Daten für die Fahrgestellnummer: WBAGC81050DC58865
Modellbezeichnung: 750IL
Typschlüssel: GC81
E-Code: E32 (2)
Türen: 4
Motor: M70 - 5,00l (220kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: SONDERLACKIERUNG (490)
Innenraum: (0442)
Produktionsdatum: 10.01.1992
Werk: Dingolfing
S214A Automatic stability control (ASC+T)
S241A Air bag for driver and passenger
S245A Steering wheel column adjustment,electr.
S317A Soft-Close-Automatik Kofferraumkl.
S320A Deleted, model lettering
S352A Insulating double-glazing
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S522A Xenon Light
S528A AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S660* BMW Bavaria Reverse RDS
S676A HiFi speaker system
L801A National Version Germany
S940A Special equipment BMW Individual
V aute je dorobeny plyn je to znacka Tartarini avsak podtlakovy. Vsimol som si, ze na sk klube to riesil T613 s predoslym majitelom (bol to problem s EML) ja som zatial tento problem mal len raz, je vsak pravda, ze sa malokedy ponahlam a jazdim teda s kludom. Co teda chcem momentalne riesit na aute je zastavit koroziu. Nasledne dat auto po technickej stranke do co najlepsieho stavu (kedze rovnica funguje a jednu vec clovek opravi - dve sa dojebu). Co sa tyka momentalnych problemov tak auto jemne straca vodu kvoli prasknutej hadici na chladici a nesvieti mi jeden xenon. A zacinaju sa ozyvat zrejme capy kedze na jemnych nerovnostiach mierne klepoce podvozok (pri inych autach je to uplne bezny zvuk ale je mi jasne, ze tuna to nebude to co by malo byt). Inak auto jazdi tak, ze sa nemusim bat sadnut a niekam ist (musim zaklopat teda). Co ma tesi je to, ze interier je absolutne neposkodeny nepopraskany (na jednej sedacke povolilo sitie co musim co najskor dat dokopy nech sa to nepara dalej) a hneva ma ovisajuca stropnica.
Nejake fotky



