
Ale zase na druhou stranu zajímavý je, že jsem jel třeba 30km dalnice pořád skoro plnej těch 180km/h zhruba a rafička spotřeby byla pořád jak přibitá na 12l/100km ...prostě to už nikam dál nešlo ani zaboha dostat...pod plným, kopec nekopec...ležela ta ručučka na 12litrech....tak jsem si říkal, že je jedno jeslti pojedu na spotřebu třeba za 10litrů a pojedu 140km/h nebo pojedu plnej knedlík těch 170-190km/h a bude mě to žrat do 12ti

tak to mi přišli jako BONUS

Ale zklamala mě ta maximálka, ta e38 je fakt na 2.5tds moc těžkej parník, ikdyž je motor v cajku a dobré kondici, což můj je!! Občas mám choutky na to pořádně šlápnout, ale to auto prostě není sportovní, je to cestovní limuzína...víc od toho nejde čekat.
A nemyslím si ani, že 740i bude dobrý auto to když se mi zachce tomu pořádně naložit a projet se...nejsou to prostě sportovní auta a idkyž má 740i super výkon, tak je to na pořádný se projetí zbytečně velký neobratný auto, takže jedině 5er - což znamená pro mě kompromis - sportovní a taky limuzina a nebo 3er, ale tak nizko jít, to už není pro mě

Závěrem - E38 725tdsA => ideální auto pro klidný cestování kolem těch 150km/h .......