740i LPG
Napsal: pon říj 14, 2013 8:12 pm
Tak mám ji půl roku tak je asi na čase vlastní topic, je to auto od uživatele Ati. Mnou prošlo částečnou detuzingací, která stále pokračuje
Takhle auto vypadalo po koupi:
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_4.jpg
Takhle vypadá nyní:
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_5.jpg
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_6.jpg
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_7.jpg
Hromadu práce na autě odvedl Jarax a mám za to že auto je technicky velmi v pořádku.
Z výbavy co snad stojí za zmínku, kožená palubka, tunel, dvojitá skla, velmi rozumně udělané fólie, magicar s dálkovým startem, venkovní lišty kolem oken ve vysokém lesku, sedačky klasicky kožené lámací s dofukem nevysezené bez vad s těmi jsem fakt spokojený. V autě je nějaké audio ve kterém se nevyznám, je to neorigo takže to rád nemám ale vypadá to udělané dobře a hraje to moc hezky. Až na ten woofer ten mně v kufru sral a šel ven. Dodělal jsem skivak. Ati k rádiu dokoupil BT modul a ten oceňuji z toho audia asi nejvíce kvůli telefonu. Jinak klasika, roletky všude vzadu, kožené madla a tak.
Co bych rád dokoupil je na A4 a co mi dovolí žena tak na jeden řádek.
Vady co mám, lišty vepředu a vzadu v barvě vozu, těch se chci zbavit a dát origo chrom. LP blatník je drbnutý, už jsem to tak koupil a ještě jsem to neřešil. Něco klepe v PP kole, asi dědictví jízdy na 19" kolech s Atim, ale nic závažného. Rozsypaný čaj na budících a ukradená anténka na zadním skle, asi od telefonu.
Asi se budu rouhat, ale vzhledem k tomu že jezdím jako důchodce tak rozdíl v motoru oproti 2,8 moc nepoznávám
Chtělo by to více kůže, dřeva a chromu, ale pochybuji že se k tomu dostanu.
Co se na autě udělalo:
-Komplet Bilstein B6 , silenbloky , nějaká ramena ..prostě co bylo v hajzlu ....cca 40000kč pryč
-Sedačky komforty s zadním výhřevem
-Dodělání High glose line paketu
-Instalace Migic caru ...dalkový start atd...
-Dodělání komplet dvojtých skel, vzadu i ve předu nový těsnění oken
-Proběhla výměna středové konzole co drží BC , klimu atd...
-při té příležitosti vyměněn přední držák nápojů ,
-Vyměnil se i v zadu v levo pás tak ,že už jde normálně zacvaknout
-Opravila se přední dřevěná lišta nak kastlíkem u spolujezdce
-Nové teplotní čidlo do reduktoru
-Vyresetovaly se adaptnivní hodnoty motoru a nastavila se nová mapa LPG takže už motor za studena jede dobře
-Přibyl Antiradar Escort X50 na ty zkurvený měšťáky ..
-Komplet přetěsněn a vyměněn motor za stejný v origo top stavu (měl v sobě i ngk svíčky s logem bmw) s o dost menším nájezdem plus přetěsněn krom těsnění hlav plus gufera , svíčky cca 15000kč za těsnění a material vše origo.
-Nové silentbloky motoru
-Nové klíňáky
-Nová pravá PDC lišta do nárazníku
-Nový pravý přední zámek kapoty
-Nové gumové těsnění na nárazník
-Origo nové podběhy (všechny)
-Nové Mlhovky
-Seřízené Origo xenony
-Kůží obšitý středový tunel - origo
-Kožená palubka - origo
-Nová pomocná páka řízení
-Nové venkovní lišty pod dveře
-Přední pružiny HR -35mm
-Nový termostat (vyměněn na záruku )
-Komplet nová voda v chladiči s fridexem.
-Origo ledviny
-výměna bílích AE opět za bíle (laborování , testování )
-Fólie SunTec po celým autě ...decentní zatmavení...
-Nový zadní destičky
-Nové přední brzdové destičky
-Nové vrtané zimmermany kotouče
-Výměna ventilů topení
-Pancéřové brzdové hadice
-Výměna oleje a filtru
-výměna o-kroužků na servohadicích
-Výměna převodky řízení za jinou
-Sundal jsem tapecy a doplnil jsem rozbité křapky (snáhím takovýto origo černý čertovo hovno jestli někdo neví kde se to dá koupit , drží to takovej ten molitan ve dveřích a i po 15 letech to stále lepí )
-vyhození origo audia , komplet nová kabeláž , 5ti kanál zasilovač , woofer v kufru (nejjednodužší varianta s nejlepším poměrem cena/výkon)
-Výměna držáku brzdového třmene (byl tam stržený závit na šroub)
-Nově naplněná klima
-Nová Hardispojka
-Nové silenbloky na převodovce
-Nové zadní úzké rameno
-Nová kladka ke klíňáků
-Výměna dvou hadic od podtlaku u membrány sání a posilovače brzd
-Nová volantová tyč
-Výměna jedné napínací kladky
-Geometrie
-Auto má v podstatě celolak krom střechy , tak je origo , lak je Glazurit
-Seřízení LPG po výměně membrány reduktoru , pár čidel , hadic atd... Jarda svím úmem a znalostma mi lpg seřídil tak ,že mám o 5l menší spotřebu než jsem měl ....dálky cca 11l lpg na 100km ...město 15 .....takže město při přepočtu peněz na benál ...9l dálky 4.5l opět , JaraXi , děkuji .
