Lukeeho E38 740i
Napsal: stř srp 14, 2013 11:00 pm
Uz ji mam sice nejakou dobu (jak uz to tu probehlo) a nechtel jsem tu nic postovat, dokud neni vse hotovo, ale po Fishmakerove "natlaku" uz to sem hodim.
Auto alespon povrchne vetsina lidi zna a to puvodne odtud: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=73
Stafetu jsem po Fishovi prebral v prosinci proto, abych si splnil dalsi detsky sen...jako asi hodne lidi tady. Prez zimu sem moc nenajezdil a dalsi zimu asi vubec nic a bude to spis vikendovka.
Asi nema smysl popisovat vymeny oleju, filtru a podobnych kravin, takze asi spis budu zminovat jen "zajimavejsi" veci.
Auto bylo (a je) celkove v rozumnem stavu na rok vyroby, ale samozrejme par much a par masarek melo a ma
Prvni vetsi problem byl s tim, kdyz sem chtel puvodne opravit jeden rezavy roh na lemu, ale kdyz clovek sunda par plastu a mrkne tam, kam neni normalne uplne videt, prijde na to, ze je to auto potreba vyvarit skoro cele takze se to vzalo z gruntu a vyvarily se lemy, prahy a proste co bylo potreba...pak na to padlo jeste hromadu gumoasfaltu a vosku, at se to nedela za chvilku znovu.
Jak uz sem psal kdysi davno tady, muj velky konicek je muzika, takze i sedma se musi prispusobit potrebam majitele. Vymysleno vse je, komponenty a material taky, ale cas zase moc ne, takze se zatim stihla jen natahat kabelaz a pripravit dvere a A-sloupky. Doufam, ze behem dvou tydnu to nejak dam dokupy. Chtel jsem maximalne zachovat puvodni vzhled interieru, takze mimo upravenych A sloupku a dalsiho ovladace pod volantem je a bude interier puvodni.
Kvuli plynu a v budoucnu muzice je spadly zadek auta niz nez predek a nevypada to moc hezky, takze se poridily kratsi pruziny, at je to opticky alespon podobne, kdyz uz ne stejne. Spolu s tim se udelaly tycky rizeni a silentbloky na ramenech, protoze mezi 100-150 byl volant posledni dobou ponekud neposedny. Po nalezeni pneuservisu kde maji vyvazovacku opravdu funkcni a taky serizeni geometrie je to ted uz o necem jinem.
Jinak snizeni ma byt 4cm...zatim to je cca 2.5 (snad si to jeste sedne).
Po vycisteni a impregnaci interieru me dost vadila odlepena zadni cast stropnice a stejne bylo potreba ocalounit Asloupky...takze se objednala origo cerna Alcantara z Porsche a sup k calounikovi spolu s B a C sloupky. Cast uz je hotova a cast bude co nevidet.
A to je vlastne asi tak vse. Jeste je hodne co vychytat, nez se ukazu nekde na srazu, ale pomalu ale jiste se mi to zacina libit (vetsina lidi by s tim bez sebemensiho problemu urcite dokazala jezdit i v puvodnim stavu).
Ted uz jen par fotek. Az bude nejaky zajimavy upgrade, urcite se rad podelim
Auto alespon povrchne vetsina lidi zna a to puvodne odtud: http://www.7er.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=73
Stafetu jsem po Fishovi prebral v prosinci proto, abych si splnil dalsi detsky sen...jako asi hodne lidi tady. Prez zimu sem moc nenajezdil a dalsi zimu asi vubec nic a bude to spis vikendovka.
Asi nema smysl popisovat vymeny oleju, filtru a podobnych kravin, takze asi spis budu zminovat jen "zajimavejsi" veci.
Auto bylo (a je) celkove v rozumnem stavu na rok vyroby, ale samozrejme par much a par masarek melo a ma
Prvni vetsi problem byl s tim, kdyz sem chtel puvodne opravit jeden rezavy roh na lemu, ale kdyz clovek sunda par plastu a mrkne tam, kam neni normalne uplne videt, prijde na to, ze je to auto potreba vyvarit skoro cele takze se to vzalo z gruntu a vyvarily se lemy, prahy a proste co bylo potreba...pak na to padlo jeste hromadu gumoasfaltu a vosku, at se to nedela za chvilku znovu.
Jak uz sem psal kdysi davno tady, muj velky konicek je muzika, takze i sedma se musi prispusobit potrebam majitele. Vymysleno vse je, komponenty a material taky, ale cas zase moc ne, takze se zatim stihla jen natahat kabelaz a pripravit dvere a A-sloupky. Doufam, ze behem dvou tydnu to nejak dam dokupy. Chtel jsem maximalne zachovat puvodni vzhled interieru, takze mimo upravenych A sloupku a dalsiho ovladace pod volantem je a bude interier puvodni.
Kvuli plynu a v budoucnu muzice je spadly zadek auta niz nez predek a nevypada to moc hezky, takze se poridily kratsi pruziny, at je to opticky alespon podobne, kdyz uz ne stejne. Spolu s tim se udelaly tycky rizeni a silentbloky na ramenech, protoze mezi 100-150 byl volant posledni dobou ponekud neposedny. Po nalezeni pneuservisu kde maji vyvazovacku opravdu funkcni a taky serizeni geometrie je to ted uz o necem jinem.
Jinak snizeni ma byt 4cm...zatim to je cca 2.5 (snad si to jeste sedne).
Po vycisteni a impregnaci interieru me dost vadila odlepena zadni cast stropnice a stejne bylo potreba ocalounit Asloupky...takze se objednala origo cerna Alcantara z Porsche a sup k calounikovi spolu s B a C sloupky. Cast uz je hotova a cast bude co nevidet.
A to je vlastne asi tak vse. Jeste je hodne co vychytat, nez se ukazu nekde na srazu, ale pomalu ale jiste se mi to zacina libit (vetsina lidi by s tim bez sebemensiho problemu urcite dokazala jezdit i v puvodnim stavu).
Ted uz jen par fotek. Az bude nejaky zajimavy upgrade, urcite se rad podelim