavu.
Pretesnit to muzes vice zpusoby, od cervenho silikonu, pres original tesneni, ktere nestoji zrovna 5,5 az po tesneni ktere si vyrobis sam, pokud mas cas a naladu
Zarovnani hlavy nebo spis premerit jak je rovny blok, proc ne. Ale zase to bude postradat smysl pokud si to neudelas sam, protoze kdo bude kuchat hlavy, rozvody na V8 to nebude delat zrovna zadarmo, 2x nove tesneni, zrovna koupit nove vodici listy treba a zase litas v cisle celeho druheho motoru.
Pretesnit to muzes vice zpusoby, od cervenho silikonu, pres original tesneni, ktere nestoji zrovna 5,5 az po tesneni ktere si vyrobis sam, pokud mas cas a naladu

Zarovnani hlavy nebo spis premerit jak je rovny blok, proc ne. Ale zase to bude postradat smysl pokud si to neudelas sam, protoze kdo bude kuchat hlavy, rozvody na V8 to nebude delat zrovna zadarmo, 2x nove tesneni, zrovna koupit nove vodici listy treba a zase litas v cisle celeho druheho motoru.
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO motoru M60
Těsnění, o kterém mluvím je pravděpodobně těsnění pod ventily, jelikož když jsem teďka mluvil se známým, tak se zmínil o jakýchsi kroužcích a povídal, že origo u BMW stojí nějakých 1100 Kč na jednu stranu motoru, tedy 2200 Kč na obě strany.
- T613
- Příspěvky: 2647
- Registrován: čtv srp 21, 2008 2:56 pm
Re: GO motoru M60
jo ja nevedel jestli myslis tesneni gumove pod ventil deklem nebo "papirove" na bloku, to gumove si doma nevyrobis, to je jasne
- dunnst
- Příspěvky: 1311
- Registrován: pon úno 15, 2010 2:22 pm
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GO motoru M60
Doma sice ne, ale v loděnici z klingeritu možná ano .-) Ale spíše to dál nebudu řešit, nechám objednat u BMW, vyměnit, vyměnit olej a bude...
- fivajs
- Příspěvky: 1238
- Registrován: ned úno 06, 2011 5:08 pm
- Bydliště: Chomutov
Re: GO motoru M60
Neeeee, začni dělat generálku
Až to budeš mít rozebrané a nebudeš vědět, jak to dát dohromady, zavolej mi a já si pro to přijedu











Audi A8 L W12 450hp + Liaz 151 290hp