-Nové odpory na vrtuly od klimy
Takhle auto vypadalo po koupi:
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_4.jpg
Takhle vypadá nyní:
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_5.jpg
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_6.jpg
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/740i_LPG#image_7.jpg
Hromadu práce na autě odvedl Jarax a mám za to že auto je technicky velmi v pořádku.
Z výbavy co snad stojí za zmínku, kožená palubka, tunel, dvojitá skla, velmi rozumně udělané fólie, magicar s dálkovým startem, venkovní lišty kolem oken ve vysokém lesku, sedačky klasicky kožené lámací s dofukem nevysezené bez vad s těmi jsem fakt spokojený. V autě je nějaké audio ve kterém se nevyznám, je to neorigo takže to rád nemám ale vypadá to udělané dobře a hraje to moc hezky. Až na ten woofer ten mně v kufru sral a šel ven. Dodělal jsem skivak. Ati k rádiu dokoupil BT modul a ten oceňuji z toho audia asi nejvíce kvůli telefonu. Jinak klasika, roletky všude vzadu, kožené madla a tak.
Co bych rád dokoupil je na A4 a co mi dovolí žena tak na jeden řádek.
Vady co mám, lišty vepředu a vzadu v barvě vozu, těch se chci zbavit a dát origo chrom. LP blatník je drbnutý, už jsem to tak koupil a ještě jsem to neřešil. Něco klepe v PP kole, asi dědictví jízdy na 19" kolech s Atim, ale nic závažného. Rozsypaný čaj na budících a ukradená anténka na zadním skle, asi od telefonu.
Asi se budu rouhat, ale vzhledem k tomu že jezdím jako důchodce tak rozdíl v motoru oproti 2,8 moc nepoznávám
Chtělo by to více kůže, dřeva a chromu, ale pochybuji že se k tomu dostanu.
Co se na autě udělalo:
-Komplet Bilstein B6 , silenbloky , nějaká ramena ..prostě co bylo v hajzlu ....cca 40000kč pryč
-Sedačky komforty s zadním výhřevem
-Dodělání High glose line paketu
-Instalace Migic caru ...dalkový start atd...
-Dodělání komplet dvojtých skel, vzadu i ve předu nový těsnění oken
-Proběhla výměna středové konzole co drží BC , klimu atd...
-při té příležitosti vyměněn přední držák nápojů ,
-Vyměnil se i v zadu v levo pás tak ,že už jde normálně zacvaknout
-Opravila se přední dřevěná lišta nak kastlíkem u spolujezdce
-Nové teplotní čidlo do reduktoru
-Vyresetovaly se adaptnivní hodnoty motoru a nastavila se nová mapa LPG takže už motor za studena jede dobře
-Přibyl Antiradar Escort X50 na ty zkurvený měšťáky ..
-Komplet přetěsněn a vyměněn motor za stejný v origo top stavu (měl v sobě i ngk svíčky s logem bmw) s o dost menším nájezdem plus přetěsněn krom těsnění hlav plus gufera , svíčky cca 15000kč za těsnění a material vše origo.
-Nové silentbloky motoru
-Nové klíňáky
-Nová pravá PDC lišta do nárazníku
-Nový pravý přední zámek kapoty
-Nové gumové těsnění na nárazník
-Origo nové podběhy (všechny)
-Nové Mlhovky
-Seřízené Origo xenony
-Kůží obšitý středový tunel - origo
-Kožená palubka - origo
-Nová pomocná páka řízení
-Nové venkovní lišty pod dveře
-Přední pružiny HR -35mm
-Nový termostat (vyměněn na záruku )
-Komplet nová voda v chladiči s fridexem.
-Origo ledviny
-výměna bílích AE opět za bíle (laborování , testování )
-Fólie SunTec po celým autě ...decentní zatmavení...
-Nový zadní destičky
-Nové přední brzdové destičky
-Nové vrtané zimmermany kotouče
-Výměna ventilů topení
-Pancéřové brzdové hadice
-Výměna oleje a filtru
-výměna o-kroužků na servohadicích
-Výměna převodky řízení za jinou
-Sundal jsem tapecy a doplnil jsem rozbité křapky (snáhím takovýto origo černý čertovo hovno jestli někdo neví kde se to dá koupit , drží to takovej ten molitan ve dveřích a i po 15 letech to stále lepí )
-vyhození origo audia , komplet nová kabeláž , 5ti kanál zasilovač , woofer v kufru (nejjednodužší varianta s nejlepším poměrem cena/výkon)
-Výměna držáku brzdového třmene (byl tam stržený závit na šroub)
-Nově naplněná klima
-Nová Hardispojka
-Nové silenbloky na převodovce
-Nové zadní úzké rameno
-Nová kladka ke klíňáků
-Výměna dvou hadic od podtlaku u membrány sání a posilovače brzd
-Nová volantová tyč
-Výměna jedné napínací kladky
-Geometrie
-Auto má v podstatě celolak krom střechy , tak je origo , lak je Glazurit
-Seřízení LPG po výměně membrány reduktoru , pár čidel , hadic atd... Jarda svím úmem a znalostma mi lpg seřídil tak ,že mám o 5l menší spotřebu než jsem měl ....dálky cca 11l lpg na 100km ...město 15 .....takže město při přepočtu peněz na benál ...9l dálky 4.5l opět , JaraXi , děkuji .
-Nové odpory na vrtuly od klimy